اولویت من حل مشکلات خوزستان است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به مردم خوزستان قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدیم اولین اولویت ما حل مشکلات خوزستان باشد.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان امشب در جمع هواداران خود در اهواز اظهار کرد: خجالت آور است که در خوزستان آب، خاک، نفت و گاز باشد ولی مردم مشکل داشته باشند، این قابل قبول نیست و مقصر ما هستیم. امکان ندارد حکومتی به فکر مردمش باشد و زیرپای آنها طلای سیاه باشد و این مشکلات و بدبختی‌ها بر سر مردم بیاید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم اهواز گفت: من به شما قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدیم اولین اولویت ما حل مشکلات خوزستان باشد.

وی با اشاره به مساله محیط زیست گفت: باید با کارشناسان این منطقه بنشینیم و پیگیری انجام دهیم، هر کاری برای اصلاح لازم باشد و از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد، بدون حل مشکل زیست، هوا و گرد و خاک، توسعه بی معنی است لذا حتماً برای آن فکری خواهیم کرد و برنامه‌ای خواهیم داشت.

پزشکیان بیان کرد: روز گذشته فردی در مناظره‌ای که بود گفت «ما نمی‌گذاریم تو رئیس جمهور شوی»، آنها بالاتر از مردم نیستند، آنها خدا نیستند که بتوانند جلوی قدرت مردم بایستند و نگذارند ما رئیس جمهور شویم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما کنار شما خواهیم بود، ما اعتقادمان براین است که عدالت را با تمام وجود در جامعه پیاده کنیم و این عادلانه نیست، جامعه و سرزمینی روی طلای سیاه خوابیده باشد و از گرسنگی و بیکاری زجر بکشد.

وی ادامه داد: من به شما قول می‌دهم اولویت حل مشکلات شما در دولت ما جز مسائل اولویت داری خواهد بود که لازم است پیگیری شود و اگر لازم باشد اینجا بیاییم، بنشینیم، خواهم آمد و مشکل شما را حل خواهیم کرد.

پزشکیان با بیان اینکه همان مشکلاتی که عرب‌ها، بختیاری، لرها و دیگر قومیت‌ها دارند را حل خواهیم کرد، تصریح کرد: وعده دروغ به کسی نداده ام، قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم و با مشارکت و حضور شما، مشکلات منطقه را حل کنیم.

پزشکیان با اعلام اینکه اولین بار فوتبال از آبادان وارد ایران شد، عنوان کرد: من از فوتبال پشتیبانی خواهم کرد، زنده باد ایران، زنده باد خوزستان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 37
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    33 19
    ای خوزستانی ها رأی دادن به پزشکیان اصلاح طلب یعنی قبول دوباره ننگ دهه ی ۹۰ و برگشت به عقب و سرسپردگی به غربی ها. نباید دوباره اجازه ی حضور اصلاحات آمریکایی در حکمرانی کشور را داد.
    • محمدهادی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      سلام، مهمترین شاخص یک رئیس جمهور مردمی، مقابله با تبعیض و عدالت محوری است. یکی از مطالبات مردمی مخصوصا برای قشر کارمندان دولت، مساله مقابله با تبعیض و برقراری عدالت اداری است. بطوریکه به عنوان مثال به دلیل تعطیل بودن کارمندان تهرانی و عدم تعطیلی کارمندان شهرستانی در پنجشنبه ها؛ کارمندان شهرستانی سالانه از 53 روز تعطیلات (53 هفته در سال) محروم هستند. در مناظره ها و برنامه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دلیل این تبعیض و چگونگی حل این مشکل توضیح داده شود. اگر برای مساله ای به این سادگی راه حلی نداشته باشند چطور مشکلات بنیادی و راهبردی کشور را حل خواهند کرد؟ پرداختن به این موضوع، بدون اینکه هزینه ای در بر داشته باشد، موجب مشارکت بیشتر در انتخابات و اقبال کارمندان و خانواده های آنها به کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد.
    • رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 1
      این جماعت اصلاح طلب فقط حرف مفت می زنند هرچه آقای خاتمی و آقای روحانی به فکر خوزستان بودند این آقای دکتر هم به فکر خوزستان خواهد بود!!
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 0
    این آقا همون روحانی هست ،همونی که ننگ ش میاد کفش هاشو دربیاره ،اتوی عباش بشکنه،خاک ک غباری رو صورتش بشینه،این آقا دردی از کسی دوا نمیکنه،فقط نمک به زخم تون می پاشه،مثل روحانی که با خنده و کنایه نمک به زخم مردم میزد
  • ج IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    چاره ای بجز جلیلی نیست دولت روحانی که اینم میخاددنباله رو ش باشه بجزدروغونیرنگ چیزی نیست
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    هر ایرانی که دوست دارد ایران به دوران نکبت تحریم وتورم و کرونا و ماسک اجباری وتعطیلی کسب وکار کرونایی و خفه شدن با کرونا و منع رفت وآمد کرونایی در خیابانها و سعید نمکی و عباس آخوندی وفاجعه کشتی سانچی و اتش گرفتن برج پلاسکو و به کوه برخورد کردن هواپیمای مسافربری و فاجعه گران کردن عمدی بنزین ومسخره کردن مردم توسط رئیس جمهور برگردد و دوباره به اسارت آمریکا وکرونا برود به پزشکیان پیره مرد سرد فرتوت اصلاح طلبان که در تابستان گرم کاپشن پوشیده رای دهد.این پیره مرد در تابستان گرم هم سردش است‌ وکاپشن می پوشد تا بر سردی دوران پیری خودش غلبه کنداین پیره مرد در دوران سردی و افسرده گی و بازنشستگی واز کار افتاده گی است و گرما و توان وتجربه اجرایی ندارد ، این را هر آدم عاقلی می فهمد‌ که به درد مردم وکشور نمی خورد و فقط حب مقام وطمع پیری است که این پیره مرد را میدان کشانده ، ملت بزرگ منش ایران ادامه راه آیت ا.. رئیسی باعث شکست تحریمها و رفع تحریم وتورم و سلامتی و عاقبت بخیری است ، گول پزشکیان وجماعت اصلاح طلب را نخورید که پشیمان خواهید شد و بعد انکه کلاه سرشما رفت پشیمانی سودی نخواهد داشت‌.
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    😂😂😂😂😂دیگه کسی گول نمیخوره پیری
  • حمید IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    دهه ۹۰ که خیلی بهتر از الان بود
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    تو هر استانی میره میگه اولویت من این استان است
  • آشنا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    خوزستان رو حتی خوزستانی نمیتونه حل کنه ، چون قومیت گرایی اینجا بیداد میکنه ،و همین شماها بودین که این تنش اجتماعی رو بالقوه در این استان نهادینه کردید. پس خیالت راحت باشه هر کسی که بخواد این خمره رو باز کنه ،سر از حاشیه درمیاره... با این حرفات دقیقا رئیس جمهور نشدنت رو به نفع کسی دیگه کنار گذاشتی
  • من انم IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 1
    به عنوان یه خوزستانی میگم دروغ میگی و بهت رای نخواهیم داد
  • امین IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای پزشکیان اولین اولویت شما خوزستان است پس سایر استانها چی؟!! در سایر استانها چه می گویید؟!!!
  • حقیقت خوزستان IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    این جمله آشناست و بارها از زبان کاندیدهای رئیس‌جمهور های قبل شنیده شده.ولی متاسفانه بعد از اینکه رئیس جمهور شده‌اند.دیگر خبری از آنها نیست
  • حقیقت خوزستان IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    این جمله آشناست و بارها از زبان کاندیدهای رئیس‌جمهور های قبل شنیده شده.ولی متاسفانه بعد از اینکه رئیس جمهور شده‌اند.دیگر خبری از آنها نیست
  • من IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    ایشان سابقه ساخت صدها بیمارستان را در دوره وزارتش در اهواز دارد. تمام مدارس و دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و خوزستان به همت ایشان ساخته شده است. انرژی اتمی اهواز را خودش و تیمش در دوره روحانی ساختند. چی بگم از سوابقش.
  • کمیر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 0
    اول مشکل خودت حل بعد اهوازیا
  • صادق IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    0 0
    بلد بودن که تو ۸ سال روحانی انجام میدادن اینم فقط رییسی بود درد مردم رو داشت.ما به عقب بر نخواهیم گشت و روحانی سوم زو تکرار نخواهیم هرگز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس