حماس: نتانیاهو به خانواده اسرای اسرائیلی دروغ می‌گوید

عزت الرشق، از رهبران جنبش حماس فلسطین درباره مواضع و اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت که موضع واقعی نتانیاهو این است که توافقی حاصل نشود.

به گزارش مشرق، عزت الرشق، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره مواضع و اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که موضع واقعی نتانیاهو این است که توافقی حاصل نشود و فریب بدهند تا برای خود زمان خریده و به جنگ کشتاردسته جمعی در نوار غزه ادامه دهد.

عزت الرشق به اظهارات تلویزیونی روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره حقیقت موضع او در قبال آتش‌بس و مبادله اسرا، واکنش نشان داد و گفت که موضع واقعی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عدم دستیابی به توافق و طفره رفتن برای خرید زمان بیشتر و ادامه جنگ و نسل‌کشی در غزه است.

این رهبر حماس گفت که برای جهانیان آشکار شده است که نتانیاهو با طرح بایدن و قطعنامه اخیر شورای امنیت در مورد آتش‌بس و مبادله اسرا مخالفت کرده است نه جنبش حماس.

عزت الرشق تصریح کرد که گفته‌های نتانیاهو در مورد دستیابی به توافقی جزئی و ادامه جنگ علیه غزه، ثابت می‌کند که او به خانواده‌های اسرای اسرائیلی دروغ می‌گوید و اهمیتی به زندگی فرزندان آن‌ها نمی‌دهد.

وی افزود که اکنون توپ در زمین جنایتکار جنگی، نتانیاهو است و دولت آمریکا باید سکوت و جانبداری خود را کنار گذاشته و نتانیاهو و دولت او را برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه تحت فشار قرار دهد.

این رهبر حماس بار دیگر بر موضع مثبت خود در تعامل با تلاش‌های واسطه‌های قطری و مصری با هدف دستیابی به توافقی برای توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از نوار غزه و مبادله اسرا تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس