نائب رئیس فدراسیون تیراندازی: شاید اتفاق تاریخی دیگری در پاریس رقم بخورد

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: جواد فروغی در المپیک توکیو با طلایی که کسب کرد نشان داد همه چیز ممکن است و اگر روز، روز ما باشد شاید اتفاق تاریخی دیگری هم رقم بخورد. 

به گزارش مشرق، کبری غیاثی روز پنجشنبه با اشاره به شرایط سخت المپیک و رقابت فشرده قهرمانان جهان در این آوردگاه ورزشی تاکید کرد: بدون شک حضور در این بازی‌ها، یک افتخار برای هر ورزشکاری محسوب می‌شود اما اینکه این حضور با چه نتیجه‌ای همراه باشد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چراکه همه قهرمانان با بالاترین سطح آمادگی خود پا به این بازی‌ها می‌گذارند و برای موفقیت و رفتن روی سکو، همه تلاش خود را می‌کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از بازی‌ها ما با ۳ سهمیه در بانوان و یک سهمیه در مردان راهی پاریس می‌شویم. هانیه رستمیان در تپانچه، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ و محمد بیرانوند در اهداف پروازی نفرات تیراندازی ایران را در کاروان اعزامی تشکیل می‌دهند و امیدواریم حضور این ورزشکاران با کسب مدال و افتخار همراه باشد.

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: بیرانوند کم سن‌ترین ورزشکار در کاروان اعزامی است و این امر نشان می‌دهد او از چه استعدادی برخوردار است. این فرزند ایران با کادر ایرانی خود را به پاریس رساند و از نخبه‌های تیراندازی جهان به شمار می‌رود که بدون شک در سال‌های آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

غیاثی گفت: در این مدت فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با اعزام‌های مختلف و به روز کردن تجهیزات ورزشکاران، آنها را در راه موفقیت پاریس همراهی کند که امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد. قبل از اعزام به پاریس هم نمایندگان تیراندازی ایران با حضور در مشهد مقدس و تشرف خدمت امام رئوف‌، از ثامن‌الحجج برای حضور در بازی‌های المپیک و کسب افتخار مدد جستنه و باید دید قسمت چه خواهد شد.

وی تاکید کرد: تیراندازی رشته‌ای تمرکزی و وابسته به لحظات است، جواد فروغی در المپیک توکیو با مدال طلایی که کسب کرد نشان داد همه چیز ممکن است و اگر روز، روز ما باشد شاید اتفاق تاریخی دیگری هم رقم بخورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس