مربی دوومیدانی: المپیک جای پیش‌بینی نیست/ دوومیدانی‌کاران حدادی را قبول دارند

مربی رده‌های پایه دوومیدانی با بیان اینکه بازی‌های المپیک جای پیش‌بینی و حرف زدن نیست، گفت: در این رویداد بزرگ، تمام نخبه‌های ورزش جهان حضور دارند و رسیدن به موفقیت در آن بسیار دشوار است.

به گزارش مشرق، لیلا ابراهیمی درباره المپیکی شدن فرزانه فصیحی، اظهار داشت: فصیحی با قابلیت‌ها و برنامه‌های خود به سهمیه المپیک رسید. ورود به المپیک آسان نیست و موانعی وجود دارد و فصیحی در ابتدا با سختی‌ها کنار آمد و به اردو و مسابقات متعدد رفت و خود را نشان داد . رسیدن به این مرحله کار آسانی نبوده و او مراحل متعددی را طی کرده که رسیدن به آن مستلزم نظم و برنامه‌ریزی است.

وی افزود: فدراسیون دوومیدانی برنامه‌ریزی طولانی مدتی را برای المپیکی‌ها در نظر گرفت و یک مدیر کارهای اقتصادی دوومیدانی‌کاران را انجام داد. با کمک یک مجموعه بزرگ یک تعداد دوومیدانی‌کار خاص به المپیک راه می‌یابند. فصیحی به این امر مهم راه یافت که قابل تقدیر است.

مربی رده‌های پایه دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می‌کنید فصیحی از دور مقدماتی المپیک بالا بیاید؟ عنوان کرد: المپیک جای ورزشکاران معمولی نیست و تمام نخبه‌ها در آن حضور دارند. با اینکه تعداد نخبه‌ها زیاد است، اما تعداد خاصی از آنان به مرحله بعد صعود می‌کنند و کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: المپیک جای پیش‌بینی و حرف زدن نیست. چون کنار فصیحی آدم‌های معمولی به رقابت نمی‌پردازند. نمی‌توانم بگویم او از مرحله مقدماتی بالا می‌آید یا خیر. دوومیدانی‌کارانی که در المپیک حضور دارند، قهرمانان جهان و المپیک هستند و باید به فصیحی تبریک بگویم که پرچم دوومیدانی ایران را بالا برد. کسب ورودی المپیک در دوومیدانی به ویژه در رشته‌های سرعت‌، بسیار سخت است. اگر او در پاریس افتخاری کسب کند، شاهکار کرده است.

ابراهیمی درباره عدم کسب سهمیه حمیده اسماعیل‌نژاد، خاطرنشان کرد: به او افتخار می‌کنم زیرا در این مدت مدال‌های خوبی کسب کرد. وی جوان است و راه طولانی در پیش دارد. تجربه خیلی مهم است و یک مسیری را باید طی کند، اما فصیحی خیلی وقت بوده که این مسیر را طی کرده است. فرصت‌های حمیده زیاد است و احساس خوبی داریم که ایران در بخش سرعت‌ها می‌تواند مدال‌ها و امتیازات خوبی کسب کند. اگر او به این روند ادامه دهد، می‌تواند سهمیه المپیک بعدی را کسب کند.

وی درباره ریاست احسان حدادی در فدراسیون دوومیدانی گفت: باعث افتخار است که رئیسی جوان که تجربه ورزشی بالایی دارد، ریاست فدراسیون دوومیدانی را برعهده گرفته است. حدادی می‌تواند ورزشکاران را درک کند و روابط اجتماعی بسیار قوی دارد و می‌تواند از آن استفاده کند تا حامیان مالی خوبی به فدراسیون بیاورد. او با شخصیت‌های سیاسی و ورزشی زیادی در ارتباط است و حتما فرد منضبط و با برنامه ریزی است و کادر خود را به خوبی انتخاب می‌کند. حدادی با مدیریت و برنامه‌ریزی درست و روابط قوی می‌تواند فدراسیون را به نحو احسنت اداره کند. تمامی ورزشکاران این رشته به حدادی علاقه داشته و او را قبول دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس