ارائه آخرین گزارش وضعیت بخش آب و برق کشور به پزشکیان

وزیر نیرو با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار و گفت‌وگو با پزشکیان و تبریک کسب اعتماد مردم، گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر محرابیان در این دیدار با ارائه آخرین گزارش از وضعیت بخش آب و برق کشور تصریح کرد: اعضای دولت حسب تاکید سرپرست محترم ریاست جمهوری آماده هر نوع همکاری با رئیس‌جمهور منتخب هستند.

پزشکیان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت جدی موضوع آب و توجه به آن در توسعه شهرها و استقرار جمعیت و گسترش صنایع، از وزیر نیرو خواست آخرین وضعیت آب و برق را به تفکیک استان و شهرستان، شامل وضعیت موجود و تراز یا ناترازی عرضه و تقاضا در گزارشی تنظیم و ارائه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • توصیه های ویرانگر !! IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 1
    { توصیه های عجیب ، اشتباه و ویرانگر !! } ….. با این وضعیت هوای تابستانی و بالا بودن مصرف ، بصورت ابلهانه ، صدا و سیما و جناب مدیر عامل شرکت برق به مردم توصیه میکنند که کولر گازی را روی ۲۴ قرار دهند !!! ....... ۲۴ خیلی خنک است و نباید بدنمان را به چنین هوای سردی در تابستان عادت دهیم ! ..... روی ۲۶ کاملا جواب میدهد !! .... نکته جالب اینکه جناب مدیر عامل شرکت برق همیشه در تابستان ، کت به تن دارد !! .... این حماقت شاید برای عده ای عادی شده باشد ! ، اما شما که در حال آموزش و توصیه به مردم هستی نباید در تابستان با کت جلوی دوربین بیایی !! .... جالب است که نخست وزیر اسبق ژاپن دستور داده بود در تابستان کسی حق ندارد با کت به اتاق وی بیاید !! .... و گفته بود که : پوشیدن کت در تابستان یک اقدام احمقانه است !! ... بله این تفکرات است که ژاپن ، کشوری فاقد منابع طبیعی را سالها جزو هفت اقتصاد برتر دنیا با کمترین تورم ، قرار میدهد !!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 2
    امیدوارم دکتر محرابیان رو حفظ کنن. ایشون از مدیران نخبه و توانمند کشور هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس