کد خبر 1631630
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
حسین شریعتمداری: وظیفه شورای نگهبان شناساندن افراد به مردم است

جناب پزشکیان! این طیف از غربگداها نه فقط با شما همراه نیستند، بلکه در بینش و منش با جنابعالی فاصله‌ای پر ناشدنی و گاه متضاد دارند. شتر مجنونند که به کوی لیلی نمی‌روند!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- در این سخنان دقت کنید:

« فکر می‌کنید شبکه برق ما را اگر زدند و تخریب کردند، بعدش فکر می‌کنید بازسازی کردنش چقدر هزینه دارد؟ ساخت هر هزار مگاوات نیروگاه برق به قیمت سال ۹۴ و ۹۵ مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو هزینه دارد. ما ۹۰ هزار مگاوات برق تولید می‌کنیم یعنی اگر یک تخریب عمده صورت بگیرد باید ۶۰ تا ۷۰ میلیارد یورو هزینه کنیم. این مبلغ را از کجا باید بیاوریم؟...»!

حالا به نمونه دیگری نگاه کنید:

« با این فشاری که تندروها برای ورود به درگیری نظامی می‌آورند (منظورش پاسخ به جنایت اسرائیل در ترور شهید اسماعیل هنیه است‌) آن هم به دولت، کم‌کم همه باید متوجه شوند که ماجرا چه بوده است‌»!

و ده‌ها نمونه دیگر از همین دست که شرح یکایک آنها به درازا می‌کشد.

۲- ضرورت پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی بدیهی‌تر از آن است که درک آن پیچیده باشد و یا به اذهان ژرف‌اندیش نیازی داشته باشد!

الف: رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان تجاوز کرده و شهید اسماعیل هنیه را که میهمان رسمی ایران اسلامی بوده است به شهادت رسانده است. آیا باید این تجاوز را بی‌پاسخ گذاشت؟! اگر قرار بود به دیدگاه و نظر این طیف از مدعیان اصلاحات عمل شود بایستی در مقابل تجاوز صدام هم ساکت می‌نشستیم و امروزه نه از ایران اثری بود و نه از مردم این مرز و بوم!

ب:‌ این طیف از غربگداها در حالی سعی می‌کنند ایران را از واکنش اسرائیل بترسانند و به روی نامبارک خود نمی‌آورند که اگر در مقابل تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ساکت و بی‌تفاوت باشیم، ظرف حداکثر دوهفته خاک ایران را به توبره می‌کشند و با قتل عام مردم کشورمان از کُشته‌ها پُشته می‌سازند! آیا ماهیت رژیم صهیونیستی غیر از این است؟!... به غزه نگاه کنید!

صهیونیست‌ها ایران اسلامی را اصلی‌ترین دشمن خود می‌دانند و نیروهای مقاومت را برانگیخته از سوی ایران تلقی می‌کنند! با این حال اگر در مقابل جنایت و تجاوز آشکار آنها علیه کشورمان بی‌تفاوت باشیم! آیا در حمله سراسری به قصد نابودی ایران اسلامی کمترین تردیدی به خود راه می‌دهند؟!

۳- ترس این قماش، اگر دیکته شده نباشد، که برخی از شواهد نشان از دیکته شدن آن دارد، حاکی از کم‌دانی و یا خودباختگی آنها در مقابل رجزخوانی‌های دشمن است. این مواضع بزدلانه و خودکم‌بینی در حالی است که امروزه ایران اسلامی به اعتراف دشمنان تابلودار و به گواه شواهد مستند، قدرتمندترین کشور منطقه و یکی از مقتدرترین کشورهای دنیاست. آقایان فراموش کرده‌اند که روزی روزگاری حتی از فروش سیم‌خاردار هم به ما خودداری می‌کردند ولی اکنون صاحب پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و تسلیحات مدرن هستیم. عجیب است که دشمن از انتقام سخت ما به وحشت افتاده و جماعت یادشده به خود می‌لرزند!‌... بگذریم که قصه این قماش، سر دراز دارد!

۴- این قماش همان‌ها هستند که در جریان فتنه ۸۸ تارنمای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از آنها باعنوان «‌بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران‌» یاد کرده بود. کافی است مواضع آنها را با مواضع آمریکا و اسرائیل مقایسه کنید تا در همسوئی این قماش با دشمنان تابلودار ایران و اسلام تردیدی نداشته باشید.

۵- و اما، جناب آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور محترم دو نمونه از مواضعی که (از میان ده‌ها نمونه مشابه‌) به آن اشاره شد، توسط دو تن از اعضای شورای راهبری و مشاوران شما مطرح شده است و دقیقاً و بی‌کم و کاست (تاکید می‌شود بی‌کم و کاست‌) با مواضع رسماً اعلام شده دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی همسو و هم‌جهت است. کاش در به کارگیری آنها به کارنامه و سوابق آنها نیز نیم‌نگاهی می‌انداختید!

۶- و اما، مواضع این طیف با مواضع اسلامی و انقلابی رئیس‌جمهور محترم کشورمان جناب پزشکیان یکصد و هشتاد درجه متفاوت است. دیدگاه و موضع رسما اعلام شده آقای پزشکیان را ببینید!

آقای پزشکیان در پاسخ به تماس تلفنی امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه: حق پاسخ مناسب ایران به جنایت رژیم صهیونیستی محفوظ است.

رئیس‌جمهور در دیدار سرگی شایگو دبیر شورای امنیت ملی روسیه: رژیم صهیونیستی پاسخ گستاخی و جنایت خود را دریافت خواهد کرد.

پزشکیان در دیدار «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن: ترور شهید هنیه اشتباه بزرگ صهیونیست‌ها بود که بدون پاسخ نخواهد ماند.

پزشکیان در دیدار «سالیفو مودی» فرستاده ویژه و وزیر دفاع نیجر: جنایت و گستاخی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

پیام رئیس‌جمهور به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه»: جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و عزت و اعتبار خود کوتاهی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی به‌زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهد دید.

۷- اکنون جای این سؤال است که مواضع و عملکرد و کارنامه جماعت یاد شده با مواضع و بینش و منش رئیس‌جمهور محترم کشورمان چه شباهتی دارد که در شورای راهبری و جمع مشاوران جناب ایشان جا خوش کرده‌اند؟!

جناب پزشکیان! این طیف نه فقط با شما همراه نیستند، بلکه در بینش و منش با جنابعالی فاصله‌ای پر ناشدنی و گاه متضاد دارند. شتر مجنونند که به کوی لیلی نمی‌روند!

و به قول شاعر متعهد کشورمان آقای محمد مهدی سیار:

در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی

اهل کدام مرزند این رومیان زنگی؟

هم هم‌نشین دشمن، هم، هم‌پیاله با دوست

با همهمه خوشند و سوغاتشان هیاهوست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    67 34
    خدا را شکر کیهان متخصص برقی هم هست
    • DE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      41 16
      همه کاره اس
    • کریم IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      22 5
      باید جاسوسها را که می خواهند ایران را به جنگ خانمانسوز بکشانند,نیز شناسایی کرد
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      11 19
      تخصص اصلیش رو کردن دست خائنین و نفوذی ها و فتنه‌گران ضد مردم و کشور است ان شاالله خدا ایشون رو سالهای سال برا ما و کشور حفظ کند
    • محمدایوب IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      4 13
      احمق نظر تخصصی نداده مثال زده که اگر با بمب یک نیروگاه زده شود چقدر ساخت آن هزینه دارد واین تخصص نیاز ندارد با یک سئوال از متخصصین به آن دست پیدا می کنی بفهم
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      7 10
      گاگول بیچاره اینو دوستان عزیز اصلاحاتی شما فرمودن که هان دشمن اگه اینطوری بکنید به نفعتونه
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      9 10
      حالا کیهان می خواهد عدم پاسخگویی به اسرائیل را گردن پزشکیان بیاندازد در حالیکه این مسئله اصلا در حوزه رییس جمهور و سیاسیون اصلاح طلب نیست.
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      8 16
      منافقین جیره خور آمریکا در آلبانی برای حمله به حسین شریعتمداری بطور گله ای به این صفحه هجوم آورده اند. راست گفتی آقای شریعتمداری که اینقدر بهت طعنه میزنند و حمله می کنند
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 0
      نه به اصولگداهایی مثل شریعتمداری.#برکناری منافقان داخلی
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 0
      ادم های فرصت طلب به همه رنگ در میان در همه دولت‌ها هستند همه زد وبندی برا پول میکنند ایضا با اسرائیل و آمریکا به هر اسمی
    • عبدالله IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 0
      مبالغ اعلام شده در مورد برق را دو سه روز قبل یکی از معاونین یا مشاوران ریس جمهور محترم آقا پزشکیان اعلام کرد. اینکه مرجع اعلام نشده جای سوال دارد.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    40 54
    حاج حسین بزن برجک غربگداها روبترکون
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    68 31
    چرندیاتی که اگر در آفتاب بگذاریم، یکساعت بعد غیب می شوند
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      24 48
      از نظر مغزهای کپک زده غربگدایان اینطور است
    • عباسعلی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      18 6
      از نظر مغزهای کوچک چطور است ؟؟
  • رضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    29 40
    اصلاح طلبان از جمله رزمندگان شجاعی هستند که پشت به دشمن و علیه منافع ملی کشور در حال جنگ برای نجات صهیونیستها هستند
    • شاهین IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      37 15
      مشخصه آدم بی سواد و کوته بینی هستی ...
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      8 6
      افسادطلبان سرمایه های اسقاطیل در ایران هستند که از طرف اسقاطیل با مردم و کشور ایران می جنگند
    • کیمیا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      3 6
      اشتباه منفی زدم
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 3
    حسین اگر مسولیتی داشت.
  • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    31 41
    پزشکیان مرد این عرصه پرچالش نبود! او را برای نامزدی در این منصب هُل دادند در حالی که گمان نداشتند از سوی شورای نگهبان تأیید شود و خود وی هم آمادگی و این باور را نداشت و ناگهان با یک موضوع پیش بینی نشده مواجه گشت و حیران بازی شروع شد و همان کسانی که وی را به پیش کرده بودند اینک وی را دوره کرده و پزشکیان سرگشته هم با گیج بازی درحال آزمون و خطا هست و وای بر ملت و کشور در این چهارسال پیش رو !!!!
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      2 3
      زر زدن موقوف
  • US ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    56 28
    مردم تو را خوب شناخته اند . می دانند از کجا خط می گیری
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      17 57
      از طرف مردم نظر نده نادان
    • CA ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      2 7
      بله بله همینطوره
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      5 8
      همین که از اسرائیل خط نمیگیره کافیه
  • ali2 IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    10 20
    پاسخ در وقت جنگ آشتی در خرمن! صبح همان روز می زدید تا حساب کار دستش بیاد حالا هی اوضاع را تند کنید. تنها ااتشی که زدید به خرمن سوخته ما سهامداران که خرده پس اندار مان در بورس بود. !!!
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 1
    به به
  • شهلا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    42 21
    جنگ در هیچ کجای جهان پسندیده نیست.به عنوان یک ایرانی مخالف جنگم
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      7 9
      پس آنقدر قوی باش که کسی جرات نکند با تو بجنگد. نه اینکه مثل یک موش بگویی من مخالف جنگم! متاسفانه سگهای درنده صهیونیست، حق حیات برای شما قائل نیستند و دنبال جنگ و کشتار من و شما هستند. پس سرت را در برف فرو نکن
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 0
      شما مرزهات باز باشه میلیون میلیون افغانی بریزه داخل . یه موقع می بینی بطور کامل توسط افغانیها اشغال شدی بدون اینکه حتی یک گلوله شلیک شده باشه . یادش بخیر ایران قبل از این هجوم که فقط مال ایرانیها بود
  • محمد علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    13 31
    جناب شریعتمداری انسان خیرخواهی است ولی یک نکته اساسی را فراموش کرده است و آن نگاه و دیدگاه آقای پزشکیان است. آن نگاه و دیدگاه چیست؟ ایشان خودشان شاید مواضعی داشته باشند اما به صراحت گفتند که در هیچ امری کارشناس نیستن و فقط میخواهند رئیس جمهور بشوند وقتی رئیس جمهور شدند کارها با کارشناسان است. پس اقای شریعتمداری عزیز این گونه نصیحت ها آب در هاون کوبیدن است شخص اقای پزشکیان این تیم مشاور را قبول داشته و میبینیم که چینش اعضای همکار ایشان هم سو با همان مشاوران است پس الکی سعی نکنید خود تان را به نادانستن بزنید این اقا مقلد کارشناسان است والسلام.
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 10
    دیگی که برای ما نجوشه .....
  • CA ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    16 28
    چرا جناب پزشکیان بهشون اعتماد کرده که همه چیز رو سپرده دست آنها؟
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      5 9
      بگو با کیان زیستی تا بگویم تو کیستی
  • هاشم IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    5 3
    صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    8 0
    تا وقتي نفوذي هاي اسراييل هستند اميدي به اصلاح نيست
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    18 22
    زیاد دست اون دست نکنید.انتقام سخت رو از اسرائیل بگیرید.اینا وحشی خونخوار هستن.آتش بسی در کار نیس .وقت کشی میکنن .همیم امروز صد نفر رو یه جا شهید کرون.باید محور مقاومتدچنان برنه که دیگه اسرائیل نتونه از جاش بلند بشه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    14 69
    اگه همین‌جماعت غرب گرا نبود الان ایران طی این چند سال چندین راکتور هسته هی و نیروگاه هسته ای ساخته بود ما امروز صادر کننده برق بودیم و کمبودی از لحاظ برق نداشتیم با چند میلیارد دلار میشد راحت چند تا نیروگاه هسته ای ساخت.
    • DE ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      39 16
      لابد با فناوری مغولستان و ازبکستان و قرقیزستان و ترکمنستان تصمیم دارید نیروگاه هسته ای بسازید، نیروگاه بوشهر دربست در اختیار روس هاست، این همه ساله سر همین یه نیروگاه دست به سرتون کردن، چندین نیروگاه بماند.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      6 0
      نیروگاه اتمی بوشهر در سال 90 راه اندازی شد و 1000 مگاوات تولید برق دارد.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    4 8
    پزشکیان مگه اینها رانمی شناسه که اورده وحکم داده ظریف وامثال او سالهاست راهشان از ملت وایران جداست خیانت ووطن فروشی در خون این جمعیت است
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 2
    جنگ در هیچ جا پسندیده نیس
  • CH ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    50 13
    وقتی جناب شریعتمداری از دولت عصبانیه، یعنی کار اون دولت درسته
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      3 14
      یعنی اون دولت اشکال داره مثل خودت
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      3 14
      وقتی حرفت اشتباهه یعنی شریعتمداری درست میگه
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    23 3
    این خودش نوکراسراییل وعربستانه تنهاحامی طالبان وداعش می خواد خوش خدمتیشوبه اسراییل ثابت کنه
  • محمدایوب IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    8 5
    آقای حاج حسین بزرگترین اشکال کار اینجاست که ابتدا اینها که نظر جنگ می دهند انتشار دهید چند وقت دردفاع مقدس بودند وکجا بودند بعد اکثراً فرزندان و خانواده اشان در خارج زندگی می کنند حداقل انتظار از شما است اسامی آنها را منتشر کنید
  • یک زن مسلمان IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 9
    سلام واقعا فرمایشات بجا ودرستی بود خدایاشکر که خیر خواهان خوبی در کشورمان داریم ممنون از شما بامید به ظهور اقا امام زمان عج
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    10 2
    دهان گشود
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    8 2
    همه ی این خرفها از سر شکم سیری اگر مثل درگیر مشکلات بودی ازاین صحبتها نمی کردی
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    8 2
    این حسین خان نشسته کنار و فقط میگه لنگش کن. افرادی مثل ایشان بخاطرمنافع و موقعیت خود کشور را و ملت را قربانی خیالات مغزی خود میکنند. غافل از اینکه دنیا ومردم ایران او را نابود میکنند.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    17 2
    این یک روزنامه نگار هست یا فضول
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 7
    مصداق ظریف .... خاین! بعداین براوردخسارت به صنعت برق توی این بحبحه چه معنی میده
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 9
    شورای راهبری سیاست های راهبردی در دولت پزشکیان.گروهی خود باخته در و بیگانه با فرهنگ عاشورا و شهادتند .پزشکیان اشتباه زیادی در پذیرش ظریف ، نوبخت و اصلاح طلبان کرد.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 32
    امیدواریم پزشکیان سخنان این پیر مرد کهنه کار سیاست را که از روی دلسوزی است خوب گوش کنند .
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    4 43
    درود به شرفت حاج حسین مرگ بر نفوذی ها ی غرب گدا
  • احد. یاحقی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 4
    سلام. و درود بر تمام مردم ایران. آمریکا و انگلیس و فرانسه. سالهای زیادی است که به دنبال بر اندازی حکومت ایران هستند و اگر از سال ۵۷ به بعد یک نگاهی به تاریخ بیندازی. می بینید. اینها پیوسته. به روش های مختلف. به ایران حمله کرده اند. اما موفق. نشده اند و هیچ وقت موفق. نخواهند شد.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 5
    کسی طرفدار جنگ نیست، اما کسی هم طرفدار این‌ که در برابر دشمن عقب نشینی کنیم تا هر بلایی دلش میخواد سرمون بیاره هم نیست، انگار فقط اونها میتونن نیروگاه برق ما رو بزنن ما نمیتونیم بزنیم
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    5 1
    پزشکیان همان ظریف است وظریف همان پزشکیان است ، این دو در تفکر وعمل هیچ تفاوتی با هم ندارد ، گول الفاظ و دوکلام از نهج البلاغه به صورت طوطی وار را نخورید ،
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    6 1
    آقای شریعتمداری منافع تو دوستان حرف شنوی
  • ارسلان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    6 1
    انگلهای دنیا
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    پس قرار نشد به اسرائیل پاسخ داده بش🤫 صلاح مملکت خویش مفخوران دانند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    علی رامردم کشتندنه ابن ملجم هرچه میکشیم ازنادانی مان است ولی نگران نباشید این انقلاب بااین کارا ضربه میخوردولی ادامه خواهدداشت ان شاا... تاظهور
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    مبالغ اعلام شده در مورد برق و نیروگاه را از آقای شریعتمداری نیست. یکی از مسولینی که اخیرا توسط آقای پزشکیان انتخاب شده اعلام نموده اند. نمی دانم چرا آقای شریعتمداری ارحاع نداده اند.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    تفکرات جنابعالی مملکت را به پرتگاه برده هنوز آقای پزشکیان نیومده نفوس بد نزن چند ماه اگه میتونی کاسبی رو تعطیل کن بعد اگه مملکت بهتر نشد ما هم اعتراض میکنیم مردم را فدای خودت نکن
  • مختار IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    احسنت دقیقا زدید تو برجک عبدی و سایر اصلاح طلبان تندرو و جاده صاف کن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک کش
  • اصغر IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    برق تهرانپارس کی وصل میشه?
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقای شریعتمداری یک ماه سکوت کن
  • سید میرزا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    خوب با این حساب ۱۰ میلیون افغان غیر مجاز چند میلیارد دلار دست دولت جمهوری اسلامی ایران گذاشته اند تا برق مجانی تحویل افاغنه غیر مجاز بشه. واقعا اسم استعمار نمیشه روش گذاشت
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 8
    مجلس شورای اسلامی به دستور فرمانده کل قوا و معیارهایی که امام خامنه ای برای کاندیدهای وزارت خانه های حکومت اسلامی وضع کرده ودستور داده اند عمل کند وفرمان برداری کند و معیارهای فرمانده کل قوا را در انتخاب کابینه ملکه ذهنش کند ، این دستوری حکومتی است و وای به حال مجلس که با دولت حداقلی زد وبند کند و ۷۰ میلیون ایرانی شرافتمند را قربانی جمعت حداقلی ۱۶ میلیونی ودولت حداقلی کندو از معیارها و دستور فرمانده کل قوا سرپیچی کند و افرادی بی لیاقت وبدسابقه که پدر مردم را قبلا درآورده اند و یا تازه به دوران رسیده های بی تجربه و نفوذی های تربیت شده بر کرسی های وزارت خانه های حکومت اسلامی تکیه زنند که مثل قبلا به ملت مظلوم ایران و مؤمنین و شرافتمندان ایران و نظام مقدس خسارت های غیر قابل جبران بزنند ودمار از روزگار ملت ایران ونظام مقدس در اورند . مجلس در انتخاب وزیران کارنامه وپیشینه خوبی ندارد. این اشتباه آخرین اشتباه است. زنگ خطر ۵۰ میلیون نفری ایرانیانی که عاشق اسلام وحکومت اسلامی هستند ولی به پای صندوق های رای ریاست جمهور نیامدند دیر وقتی است که به صدا در آمده است اما گوش شنوایی نیست که این زنگ خطر را بفهمد ودر پی رضایت آن پنجاه میلیون باشد ، و این نیامدن ملت پای صندوق رای حاصل عملکرد اشتباه مجلس در انتخاب وزیران مومن به آرمان‌های خمینی کبیروعملکرد بد رئیس جمهورها و وزرایشان است که ملت اعتمادشان به رئیس جمهورها و وزیران گزینش شده دولت و مجلس سلب شده . به فرموده معمار انقلاب خمینی بزرگ اگر مجلس درست عمل کند همه امور اصلاح می شود ، ومجلس قوی ترین فیلتر است . به حق محمد وال محمد ص و به آبروی امام خمینی ره که در نزد خداوند شرافتمند و آبرو و اعتبار دارد و به حرمت خون شهید رئیسی و شهیدان ایران اسلامی، خداوند به مجلس ما شرافت و قدرت و توان تشخیص حق از باطل را عطا فرمایدتا وزیرانی شایسته به کرسی های حکومت اسلامی تکیه زنند که آبروی اسلام و نظام مقدس را نبرند وباعث اعتلای ملت ونظام مقدس ودر جهت دشمنی با استکبار جهانی و نابودی اسرائیل باشند.که حل مشکلات مردم ایران ومسلمانان جهان صرفا در گرو نابودی اسرائیل است و وزیری که خواهان نابودی اسرائیل نباشد وبا استکبار جهانی زد وبند کند و ملت ونظام مقدس را به اسارت استکبار جهانی آمریکا شیطان بزرگ ببرد لیاقت وزارت حکومت اسلامی ندارد
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 0
      نمونه کاری از یک دعا نویس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس