کد خبر 1624700
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
کشف ۱۲۳ هزار نخ سیگار قاچاق در ساوه 

فرمانده انتظامی ساوه از کشف ۱۲۳ هزار نخ سیگار قاچاق از یک خودروی شوتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجتبی جمالی روز پنجشنبه اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان ساوه با اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله قاچاق به وسیله یک دستگاه خودروی شوتی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع و اقدامات لازم در خصوص توقف آن با هماهنگی قضائی انجام شد.

وی افزود: مأموران پس از اعزام به محل، خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از این خودرو توقیفی۱۲۳ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش ۱۳ میلیارد ریالی سیگارهای قاچاق کشف شده در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جمالی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قانون شکنان گفت: پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    1 0
    ۱۲۳ هزار نخ یعنی دو و نیم کارتن که اگر ماربلبرو هم باشد کارتنی ۱۰ میلیون تومان هم نیست چجوری شده ۱۳ میلیارد؟
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 0
      به نخ میگن که بزرگ جلوه کنه ولی اختلاسها را به به دلار میگن که کم جلوه کنه!
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      چطوری حساب کردی؟؟؟میشه تقریبا 12 و نیم کارتن!
  • جواد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ابر قاچاق یارانه خواری اتباع است بالا بیست میلیون نفر افغان در ایرانه بالا شصت میلیارددلار اتباع یارانه وارز برا چنج درامدشغلشون می‌خوان. روزی بیست میلیون لیتر بنزین مصرف میکنند به قیمت مفت. چهل درصد نون کشور را اتباع مصرف میکنند میلیونها خونه اتباع آب برق گاز مجانی میگیرن نسبت به قیمت جهانی. اکثرشون هم وهابیت و زادوولد نجومی دارن تغییر بافت جمعیتی حتمیس کرایه خونه ده برابر شده بخاطر اتباع. وووووووووووووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس