حسین شریعتمداری

آقای پزشکیان! آیا ریاست جمهوری را به آقای ظریف اجاره داده‌اید؟! پاسخ اگر خدای نخواسته مثبت باشد! باید خاضعانه به جناب پزشکیان گفت: آقای ظریف مستأجر خوبی نیست؛ ریاست جمهوری را از ایشان پس بگیرید!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی نوشت:

۱ـ آقای ظریف که چهارشنبه شب، در اقدامی غیرمتعارف به صدا و سیما دعوت شده بود تا از جایگاه حزبی (و نه رسمی) رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم درباره فرآیند انتخاب وزرا سخن بگوید، به نکاتی اشاره کردند که اولاً، از سوی کسی که سال‌های متمادی در مسؤولیت‌های بلندپایه نظام اسلامی بوده است، تعجب‌آور و تأسف‌آور بود و تأسف‌آورتر آنکه ایشان در حالی به نمایندگی از جانب آقای پزشکیان سخن می‌گفت که اظهاراتش نه فقط با قانون اساسی و مبانی صریح اسلامی در تناقض بود بلکه با آنچه از رئیس‌جمهور منتخب به وضوح دیده و شنیده شده است نیز یکصد و هشتاد درجه تفاوت داشت. بخوانید!

۲- آقای ظریف درباره معیارها و ملاک‌های مورد نظر برای گزینش اعضای کابینه می‌گوید: «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می‌گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی‌گیرید»!

باید از آقای ظریف پرسید:

الف: از کِی تا به حال «شیعه بودن» در جمهوری اسلامی خصوصیت و به اصطلاح، امتیاز منفی تلقی می‌شود؟!

ب:‌ می‌فرمایید «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می‌گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی‌گیرید»! آیا منظورتان این است که شیعه جزء مذاهب و ادیان رسمی نیست؟!

ج: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی کشور یاد شده است. جنابعالی چه کاره‌اید و از کدام جایگاه، شیعه بودن را در گزینش اعضای کابینه، خصوصیت منفی تلقی کرده‌اید؟! چه کسی به شما چنین اجازه‌ای داده است؟!

د: آقای ظریف لطفا بدون سفسطه و از این شاخه به آن شاخه پریدن - که عادت شناخته‌شده جنابعالی‌ است - بفرمایید این دیدگاه شما درباره شیعه با آنچه پیوسته و بی‌وقفه از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها تبلیغ می‌شود چه تفاوتی دارد؟! حتما می‌دانید و بارها خوانده و شنیده‌اید که صهیونیست‌ها اصلی‌ترین مشکل خود را دیدگاه و گفتمان تشیع می‌دانند و بارها بر مقابله با آن به عنوان یک خط استراتژیک و غیر قابل تغییر تاکید ورزیده و می‌ورزند.

۳ـ عجیب‌ترین و سؤال‌برانگیزترین نکته در اظهارات چهارشنبه شب ظریف، مغایرت و تناقض آشکار دیدگاه اعلام‌شده ایشان با دیدگاه رسماً اعلام‌شده و به وضوح دیده‌شده جناب دکتر پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب است. آقای پزشکیان در طول یک هفته اخیر بیشترین حضور را در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام داشته و در هیأت‌ها و مراسم مختلف حضور یافته و در سوگ امام حسین بر سینه و سر زده‌اند. اظهارات آقای ظریف علیه تشیع با ارادت رسماً و بارها اعلام گردیده و دیده‌شده جناب پزشکیان در تناقض و مخالفت آشکار است.

۴- اصلی‌ترین سخن در این وجیزه پرسشی است که از رئیس‌جمهور محترم منتخب در میان است و آن پرسش این است: آقای پزشکیان! آیا ریاست جمهوری را به آقای ظریف اجاره داده‌اید؟! پاسخ به یقین منفی است ولی اگر خدای نخواسته مثبت باشد! باید خاضعانه به جناب پزشکیان گفت: آقای ظریف مستأجر خوبی نیست؛ ریاست جمهوری را از ایشان پس بگیرید!

۵- و بالاخره سخنی نیز با دست‌اندرکاران برنامه در صدا و سیما در میان است. اظهارات ضدشیعی ظریف (چه عامدانه و چه ناآگاهانه)‌ بسیار صریح بود و از مجری برنامه و سردبیر پشت گوشی مجری در برنامه انتظار می‌رفت سخنان سخیف آقای ظریف را بی‌پاسخ نگذارند و در حالی که هنوز یک روز بیشتر از عاشورای حسینی علیه‌السلام نگذشته بود، از کنار این اهانت بی‌تفاوت عبور نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 297
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 99
  • حسین IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    اعضای شورای راهبری اکثرا دارای پرونده های قضایی و امنیتی هستند از فتنه گر بگیر تا سکولار و ... مجلس انقلابی باید مثل پتک بر سر کابینه معرفی شده توسط این شورا فرود بیاد
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      24 77
      از زمان مشخص شدن نتیجه انتخابات در دور اول معلوم بود که ما مردم بجای کارامدی، جنجال رو انتخاب کردیم. همون موقع مشخص شد هر کدام از این دو بزرگوار رییس جمهور بشوند اطرافیان و اعضای ستادشان هرروز یک جنجال درست میکنند. هم اقای پزشکیان و هم آقای جلیلی از نظر فردی بسیار خوب اما توان مقابله با اطرافیان شان، که مثل کفتار دورشون هستند را ندارند و نخواهند داشت .
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      22 32
      میدونید چرا به پزشکیان در دولت، مسئولیتی نمیدن؟ چون هم مَرده هم بالای ۵۰ سال سن داره هم سابقه وزارت داره هم میگه حزب اصلاحطلب نیستم هم شیعه است و هم بچه هیئتی حالا یه مسئولیت کوچیک بهش بدید؛
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      25 30
      خود اصلاح طلب ها در روزنامه هاشون اعتراف صریح کردن که پزشکیان گورباچوف ایران است . این کفتارها چه خواب هایی برای ایران دیده اند؟؟
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      21 20
      آقای پزشکیان اجازه داد تا ظریف برایش شاخ بگذاره - شاید اجازه داده تا با انتخاب افراد ناکارامد توسط کارگروههای با افراد ناکارامد انتخابی ظریف در نهایت سیاست گورباچف توسط ظریف برای کشورمان پیاده بشه
    • CA ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      60 51
      سوال بسیار مهم اینجاست که چرا پزشکیان اجازه مطرح شدن و بلند پروازی به ظریف داده که امروز او رو همه کاره و خودش رو هیچکاره نشون بده؟ اینطور که معلومه چون روحانی و طریف میدونستن شانسی در احراز صلاحیت شورای نگهبان ندارن با پزشکیان گفتگوهایی انجام دادن که ایشون یقین پیدا کنه بدون حمایت و راهنمایی‌های آنها شانس پیروزی نخواهد داشت، و او هم بهشون اعتماد کرد و از همان ابتدا اینطور برنامه ریزی شده بود که خودش در مساجد و حسینیه ها نوحه بخونه و سینه بزنه و قران ونهج البلاغه تفسیر کنه و مذهبی‌ها رو سرگرم کنه و ظریف هم با غربگراها و سکولارها برنامه های اصلی سیاسی کشور رو دنبال کنه. اینکه گروههای معاند برانداز دارن بطرز بی‌سابقه ای از پزشکیان حمایت میکنن اصلا بخاطر خود پزشکیان نیست، بلکه به این خاطره که میدونن ظریف همه کاره ست و برنامه‌هایی که برای کشور داره در همان مسیریست که براندازی رو ممکن و آسان میکنه. و این حمایت بی سابقه گروههای برانداز از تیم ظریف/پزشکیان بسیار قابل تامل است.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      26 40
      با شاخ گذاشتن ظریف برای پزشکیان انتظار هر اشتباهی را از این دو نفر باید داشت
    • DE ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      17 11
      خوب به خاطر بسپارید! افراد زیر کاملا غیر جناحی برای دولت پزشکیان وزیر و مدیران مهمترین تشکیلات دولتی را تعیین می کنند، کاملاً مطلقاً غیر جناحی! محمد جواد آذری جهرمی نورالدین آهی رحمت‌الله بیگدلی علی تاجرنیا احمد ترک‌نژاد سمیه توحیدلو محمد رضا جلایی‌پور محسن حاجی میرزایی الیاس حضرتی هادی خانیکی علی ربیعی محسن رنانی محمد رهبری فیاض زاهد علی شکوری‌راد ابراهیم شیخ سید رضا صالحی امیری محمد صدوقی علی طیب‌نیا محمد جواد ظریف امین عارف‌نیا علی عبدالعلی‌زاده حسین عبده تبریزی عباس عبدی رئوف قادری محمد قائم‌پناه محمد کبیری حسین مرعشی شهیندخت مولاوردی مصطفی مولوی فاطمه مهاجرانی
    • US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      37 36
      ظریف در 30 خرداد 1403: پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود. (ظریف استاد دروغگویی است - چند ماه قبل در فایل صوتی اش برای وجود suspend در برجام از مردم عذر خواهی کرد و گفت نمیدانستم در برجام suspend هست) - دروغگویی های ظریف زیاد است - چرا پزشکیان ظریف دروغگو را همه کاره خودش کرده؟ هدف این دو نفر چیست؟
    • US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      25 42
      محکومیت پسر ظ بجرم جاسوسی را رسانه ها چرا افشا نمی کنند
    • US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      27 31
      به به انتخاب آقای عباس عبدی توسط ظریف در شورای راهبردی یک گره پیچیده مربوط به تلفات بالای کرونا را باز کرد - ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد - واردات واکسن کرونا توسط شهید رئیسی بدون قبول برجام و قبول FATF اثبات کرد که در دولت روحانی هم امکان وارد کردن واکسن کرونا وجود داشته - همچنین اثبات کرد وارد نکردن واکسن کرونا با بهانه عدم قبول برجام و عدم قبول FATF توسط دولت روحانی و ظریف (طبق اعلان عباس عبدی در فروردین 1399 بالا بردن تلفات مردم بیگناه از کرونا عمدی بوده و برای تحت فشار گذاشتن نظام برای احیاء برجام بوده) برای زنده کردن برجام با ایجاد تلفات بالا در اثر کرونا بوده است. آقای ظریف بر طبق افشاگری عباس عبدی در فروردین 1399 تو بخاطر جلوگیری عمدی از وارد کردن واکسن کرونا باید پاسخگوی فوت بیش از 130 هزار مردم بیگناه در اثر کرونا باشی. چرا مردم و مسئولان با استناد به افشاگری عباس عبدی در مورد عمدی بودن بالا بردن تلفات کرونا برای زنده کردن برجام توسط ظریف و روحانی این دو فرد را محاکمه و مجازات نمی کنند؟ عباس عبدی از کجا اطلاع داشت که بالا بردن تلفات برای احیاء برجام توسط ظریف در حال اجرا است؟ از ظریف شنیده بوده یا از اجانب؟ - ضمناً آقای ظریف چرا مانع انتقال دانشجویان ایرانی بازگشته از ایتالیا به قرنطینه وزارت بهداشت شدی و با دخالتت آنها را به هتلی در مرکز تهران فرستادی که فاقد امکانات بهداشتی و درمانی و کادر پزشکی بوده و با فرار تعدادی از آنها احتمالاً باعث ابتلای مردم بیگناه به کرونای کشنده ایتالیا و اسپانیا و رسیدن تلفات کرونا به رکورد روزی 709 نفر در روز شدی؟
    • DE ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      21 16
      جهت اطلا شما و دوستانی که مدام شبانه روز از همکاری فراجناحی حرف می زنند و شعار وحدت می دهند. افراد زیر فهرست کامل اسامی اعضای شورای راهبری انتصاب جناب ظریف هستند که به ادعاس آقای ظریف تاکنون الگوی تقوی سیاسی، وحدت و حرکت فراجناحی بوده اند. قضاوت با شما! محمد جواد آذری جهرمی نورالدین آهی رحمت‌الله بیگدلی علی تاجرنیا احمد ترک‌نژاد سمیه توحیدلو محمد رضا جلایی‌پور محسن حاجی میرزایی الیاس حضرتی هادی خانیکی علی ربیعی محسن رنانی محمد رهبری فیاض زاهد علی شکوری‌راد ابراهیم شیخ سید رضا صالحی امیری محمد صدوقی علی طیب‌نیا محمد جواد ظریف امین عارف‌نیا علی عبدالعلی‌زاده حسین عبده تبریزی عباس عبدی رئوف قادری محمد قائم‌پناه محمد کبیری حسین مرعشی شهیندخت مولاوردی مصطفی مولوی فاطمه مهاجرانی
    • US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      31 39
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      17 19
      از ظریف خوشم میاد خوب بلده
    • DE ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      9 0
      جانب آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور محترم منتخب بشنو پند رهبر انقلاب را و به ان عمل کن! «کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد به درد شما نمی‌خورد و همکار خوبی برای شما نخواهد بود.» « آن کسی که دلبسته‌ آمریکا باشد و تصور کند که بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت در کشور، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. او از ظرفیت‌های کشور استفاده نخواهد کرد و خوب مدیریت نخواهد کرد.» « آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار دهد او با شما همکار خوبی نخواهد بود.»
    • DE ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      10 3
      احتمالا آقای پزشکیان هنوز باور نمیکنه رییس جمهور شده برای همین دولت را داده دست ظُرَفا و شرکا. بابا یکی به آقای پزشکیان تفهیم اتهام کنه و بهش بگه والله بالله هویجوری رییس جمهور شدی رد. سی چی نشسی خالو جُم بخور دیه تا میاد موتورت گرم شه چارسالت تِموم آوی چه نشسی کنج خینه.
    • صادق US ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 4
      آقایان و خانمها! این آشی بود که حضرات شورای نگهبان با اون چینش شگفت آور نامزدها برای کل ملت پختند.
  • hosseen IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    سلام باز این شروع کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      57 13
      کار دشمن، دشمنی کردنه دیگه
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      ههههه. حاج حسین فدایی داری به مولا. خوب میزنی تو برجک تفاله های غرب لیس و آمریکالیس.
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      30 26
      ۱۵:۵۷ خطاب به منفی ها : برندازان اجاره ای آلبانی نشین فکر کردید با پایان انتخابات مأموریت منفی دادنتون تمام شد؟ خیر تازه اول کارِ ما انقلابی ها مراقب مملکتمون هستیم تا بدست نااهلان و نامحرمان نیافتد افتاد؟
    • US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      24 12
      این بابا دنبال فقط تنش سیاسی هست و بس
    • US ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      16 18
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 12
      15:57 واقعا فدایی این هستی؟تو دیگه چقدر بدبختی
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      14 3
      اره تمام منفی دهنده ها از البانی هستن
    • US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      13 10
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • IT ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      7 1
      خوشم میاد وقتی کیهان دست به قلم می شه حسابی ابروتون می ره.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    27 25
    عمروعاص زمانه رابشناس
    • حمید IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      4 4
      عمروعاص نیست ، ابوموسی اشعریه
  • احمد DE ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    47 82
    ازظریف می ترسیم که ایران را تقدیم اربابش کند چون قبلا موفق نشد اکنون ماری زخمی است
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 6
      با انتخاب چیت چیان ناکارامد (عامل نساختن نیروگاه جدید در دوران وزارتش در دولت روحانی و مسبب اصلی کمبود برق در کشور ) در کارگروه برق، معلوم شد که این کارگروههای تشکیل شده توسط ظریف دنبال پیدا کردن و انتخاب افراد کارامد نیستند و ظاهراً هدفشان دادن مسئولیت به افراد جناحی غیر متخصص و ناتوان است.
    • US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      11 7
      ظریف در 30 خرداد 1403: پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود. (ظریف استاد دروغگویی است - چند ماه قبل در فایل صوتی اش برای وجود suspend در برجام از مردم عذر خواهی کرد و گفت نمیدانستم در برجام suspend هست) - دروغگویی های ظریف زیاد است - چرا پزشکیان ظریف دروغگو را همه کاره خودش کرده؟ هدف این دو نفر چیست؟
    • رضا IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 12
      ترس تون بی مورده چون این مردم بودند که دولت سوم روحانی رو انتخاب کردند و به پزشکیان و ظریف رای دادند ! پس لطفاً هیس !
    • US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      11 10
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      6 4
      آقا رضا مردم به پزشکیان رای دادن،نه به ظریف.در برگه رای اسم یک نفر رو می‌نويسن نه دو نفر😆ضمنا پزشکیان دروغگو قبل انتخابات گفت که من فراجناحی هستم،من دولت سوم روحانی نیستم.پس نگو مردم به دولت سوم روحانی رای دادن.شما که درجریان نیستی سکوت اختیار کنی بهتره
  • حسین IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    45 30
    ولی می کنی آقای شریعت مداری مثل اینکه هنوز تو فازی
    • US ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      13 11
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
  • محمد حسن عباس زاده IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    37 65
    نه برادر شریعتمداری ارجمند و بصیر؛ این آقا نوچه همان اسحاق خان کذائی است. مگر نمی دانید که: دیگ هر کس نجوشد، دیگ این آقای اسحاق خان باید بجوشد و منقل کباب برگ و جوجه هر کس به راه نباشد، مال این باید به راه باشد. چند روز دیگر از رسانه حکم معاون اولی اسحاق را می شنوید. موافقت اصولی اسحاق و دارد ودسته اش زودتر از دیگان صادر شده و کدخدا باید تا این موافقت اصولی باطل نشده کاری بکند و ظریف هم دلال و بازیچه است.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    34 39
    دستپخت شورای محترم نگهبانه دیگه.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      14 14
      شکرنخور. بیش از ۷۰ نفر رد صلاحیت شده بودنها
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      13 13
      دستپخت مردم جاهله.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 2
      وضع موجود
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 3
      جاهل خودتی تو نگاه به خودت میکنی
    • حسن IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 0
      آب رو بریز رو صندلی!!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 34
    تو به بزرگی ات ببخششون
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    18 48
    مملکت داغون شد رفت
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    27 47
    خب انتخاب مردم پزشکیان شد و انتخاب پزشکیان...؟؟؟؟ خدا بدادبرسه
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 8
      رییس جمهور اقلیت
  • Nm IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    87 18
    انسان تا چه زمانی از عمر محدود خود میتواند کج اندیش باشد..... واقعا در تعجمکه ایشان پس از عمری طی کردن هنوز در تعصبات کر فکری مانده و هیچ علاقه ایی به دیدن درستی ندارد
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      15 48
      منظورت جواد ظریفه دیگه.
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      19 17
      زمانی که سردار اهل قلم جناب شریعتمداری زیر شکنجه های طاقت فرسای ساواک مبارزه می کرد جنابعالی هنوز بدنیا نیامده بودی پس به بزرگان انقلابت احترام بگذار
    • US ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 4
      به به انتخاب آقای عباس عبدی توسط ظریف در شورای راهبردی یک گره پیچیده مربوط به تلفات بالای کرونا را باز کرد - ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 2
      پزشکیان رئیسجمهور
  • هادی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    27 10
    توی آمریکا مرد سفید مسیحی شده کیسه بوکس اینجا هم مرد ایرانی شیعه. الان زن افغانی سنی ارجهیت داره به امثال ما!!! انقلاب کردیم آخرش بشیم این؟؟؟؟
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 12
      زر مفت نزن کوته فکر
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    50 77
    مملکت پر.همه بافته‌های رئیسی پر.اسراییل شاد
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      27 49
      آقای پزشکیان در طول یک هفته اخیر بیشترین حضور را در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام داشته و در هیأت‌ها و مراسم مختلف حضور یافته و در سوگ امام حسین بر سینه و سر زده‌اند./// رضا خان هم اول از این کارها می کرد تا اعتماد مردم را جلب کند. بعدها ریشه اسلام را زد و دستور کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری داد.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      39 85
      ناشکری کردیم. خدا رئیسی رو ازمون گرفت. حالا حالاها باید زجه بزنیم تا دوباره خدا یه رئیسی دیگه بهمون بده.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      27 61
      دیگه معلوم شد کاندیدای پوششی و دولت سایه کیه چنان اشی ظریف برا ملت تو این ۴ سال بپزه یادتون نره فقط به اسامی اعضا شورا نگاه کنید :)
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      18 96
      مگر نعوذبالله خدا مرده باشد!!! دوران سياه خاتمي امد و رفت و مملكت سر جايش ماند! و البته اكنون ملت اگاه تر و رسانه ها قوي ترند!! دوران هر غلطي كردي كسي نميفهمه گذشت! دوران كرسنت و توتال گذشت!! به وضوح ميبينم كه بزودي چشم فتنه و خيانت كور خواهد شد! خون رئيسي جاري است به اميد خدا ! و رهبر عزيزمان استوار و برقرار!
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      50 14
      بافته ها منظورت 4 میلیون واحد مسکونیه ؟ آره خوب پر شد رفت
    • ایرانی GB ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      23 83
      عاشقان و جان نثاران پزشکیان که عاشقانه بهش رای داده بودند بفرمایین تحویل بگیرین ... این هم از پزشکیان جان تون فرشته نجات بخش تون
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      مجلس انقلابی باید با قدرت جلوی ورود افراد نالایق به دولت را بگیرد
    • بصیرت IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      99 15
      ظریف:عقده‌گشایی‌های ۲۴ ساعت گذشته دور از انتظار نبود. همان‌گونه که ۱۰ سال علیه تعامل عزتمندانه با جهان در برجام به هر دروغ و ناسزایی متوسل شدند ولی اکنون خود به ارزش برجام اعتراف می‌کنند، ابتکار دکتر پزشکیان برای شفافیت بجای تعیین دولت در دخمه‌ها و تاریکخانه‌ها نیز برخی را به وحشت انداخته ولی دیر یا زود ارزش این حرکت شجاعانه و مصلحانه رئیس جمهور منتخب مردمی را خواهند فهمید.
    • DE ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      خداوند مردم ایران رو از فتنه ی تفرقه شریعتمداری حفظ کند ان شا الله تعالی، به حق علی(ع)
    • حاجی از لندن IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      جناب شریعتمداری امثال شما با چوب لای چرخ دولت‌ها ی جناح مقابل گذاشتن باعث و بانی عقب ماندگی مملکت شدین و این رو مردم بهتر از هر کسی میدونن واسه همینه به تندروهایی مثل جلیلی اعتماد نمیکنن
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      تندروها از چی دارن میسوزن
    • پدی از پیج همسایه IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      49 21
      ایران سرای ایرانیان است هر کس دوست نداره بره فلسطین زندگی کنه
    • Y DE ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      17 63
      جانم برای گرانی و اغتشاش. نوش جون مردم. خودتون خواستید. مردم منافق دروغگو ایران. سریع ۸ سال روحانی یادتون رفت. به درک. ۱۴
    • پریسا متفکر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      98 27
      آقای شریعتمداری شما اگه به کار خودت برسی و دخالت نکنی مملکت درست میشه
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      ننگ بر شریعتمداری
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      85 17
      جناب پزشکیان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنشها می‌کند خار مقیلان غم مخور
    • شریعتمداری IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      93 28
      حاج حسین آقای شریعتمداری برادر من ؛ رای نیاوردن پدر معنوی شما جلیلی یعنی اینکه مردم دیگه افکار زنگ زده ی تندروها رو قبول ندارن پس اظهار نظر نکن لطفا
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      به تو چه چرا اون موقع که کشور اجاره جلیلی بود چیزی نمیگفتی
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      14 24
      پزشکیان: دولت من دولت سوم روحانی نیست ،برا دیگران‌ که سریع حکم اعدام میبری برا خودت چی
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 15
      جوبشور به تو چه مربوط اون موقع مملکت رئیس جمهور پای کار داشت فضولی موقوف
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 9
      ۱۳:۱۵ خطاب به منفی ها : این حرف که «جلوی ورود افراد نالایق به دولت گرفته شود »کجاش اشکال داره؟ فقط پول گرفتید منفی بدید؟ براتون مهم نیست حرف چقدر منطقی باشه؟🤮
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 2
      ۱۳:۲۹ عقب مونده پول را دادیم کالامونو نگرفتیم ،کلاهبرداری کردند باید سکوت کنیم؟
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 7
      ۱۴:۰۰ خار مغیلان 🤓 نمی دونم چرا مطمئن نیستم ایرانی باشید
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    14 73
    یه راه اینه که وارد جنگ با اسرائیل بشیم .کشور باید در حالت جنگی قرار بگیره تا اینا زیاد قد علم نکنن
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      45 9
      خاک تو سرت. البه.
    • ناشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      48 4
      چی زدی .توهم ورت داشته
    • SI ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 3
      از مدتها قبل برنامه جمهوری اسلامی همین بوده
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      24 6
      جلیلی هم مثل تو فک میکرده ولی الان کجاست
    • پدی از پیج همسایه IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      درود بر ظریف
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      ننگ بر شریعتمداری
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 9
      مثلاً الان اینو از طرف جریان انقلاب میگی که این جریان رو خراب کنی ، الدنگ ؟
    • US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 2
      ظریف در 30 خرداد 1403: پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود.
    • US ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 3
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 3
      به رای مردم احترام بگذارید
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 0
      واقعا یه عده خودشونو زدن به نفهمی یه جوری میگین انگار بعد انتخابات پزشکیان ظریف آورده ظریف از روز اول انتخابات همه جا همراه پزشکتان بود تلویزیون هم اومد همه میدونستن اصلی ترین مشاور پزشکیانه کاندیداهای رقیب هم همگی بهش حمله کردن و به مردم گوشزد کردن اما باز مردم به پزشکیان رای دادن این یعنی غیرمستقیم به ظریف و بقیه همراهانش رای داد حالا درست یا غلط زیاد یا کم طبق قانون انتخاباتب خودتون رای اکثریت شرکت کننده هارو آورده پس به قول خودتون با قانون احترام بزارید و ساکت شید در ضمن فقط ظریف ماله کش میتونه انقلابتونو حفظ کنه جلیلتون هم سه بار شانسشو امتحان کرده کل امکانات کشور هم که برای تبلیغ در اختیارش بوده کلی آدم با نفوذ هم حمایتش کردن اما باز مردم بهش رای ندادن آقاجون یعنی مردم نمی خوانش
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    28 64
    حیف اون زحمت هایی که برای نظام کشیده بودن
    • مجتبی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      منظورتون چی کسی هست که برای نظام زحمت کشیدند..اگر منظورتون جواد ظریف هست این مردک غیر از خیانت و وطن فروشی و نوکری اجنبی ها هیچ کاری به نفع جمهوری اسلامی ایران انجام ندادند.
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 2
      احتمالا منظورش از زحمت
  • DE ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    باید به خیلی جریانات مشکوک شد ،چرا افراد معلوم الحالی مثل ظریف که باید محاکمه میشد وزندانی وحتی بالاتر ، امروز اینگونه در صدا وسیما بلند گوی جریانات غرب شده آیا اسراییل وغرب در ایران کودتای نامحسوس کردند؟ من میگویم بله
    • SI ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      40 6
      اسفند بریز تو آفتابه برای خودت چش نخوری یه وقتی
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      33 7
      انتخاب ملت را کودتا می خوانید؟
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 3
      مشکل اینه که فکر می‌کنید فقط باید محاکمه کرد. همیشه محاکمه راهکار نیست
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 1
      انتخاب ملت نه،انتخاب قسمتی از ملت،انتخاب ۲۰ درصد ملت،انتخاب ۱۶ میلیون از ملت.این خودبیش پنداری رو ترک کنید.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    45 83
    اجاره نداده بلکه تحویل داده.خودسم پیر شده و حال ریاست جمهوری نداره.از قیافش خستگی و پیری میباره
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 33
      تقصیر شورای نگهبانه. یه کاندید جوان معرفی نکرد.وزیر راه خوب بود.شورای نگهبان همه چی رو خراب کرد .بعد از این خدا میدونه چی میشه
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      12 49
      مردان نميتوانند بدون همسر زندگي كنند! بيش از ٣٠سال تنهايي قطعا توان و تفكر هر مردي را متاثر ميكند و لا اقل بايد پذيرفت توان رياست جمهوري نخواهد داشت !!!
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 66
      بالاخونه اجاره دادن بهتر از ریاست اجاره دادن به ظریفه
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      احتمالا ایشون نتونه دوره ریاست جمهوری را به پایان برساند. پیری و خستگی مفرط و سختی کار اجازه نمی دهند پزشکیان به امور ریاست جمهوری بپردازد مگر اینکه مثل شیخ حسن از کاخ ریاست جمهوری جم نخورد
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      درود بر اصلاحات سلام بر خاتمی زنده باد پزشکیان
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 2
      خوارجی ها همیشه شورای نگهبان رو مقصر میدونن. شورای نگهبان فقط پزشکیان رو تایید نکرده بود
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 7
      ۱۳:۵۶ خوشم میاد جرأت تون فقط در فضای مجازیِ وگرنه در میدان یک پُخ بهتون بگن پوشک لازم میشین، ضمنأ جهت اطلاع عرض میشه بنی صدر ۹۹% آرای مردم را بدست آورده بود
    • US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 5
      ظریف صلاحیت دخالت در انتخاب وزرا را ندارد
  • رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    14 49
    خیلی ماهرانه چیدمان می‌کند و اعلام می کند که از این بهتر نمیشه....بعد از مدتی به مردم القا می کنند بهترین نتوانستند چاره ای جز تحویل موشک‌ها کنار گذاشتن هسته ای و تسلیم نداریم خدایا مارا از دست نفوذهای انگلیس نجات بده
  • عبدالله IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    15 75
    ظریف در بر جام ابوموسی اشعری ظریف در پسا بر جام عمروعاص
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    درود بر برجناب شریعتمداری حرف حق جواب ندارد.
    • حامد پلاس IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 2
      بهتره این جناب مخاطبت اول جواب بده
  • مهدی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 32
    هر که با آلِ علی در افتاد ورافتاد .... عده ای که باید در دستگاه عدلیه پاسخگویِ بی کفایتیشون باشن الان با وقاحت تمام دارن بر خلاف قانون اساسی با علم نداشته اجتهادِ مقابل نص می کنن ...
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 3
      احمق ها همیشه قوه قضائیه رو مقصر میدونن و فکر میکنن فقط محاکمه لازمه و کارساز.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    16 88
    حالم از ظریف و هرچی اصلاح طلب و مسولین دولت های اشرافی و دنیا طلب رفسنجانی و روحانی بهم میخورد.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    شریعتمداری میدونی اکثر مردم ایران از تو خوششون نمیاد ؟!! بسه دیگه. مردم تفکر شماها را نخواستن پس بشین سرجایه خودت
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 12
      بعدا مثل سگ پشیمون میشن
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 3
      خودتو وصی کل مردم می دونی
  • DE ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    متاسفانه کار از کار گذشته جناب!!! بزرگانمون خوب گفتن که خود کرده را تدبیر نیست و با این ظلمی که در حق زحمات دولت شهید خدمت و خود مردمی که دغدغه پیشرفت همه جانبه کشور و انقلاب را همیشه داشته و هنوز هم دارند و قرار هم نداشتند که دوباره به عقب و اون دوران تاریک خفت بار و سراسر زیان و خسارت برگردند و از آن سوراخ منحوس گزیده بشن با اون تایید صلاحیت دوباره طرفداران جریان مذموم و امتحان پس داده و مردود افتضاحات صورت گرفت دیگه جای گله گذاری برای دوست داران حقیقی ایران عزیز و انقلاب و آرمان پاک شهدای عزیزمان بعد از این باقی نگذاشتید جز آه و حسرتی بزرگ از تنها فرصتی که برای اقداماتی اصولی در جهت جهش همه جانبه کشور به سمت پیشرفت و تعالی بوجود آمده بود و چه راحت از دست رفت.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 18
    چه ظلمی در حق اقلیت های مذهبی یا اهل تسنن یا قومیت ها شده به خدا قسم مظلوم ترین قشر جامعه ایرانی همین مردم شهرنشین طبقه متوسط به پایین هستن که اکثرا شیعه هستند ، نه رانتی دارند نه سهمیه دارن ، اینطور نمیشه نگاه کرد وقتی جامعه ای در اکثریت هست بخوایم به اسم برقراری عدالت اونها رو از حقشون محروم کنیم و برای اقلیت امتیاز خاص قائل بشیم
    • DE ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 0
      روش انگلیس همیشه اقلیت رو براکثریت سوار میکرد و بعد اون کشور رو نابود میکرد!
  • سیف IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    18 78
    آخرین باری که ظریف تیم جمع کرده بود، از توش جاسوس دراومد،(دری اصفهانی که صد سکه هم به عنوان قهرمان دیپلماسی گرفت!) خدا بخیر بگذرونه از دولت جدید چی در بیاد!!!!
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 5
      ظریف از کجا میدونست طرف جاسوسه؟
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 2
      حالا هم فتنه گرا رو یک جا جمع کرده .
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    شریعتمداری فقط مشغول اخلال در روند رئیس جمهور مردم ایران است
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 3
      آقای شریعتمداری بهائی پسند صحبت نمی کنه
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 4
    یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    69 14
    مشرق و کیهان سایت های دولتی هستند و نباید چوب لای چرخ رئیس جمهور بگذارند
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 4
      حزب فقط حزب علی ( ع) رهبر فقط سید علی ، ما فقط انقلابی و غیر انقلابی داریم
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 6
    تاوان حذف محبوب ملت از سال 1392 تا کنون را می دهید بچشید از این عذاب...
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 7
    تاوان حذف محبوب ملت از سال 1392 تا کنون را می دهید بچشید از این عذاب...
  • صادق RU ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    13 65
    8 سال خون دل خوردیم تا قیافه روحانی از صفحه تلویزیون محو شد حالا تا کی خون دل بخوریم تا قیافه ظریف نبینیم آقای پزشکیان اگر حال و حوصله ریاست جمهوری نداشتی چرا در این عرصه قدم گذاشتی و یک عده ادم که حیف نون اند مانند ظریف دوباره اوردی به ملت تحمیل کردی امام بزرگوار انقلاب کرد که چیزی تحمیلی نباشه شما بعد از 45 سال طریف بر ملت تحمبل کردی
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 5
      مردن حقشون بود. قبلا هشدارها دادیم و مردم ناشنوا بودن
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    75 9
    بسوز
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 8
      شب درازست و قلندر بیدار
  • کریم IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    75 18
    حسین شریعتمداری به شدت به بیماری خودشیفتگی مبتلا می باشه
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      10 16
      به پای خودشیفتگی ظریف شومن نمی رسه
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 44
    خخخخ حاج حسین شریعتمداری آدم طنازی ست
  • ع DE ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 49
    زیاد سرو صدا نکنید. خود مردم انتخاب کردند و دوست دارند بهشون فشار بیاد. به درک. لیاقت انتخاب مردم همینه. مردم خوششون میاد بدبخت بشن و گرونی و تعطیلی کارخانه ها. نوش جونت ظریف برو حال کن اروپا دمت گرم
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 9
      ظریف نیویورکی خودشو‌آمادهٔ نماینده ایران در سازمان ملل واقع در نیویورک کرده وقتی رفت دیگه پشت سرش را هم نگاه نمی کنه😂
  • نام اشنا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 38
    پزشکیان این ریاست جمهوری را مدیون چند چیز است : اول: طبق امار ارایه شده از ارای استان های اذری زبان, در دور دوم انها به کمک پزشکیان امدند و بین 2.5 تا 3 میلیون رای به سبد رای پزشکیان ریختند. دوم: در دور دوم عده قابل توجهی از خانم ها از ترس گشت ارشاد ارای خود را به سبد پزشکیان ریختند. سوم: حملات ناجوانمردانه و تهمتهای بی پاسخ ظریف نیویورکی و پورمحمدی و صالحی (تکنیسین هسته ائی که خود را دانشمند هسته ائی جازده ) کمک حال پزشکیان شدند وگرنه الان شاهد وضع دیگری بودیم. در ضمن به خدمت اقای جواد ظریف عرض میکنم که : شاهنامه اخرش خوش است!
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 4
      دوست عزیر عقل بهتر است دیگه منطق چیز خوبی نیست ؟ چرا وقتی دولت ۱۳ اومد اجازه حضور گشت ارشاد داد که بعدا یکی دیگه از جناح مقابل بهره رو ببره ؟؟؟ یا چرا فیلتر کردند که الان اینها بهره ببرند ؟؟؟؟ انجام نمیدادند
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 1
      تو دولت سیزدهم گشت ارشاد شدید بود؟
  • BE ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 1
    حکایت علم به اضافه ایادی است که به فکر قانون انتخابات شهرداری های محلی و قبول قسم خوردن به هر کتابی و دینی افتادند! تاریخ تکرار میشود درس گرفته نمیشود... وای بر ما دستی دستی مملکت رو میدیم دست ضعیف .....
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 1
    کنترات دادن به کل
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    29 6
    شما ها چرا روند دموکراتیک و شفاف انتخاب وزرا رو بر نمی تابید. پشت پرده با لابی و فشار بر رییس جمهور وزرا انتخاب می شدند بهتر بود ؟ اگه مثل کشور های دموکراتیک ،نهاد و ساختار ها تصمیم سازی و تصمیم گیری کنند و نقش افراد رو حتی اگر رییس جمهور باشه کمتر کنند بهتر نیست ؟ در همین خود آمریکا بایدن خانم خودش رو هم اشتباه میگیره ولی چرا کشور آمریکا با مشکلات حاد روبرو نمیشه ؟ چون کشور به فرد متکی نیست و به نهاد ها و ساختار ها متکی است
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 5
      مفت نگو که بیشترین بدهی جهان رو آمریکا داره
  • ناشناس IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 39
    پزشکیان نا خواسته وارد گود شد خودش اصلا حال اینکار رو نداشته انداختنش جلو تا خودشون دومرتبه از طریق ایشان به اهدافشون برسندافساد طلبها هر جا باشند اونجا رو به گند میکشونندافساد طلبها با مغزهای پوسیده ریختن دور این بنده خدامیخوان خرابش کنندایشان هم هنوز متوجه نیست تمام اینها بخاطر اینه که کار بلد نیست از سیاست چیزی سردر نمیاره از اینها کمک میگیره باید از افرادی مثل دکتر جلیلی وقالیباف وامثالهم کمک بگیره تا موفق بشه در غیر اینصورت مدت کمی دوام میاره .
    • ali IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 3
      به قول همفکر خودتون آبو بریز اونجا که میسوزه !
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    68 16
    شریعتمداری بسوز که مردم از سوختنت خوشحالند!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      9 8
      تو که بیشتر سوختن داری
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 4
      دلسوزان انقلاب مثل شمع می سوزن تا به مردم بی بصیرت آگاهی ببخشند هر چند کسی سپاسگزار نباشه
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 68
    ناشکری کردیم. خدا رئیسی رو ازمون گرفت. حالا حالاها باید زجه بزنیم تا دوباره خدا یه رئیسی دیگه بهمون بده.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 46
    بعد از داغ شهيد رييسي وقتي پزشكيان راي اورد خيلي دلم شكست!!اما حكمت خدا را بايد درك كرد!! با اين پرده دري ها و وقاحت ها كه از اين اقايان ميبينم اميدوار شدم كه بزودي خود ميخ تابوتشان را ميكوبند و ملت از شر وجود نحسشان راحت ميشود!! چه ميشد تا طرف با اين وقاحت در كشور امام زمان به تشيع بتازد و منويات قلبي خود را بروز دهد !!؟
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 26
    اونایی که بهش رای دادن الان چی تحویل میگیرن.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 11
      زباله
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 32
    نه آقای پزشکیان ریاست جمهوری به ظریف اجاره نداده ظریف رییس جمهور هست ؛ ظریف آقای پزشکیان را فرستاده فروشگاه خرید کنه ؛ شهید رییسی به کارگر گفت نهار خوردی دیدید اصلاح طلبان وطن فروش چی غوغایی کردن ،!؟
  • ع IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 40
    بدتر از همه فهرست شورای راهبردی انتخاب وزراست که امروز منتشر شده، مگر در کشور به ابن بزرگی قحط الرجال است که ۵۰ نفر که بیشترشان معلوم الحال و وابستگی جناحی آنان کاملا محرز است رو آقای ظریف انتخاب بکنه و خودشم در همان فهرست در ریاست قرار بگیره و بقیه مجبور به همسویی و هم راستایی با نظر ایشون باشند؟؟!!!!! تازه باد در غبغب هم می ندازه که کابینه فراجناحی است!!!!! بنده برخلاف آقای شریعتمداری عرض میکنم جناب پزشکیان کابینه را کلا تحویل ظریف و گردانندگان پشت صحنه ظریف داده و بدتر از این هم در ادامه سرخط سیاستگذاری ها رو از ظریف دریافت خواهد کرد و ع ملا دبکته نویس ظریف و پشت سری های ظریف است.
  • آذربایجان‌وپیرامون‌.درانتظار‌بهار IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 40
    سلام‌آقای‌پزشکیان‌‌ظریف را‌کناربگذارد‌وحرف‌دوستان و‌حرف‌غیرموافقان‌دانا‌با خودتان‌رابشنوید
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    70 11
    مشرق اگه میخوای خوانندگان خودت را از دست ندی نظرات این شخص )شریعتمداری(را منتشرنکن
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 41
    خدایا نمیشد رئیسی شهید بشه؟تو که همه چی رو میدونی.لیاقت ماها اینا بودن؟
  • حسن IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 4
    جناب ایشان که خدارا شکر برای همه تعیین تکلیف می‌کند..
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    62 11
    الان اهانت ظریف چی بود ؟ کیهان هر وقت صلاح بدونه از تو مطلبی چیزی باب میل خود در میارد و اگه از جریان خودی حرفی اظهر من الشمس باشد ماله عظیم میمشد ول کنید ریاست به ظریف نداد در طول چهار سال تو و امثال تو پشت پرده رئیس هستید اینهمه جاسوس خواندی و متهم ساختی سندی داری ؟ یا فقط لب و دهن و سرو صدا هستید ؟
  • حسن IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    66 6
    جناب شریعت مدار..بزار بنده خدا از راه برسه..هنوز سوار نشده تاختن آغاز کردی...الحق که چقدر به فکر مملکتی شما...فقط خودت
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    66 8
    استاد شریعتمداری.. مردم شما رو نمی‌خوان.. مردم افکارتان را قبول ندارن. دست از سد مردم بردارید..
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 73
    چرا ظریف یهودی زاده باید برای دولت منتخب تعیین تکلیف کنه
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 3
      اولا مطمئنی یهودی زاده هست؟ دوما مردم خواستن ظریف باشه
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 3
      کدوم مردم؟۱۶ میلیون از مردم به پزشکیان رای دادن، نه به ظریف خائن.
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 25
    هدف این شخص وحتی آقای پزشکیان وزیر کردن هموطنان ارمنی و سایر ادیان و برادران سنی مذهب است درحالیکه هم اکنون فرمانده نیروی دریایی ارتش ندا کرد سنی مذهب است و حق با شماست چراشیعه در حکومت شیعه امتیازی ندارد ؟ هرکاری دست ظریف و اصلاح‌طلبان افتاده ازآن یک بحران ساخته اند مجلس باید آماده رفع خرابکاری ظریف باشه آقای پزشکیان درآینده این منهج به بیراهه میرود وهرکس خواهان پست وزارت است واین یک بدعت خواهد شد هرچند امروز شماحسن ظن داشته باشید
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    54 6
    جناب شریعتمداری چندسال گفت و نوشت و بیان کرد که اصلاح‌طلبان دیگر طرفدار و هوادار و.... بین مردم ندارند و.....الان عصبانیتش به این خاطره که در انتخابات اصلاح‌طلبانی که ایشون شب و روز می‌نوشت مرد، پیروز شد و اصولگرایان با همه امکانات و حمایت‌ها و .....شکست سنگینی خورد..
  • صادق IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 59
    خوب اومدی
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 63
    شعار ظریف : برای نابودی ایران
  • نادر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    42 8
    واقعا خودتو به این حرفی که میزنی اعتقاد نداری فقط از روی لجبازی وشکستی که از مردم خوردید این حرفها رومیزنی .چون میدونی الان دیگه نظراتت در نزد اکثر ملت هیچ ارزشی نداره خوب مردم با وجود ظریف واینکه شماها چقدر با ایشان جبهه دارید به پزشکیان رای دادند بهتر نیست اندازه همین سه سالی که بالای رئیسی مهلت دادید به پزشکیان هم مهلت بدهید ..مطمئن باشد بهتر اداره خواهد شد....البته که شماها چون میدانید اینطور می‌شود. شروع کردید به سم پاشی وکارشناسان اما خوشبختانه از سایه درامدید ودستتون برای ملت رو شده.....هنوز نفهمیدید که چرا اون پنجاه در صد هم رای نداده اند ..بخاطر این نظرات یک بعدی وسلیقه ای شماهاست که فقط بدنبال منافع جناحی وگروهی خودتان هستید نه منافع ملی
  • علی ایرانی US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    68 15
    جناب شریعمداری ظاهرا نیازمند آب خنک جهت التیام بعضی از سوختگی ها هستند !
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 6
      می جنگیم، می میریم ، سازش نمی پذیریم
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    15 57
    اقای شریعتمداری گل گفتن ،من صحبتها ظریف رو شنیدم واقعا قصد وغرض ومرض ایشون چییه؟ یه ادم شل وارفته که کلاهی به بزرگی برجام گذاشتن رو سرش، حالا اومد همه چیرو به دست گرفته ما هرچی بدبختی میکشیم از قوه قضائیه هست چرا اینها رو محاکمه نمی کنیدبا این همه ضرر ی که به ملت زدند🤔🧐🧐
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 6
      زر نزن اگه قوه قضائیه محاکمه میکرد باز پزشکیان انتخاب ملت بود
  • ZA ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 25
    اکثر افرادی که در دولت پزشکیان هستند هیچ نفوذ بین‌المللی ندارند و افرادی که نظام را سرپا نگه داشته‌اند از قدرت کنار گذاشته شده‌اند.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    44 7
    آقای شریعتمداری چرا این نصایح را برای همفکرانتان که مملکت را به این حال و روز انداخته اند نکردید از حالا به بعد دخالت نکنید و فقط تماشا کنید کشور که بدتر از این که هست نمی شود
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 15
    مقاله درعین اینکه گفته حقی رابیان میکند،ناقص است.نقصی که قوه قضائیه به عمدایجادکرده.چون نقص سهوی دایره خیلی محدودی داره واین نقص عمدیست که اینقدردایره اش گسترده است.آقای پزشکیان به هرحال منتخب مردم است لطفا روی قوه قضائیه ونقصهای عامدانه اش زوم کنید.
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 3
      قوه قضائیه نقص عامدانه نکرده با فتنه گران نباش
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 16
    خدا شاهده اگر یک اتفاقی شبیه اتفاقی که برای شهید رئیسی افتاد برای پزشکیان می‌افتاد این جماعت افساد طلب انگشت اتهام رو به سمت اصولگراها دراز می‌کرد و کشور رو به جنگ داخلی میکشید ولی الان از مظلومیت ملت استفاده کردند و دولت رو هم تحویل کردند!! این فرق بین اصولگرایان نجیب با اصلاح طلبان نانجیبه است.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    52 9
    جناب شریعتمداری ایران مال همه ایرانیها است کرد ولر وترک و اقلیت دینی ندارد دیدگاه شما افراطی نژادپرستانه عین صهیونیستها می باشد لطفاً هرچه زودتر استعفا بدی چون شما دیگرپیرشده ای و نمی دانی چه می گویی
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 6
      تا اصلاح طلبان دروغگوی اشرافی غربگدا مملکت را دودستی تقدیم غرب کنن ، ۴۵ ساله با خون پاک ترین فرزندان این مرز و بوم و با چنگ و دندان از انقلابمون محافظت کردیم
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    59 8
    مردم به ظریف اعتماد دارن
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 9
      %۹۹ مردم هم به بنی صدر اعتماد داشتن
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 19
    اینطور که بوش میاد اجاره داده به شرط تَمَلُّک، یا اينکه سرقفلی رو به نام زده.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 27
    انشاالله که دولت جناب ظریف نصفه تموم بشه و از دستشون راحت شیم
    • ناآشنا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 23
      انشالله
  • US ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    29 11
    نسبت ظریف به پزشکیان، همانا نسبت جلیلی به رئیسی می باشد. در سه سال ریاست جمهوری رئیسی چه شد؟ تورم نصف و سپس تک رقمی شد؟ دلار ۵۰۰۰ تومان شد؟ قیمت مسکن و اجاره بها ارزان شد؟ قدرت خرید قشر متوسط و آسیب پذیر ترمیم شد؟ سالی یک میلیون مسکن و شغل ایجاد شد؟ آقای شریعتمداری ۳۶ ماه مردم صبر کردند اوضاع بهتر نه که متاسفانه بدتر و بدتر شد. هم اکنون صبر پیشه کنید و انتخاب و سلیقه مردم را محترم بشمارید
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 6
      تو سه سال درکل اوضاع مردم بهترشد بعدش از اثرات دولت رای کنسرتی هم بگو
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      2 1
      کدام اوضاع مردم خوب شده؟؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 8
    دیپلماسی که دست اصلاح طلبان افتاد پس تا میدان رو هم صاحب نشدن با کمک محور مقاومت کار اسرائیل رو یکسره کنین
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    24 11
    به شما ربطی ندارد اگر شما به ظریف حسادت میکنید یا باهاش مشکل دارین مردم هیچ مشکلی ندارند الان دوباره توییتر نویس ها تون رو برعلیه ش علم نکنید که اقلیت دو بهم زن و فضول در زندگی مردم هستین
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      8 6
      کدام مردم
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 2
      مشکل بدست آمده این انقلاب / این گنج پُر بها را هرگز نمی فروشیم/ دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را / یک تار موی رهبر بر آن نمی فروشیم ، در کربلای امام حسین( ع) ۷۲ نفر حق در مقابل ۳۰ هزار نفر باطل بر روی حرف حق پایمردی کردن
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 8
    جنگ زرگری شروع شده بچه هم می‌داند فقط با یک دستور ساده ظریف از صحنه سیاست دور می‌شود این نمایش اصولگرا و اصلاح‌طلب تمام شده همه یکی هستید الکی ادا در نیاورید اگر حاکمیت نمی خواست از اول تایید صلاحیت نمی‌کرد آسان‌ترین راه چرا نکرد چون فعلا به این بازی ها نیاز دارد
  • بلراز DE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    22 11
    این جناب که همیشه در حال نق زدن است
  • غفاری مطلق IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 12
    چرا مطلبی با این اهمیت و نیاز روز را در نوار صفحه اول نمی آورید ؟ این یادداشت را با یادداشت هائی که در نوار آورده اید مقایسه کنید ...چند سر و گردن از آنها بالاتر است
  • منصور IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    20 8
    آقای شریعتمداری زمانیکه کابینه دولت دوازدهم بسته شد و همه از یک دانشگاه انتخاب شدند چرا لال بودند ؟ حداقل بگذارید این رئیس جمهور چه گلی به سر کشور میزنند بعدا نطق آتشین علیه آن انجام دهند . نکته جالب این است روزنامه های اصلاح طلب و ولایتمدار هماهنگ به رئیس جمهور حمله میکنند
  • محسن IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 4
    من طرفدار ظریف نیستم و خیلی خوشم ازش نمیاد ولی اینقدر پستهارو از افراد شیعه پرنمودیم ه الان اینم بهانه شده بگه هر کی شیعه نیست اولویت داره یعنی میگه روند خراب گذشترو میخوام اصلاح کنم درسته ما شیعه هستیم و تشیع کاملترین مذهب هست ولی همین نگاه واگذاری مسئولیتها باعث شده اینا هم برای تبلیغات سوء استفاده کنند
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 8
    هیچکس نگران نباشه. روحانی در ۸ سال مگه تونست کاری بکنه.این مملکت رهبر فرزانه ای داره که دنیاازش حساب میبره و خدا پشتش ایستاده.اینها اگه هر خلاف کنن و راه خلاف برن تنها آبروی خود رو میبرن و اون دنیاشونو خراب میکنن........ ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست .بل عرض خود میبری و زحمت ما میداری..... اصلاح طلبان از این فرصت استفاده کنن و راه درست رو برن و اشتباهاتشون رو اصلاح کنن و در خط رهبری باشن تا مردم هم دوباره اونارو ببخشن و قبول کنن....... راه شیطان رفتن خیلی راحته چون شیطان هم کمکت میکنه پس راه راست رو انتخاب کنین .از اون دنیاتون و بعد از متون بترسین.از این فرصت برای خدمت استفاده کنین و مطیع اوامر رهبری باشین
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 7
      جهل مردم و خواص از ذوالفقار علی سخت تر است
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 2
    در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی کشور یاد شده است. جنابعالی چه کاره‌اید و از کدام جایگاه، شیعه بودن را در گزینش اعضای کابینه، خصوصیت منفی تلقی کرده‌اید؟! چه کسی به شما چنین اجازه‌ای داده است؟! ---------------------------------------------------------------------------- فراموش نفرمایئد،اکثریت به قریب مردم ایران شیعه هستند.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 19
    جای ذلیل زندان است نه تلویزیون
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      1 3
      مشکل شماها اینکه که جای مخالفان و خیانتکاران رو زندان یا قبر می‌بینید. همیشه این راهکار نیست
  • حمید کلباسی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    8 26
    برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی . که در نظام سیاست ، ظریف پایمال است!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    16 6
    بابا بزارین بنده خدا کار کنه هنوز که رئیس جمهور نشد.
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 9
      سالی که نکوست از بهارش پیداست ظریف نیویورکی همه کاره است
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 3
    چنان روسا نهادها و سازمان های مختلف مثل صدا سیما و ... از ترس از دست دادن میزشان غش گردند بسمت ظریف و پزشکیان که با سطل آب یخ هم بهوش نمی آیند
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 15
    پزشکیان آدم ریاست جمهوری نیس اهل دعواست .نیومده کار کنه بعدخوا هید دید.سنش زیاد و پیر شده ولی خروس جنگیه و مطیع خاتمی و ذوب شده در آن .روزهای سختی در پیش روست
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 4
      از جنتی تون جوان تر است
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 8
      ۱۶:۱۳ ریاست جمهوری یعنی انجام کارهای اجرائی نه ستادی افتاد؟
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 7
    ظریف لااقل از امیرحسین ثابتی مستاجر بهتری است
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    23 8
    مشرق نیوز سلام. از پیامهایتان پیداست دارید بصورت هدفمند دولت پزشکیان رو تخریب میکنید. به رای مردم احترام بگذارید ودست ازاین بازیهای بچه گانه بردارید. به هرصورت مردم این بار به شما روی خوش نشان ندادند.چراقبول نمیکنید؟ ضمنا سلام مارا به حاج باقر برسانید.
  • صادق UA ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    19 10
    عاقبت گرگ زاده گرگ شود گرچه با آدمی بزرگ شود تا دیر نشده آقای پزشکیان از ظریف و عبدی و امثالهم هذر کتید این آب که میبینید آب نیست سراب است
  • ح د IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 5
    90درصد اهل سنت به ایشون رأی دادندودرمیان تشییع زیادرای نداشت درنتیجه باید خودشون راریس جمهور اهل سنت بدونند
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      4 6
      جوک گفتی
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 15
    من صحبت های جناب شریعتمداری را بیشترموقع گوش کردم حرف حق وبی طرف حرف می زنند حرف حق هم برای بعضی ها تلخه!!؟خود ریس جمهور باید کابینه اش راانتخاب کنه آدم زنده که وکیلل وصی نمیخواد!!؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 4
    اولا که وقتی شورا تائید کرد اینها هم جنگ زرگری است بزارید کار پیش بره بعضی ها سوختن ولی باز طبق معمول زورشون نمیرسه مردم قربانی این بحثها میکنند مواد مذاب آتشفشان که نبوده است تحمل کنید
  • امیر IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 6
    اقای پزشکیان شیعه بودن جرم است کجایی نهج ابلا غه نوشته شیعه بودن امتیاز منفی دارد
  • کمالی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 18
    جناب شریعتمداری جنابعالی چه کاره ای؟
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      7 10
      جناب ظریف همه کاره هیچ کاره
  • کمالی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 10
    کمتر چوب لای چرخ مردم بگذار حاجی . رای مردم به پزشکیان و ظریف بود . ۱۲
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 10
      ۱۶ میلیون شد رای مردم؟
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 1
      19.24, نه
    • DE ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 3
      رای شانزده و نیم میلیون به آقای پزشکیان بوده نه آقای ظریف !
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 1
      رای ۱۶ میلیون از مردم،پزشکیان بود،همونی که قبل انتخابات گفت من دولت سوم روحانی نیستم.پس رای ۲۰ درصد مردم،پزشکیان بدون ظریف بود.
    • سوخو نگو، بلا بگو IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 0
      شماها نمی خواد تفسیر کنین، از همون نخست هم آشکار بود سمت حساسی به ظریف خ‌اهد رسید و نظر پزشکیان رو ظریفه. ببند و بمیر
  • جواب به «از زمان مشخص شدن ...» DE ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 1
    تاکتیک هردو مقصرند، خنده دار نیست؟ اگر جناب پزشکیان، ریاست جمهوری خود را اینگونه آغاز کرده اند، تقصیر بقیه چیست؟
  • طلا US ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 14
    اگر امثال شریعتمداری نبودند که این گرگها ایران را نابود کرده بودند. از تعطیلی شنبه شروع کردند رسیدیم به بی امتیازی شیعه. انوقت دنبال شیعه کردن کشورهای مسلمان هستیم!
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    9 5
    جناب کی گفت تو حرف نظر بده
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 4
    ای تندروها بسوزید که ما لذت می بریم :))
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 4
    کی از تو نظر خاست
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 1
    ضد شیعه؟
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    14 11
    اقای شریعتمداری مدیر مسیول یه روزنامه هست و دنبال پست و مقام و ثروت اندوزی نیست مثل اصلاح طلبها اگر اظهار نطری هم می کنه از سر بصیرت و دلسوزی هست
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 8
    خوب رئیس جمهور بچسبه بکار این همه حرف و حدیث ایجاد نکنه!
  • سیاوش IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 12
    والا من که از کیهان بدم میاد، ولی راست میگه. پزشکیان که همش توی هیاتها داره میچرخه. آدم رییس جمهور بشه، نباید وقت کنه حتی سرشو بخارونه. مگه مشکلات کمه؟
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    10 8
    در هر صورت وظیفه ظریف است به پشتیبانی از رای ملت، تودهنی محکمی هم به جنابعالی و اقلیت قلدر حاکم بر مجلس در روز رای گیری از وزرا بدهد.
  • عباس IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 0
    چرا؟؟؟
  • نام اشنا IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 9
    منفی های بی معنی که در بالای اغلب نظرات مستدل کاربران میبینید متعلق به لشکر سایبری محمد جواد اذری جهرمی اند که برای ماله کشیدن روی کثافت کاری جوادنیویورکی سینه خیز به صحنه خزیده اند. احتمالا در یک مرکزی اینها را مثل منافقین البانی برای منفی زدن و حملات سایبری گرد هم اورده!
  • فدایی ظریف IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 3
    ظریف در حقیقت پایبندی خود را به ایدئولوژی و مکتب زن زندگی آزادی مرد میهن آبادی نشان داد.
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    2 4
    خوب به پزشکیان و ظریف رای دادند
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 2
    شرایط فعلی که پزشکیان با عدم پیگیری انتخاب وزرای کارامد توسط خودش ایجاد کرده و همه اختیاراتش را به ظریف داده ، ظاهراً دنبال قفل کردن کارهای مملکت با انتخاب افراد ناکارامد توسط ظریف است.
  • رضا AT ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    3 4
    پیمانکاری است حاج حسین آقا
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      6 10
      حسین شریعتمداری بزرگ مرد دانا وآگاهی است که تمام اصلاح طلبها چمعا خاک پای او هم نیستند.ولی اورا ترور شخصیت کردند بطوریکه هر بی سر وپایی به او توهین می کند ولی انسانهای فهیم قدر او ونظراتش را می دانند
  • سعید IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 8
    مردم نخوان نظرات شریعتمداری بزرگ را بشنوند کی رو باید ببینندبابا بسه دیگه ول کنید
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 1
    اره اصلا کنترات برداشته، به تو چه مربوط؟
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    6 4
    واقعا خیلی مسخره است. ظریف رهبر و ملت و شهید سلیمانی را خون جگر کرد و حالا همه کارست
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 5
      امیرکبیر
  • امیر IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    4 1
    جناب شریعتمداری وقتی سالها افراد دیندار خالص و باسواد کنار گذاشته شدند بایستی انتظار میرفت که ...
  • حسن IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    7 4
    کم کم بوی بسته شدن کارخانجات تازه باز شده مثل هپکوی اراک ، صنایع کاشی اصفهان و.... به مشام میرسه کم کم دوری از توافقات و روابط با کشورهای دورواطراف ، دوری و انحطاط مقاومت و هرچه دولت سه ساله شهیدان رییسی و امیرعبدالهیان بافته بودند همه رشته میشود چون جوادظریف بانفرت خاص این مواضع راپیگیری کرده وبه بهانه احیای برجام و FAFT همه و همه را لگد کوب میکند بترسید از خشم ظریف که اومده کار را یکسره کند با کمک اربابش آمریکا
  • FR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    5 11
    مگه میزان رای مردم نبود؟ پس دیگه دهنتونو ببندین!
    • DE ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 2
      آلبانی، ببند!
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 2
      عزیزم معنی جمله میزان رای ملته،اینه که انتخابات، انتصابات نیست.چون ۱۶ میلیون به پزشکیان رای دادن پس همه چی تمومه؟ایران باید با تصمیم ۱۶ میلیون به فنا بره؟اون ۱۶ میلیون حق دارن برای ۸۵ میلیون نفر که کل ایرانه تصمیم بگیرن؟خیر،کشور خط قرمز داره، مملکت برای همه ست. دیکتاتور نباش،یه مقدار هم مودب باش.
  • DE ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    11 3
    نیت آقای پزشکیان ممکنه که خوب باشه و قصد داشته باشه که از همه جناح ها برای تشکیل دولتش استفاده کنه و همه رو در تصمیمات شریک کنه ولی این افراد باید خواهان استقلال و اقتدار کشور باشند و نه افرادیکه کشورخودشان را ذلیل کنند و بهمین خاطر صحبت آقای شریعتمداری کاملاً درسته .
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    2 4
    90درصد مشکلات مملکت حل میشه
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    12 6
    این سخن گستاخانه آقای ظریف کاملا با قانون اساسی مغایرت داشته و اساسا دین مردم عزیز ایران اسلام و مذهب رسمی آن تشیع می باشد . حکومت این نظام هم بر مبنای سیره علوی و عصمت حسنی و طریق حسینی و مسیر سجادی و رویه روشن باقری و صادقی و....... ائمه اطهار می باشد . البته سایر مذاهب هم در قانون اساسی آمده که بعنوان رساله عملی ملی ما می باشد قابل احترام است . این سخنان ظریف همان حرف های انگلیسی های خبیث و دشمنان ظالم و مجرمان جنایتکار جهانی است که چون از شیعه علوی ضربه مرگبار و سنگین خورده است تداعی کننده است . آقای دکتر پزشکیان که صراحتا گفته من برنامه ندارم و حزبی نیستم . اما متاسفانه در شورای راهبردی کسانی قرار گرفته اند که هم مجرمین باسابقه بوده و هم حزبی می باشند . و آلان که دو هفته سپری شده هیچ مصاحبه داخلی و بین المللی نداشته تا رویکرد خودش را در مسائل داخلی و بین المللی تبیین نماید . و صد البته این هم از برنامه نداشتن ایشان است . همانطور که قبلا گفتم خدا به ما رحم کند .
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    2 4
    باید خیلی خوشحال باشیدکه بخاطر شیعه بودن امتیاز منفی رو لحاظ نکرد .
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 3
    درود بر ظریف
  • DE ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    جواب ظریف در 30 خرداد 1403: عزیزم این که اظهر من الشمس می باشد. برای زمین زدن انقلاب اسلامی است.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 1
    حالا ما هی حرص بخوریم خود خوری کنیم دو روزه دیگه همین ظریف جزو مهمان هاتو صف اول دعوت شده
  • صلدق IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 3
    خودت میدانی انچه میگویی درست نیست اما بخاطر اغراض فردی و قبیله ای ات داری ظریف را ضد شیعه معرفی میکنی.
  • NL ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 1
    این حاج آقا شریعتمداری داره راست میگه
  • تت IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 2
    این آغا باز نشست نمیشه؟
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 3
    همینطور داره بوی سوزش میاد
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 1
    میدونید چرا صدا وسیما نسبت به این اهانت هیچ اعتراضی نکردچون خود صداوسیما دست بهائیان خاموش است.
  • US ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 1
    باورنکردنی هست یک جریان در برابر چشم اطلاعات کشور ونهاد های امنیتی و مجلس و ملت در حال ریل گزاری تجزیه ایرانه
  • US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 1
    ظریف خودشو مثل مهره انگلیس فروغی میدونه و عاشق کتاب های اوست در برابر دیدگان نهاد های امنیتی و ملت در حال ریل گذاری تجزیه ایران عزیز هستند
  • بهروز IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 2
    بازم حرفای پرت
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    3 2
    خاک برسر نهادهای نظارتی بی عرضه ما مخصوصا قوه قضاییه
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    5 1
    عباس پسندیده یک توییت عالی زد زیر عکس ظریف و پزشکیان داریم هیئت دولت میچینیم هیئتش باتو (پزشکیان) دولتش بامن (ظریف)
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 1
    ظ دهان گشاد یاوه گو عنصر مشکوک و خائن جز خرابی هدفی دنبال نمی کند او دنبال خواست و رًایت دشمنان اسلام و نظام و مقاومت است.
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 1
    خوارجی شده ای ؟!!
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    5 4
    به خدا معلوم نیست مملکت کی به کیه اصلاً! عالم و آدم به خیانت این جماعت گواهی میدن اما شده همه کاره رئیس جمهور منتخب! با صراحت میگم، یا قوه قضائیه و شورای نگهبان و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و بقیه بر و بچ کلکم اجمعین دارید دروغ میگید و همگی ملت رو گذاشتید سر کار و یا اینکه در دنیایی دیگه سیر میکنید و فاتحه همه چی رو خوندید. در هر دوحالت مرده شوی همتون رو ببرند. مثلا حکومت شیه هست، عملا در سیمای ملی این مذهب رو از اصالت و وجهه انداختند صدا از سنگ دراومد از اینها خیر!
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      1 1
      عالم و آدم نمی فهمند - چون کاسبان تحریم هستند و منافع شان در خطره برادر...
  • DE ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    7 4
    ظریف یک شیاد به تمام معنا و خائن هست.....
  • احمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    8 5
    اگر کمی منصف و بی طرف باشیم متوجه میشیم که حرفهای حسین شریعتمداری کاملا درسته .
  • حامد پلاس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 1
    آقای شریعتمداری فقط جواب ، حاشیه نه .....
  • مودبانه IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 3
    کیهان جان غصه نخور ، علیرغم ارادت اینجانب به آقای شریعتمداری باید بگویم عجله نفرمایید . ظریف مستاجریست که اجرت المثل را پرداخت نمیکند . حکم تخلیه بزودی صادر میشود .
  • هادی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    6 6
    ظریف افتخار ایران و ایرانیست . در مقابل 6 قدرت ائل دنیا مذاکره کرد و برغم کارشکنی روسها پیروزی را برای ایران آورد . فقط دشمنان ملت و ایران از ظریف متنفرند .
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 5
    ظریف همان نابودگر است.تمام!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 2
    تمامی نداره
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 1
    اگر قرار باشد پزشکیان مثل یک عروسک خیمه شب بازی در دستان ظریف باشد؟ مجلس محترم از همین الان به فکر استیضاح پزشکیان باشد ، ملت مسخره دلقکهایی همچون ظریف نیستند
  • شهر من دورود IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    از ادبیات این چند روز جناب شریعتمداری کاملا هویداست که جنابشان همچنان از جراحت شکست کاندیدایشان آقای جلیلی رنج میبرند و به هر دری میزنند تا مرحمی باشد بر سر زخمهایشان لیکن آب در هاون کوبیدن است شوربختانه..
  • ضیا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 0
    خطاب به صادق : مثل اینکه برنده شده در میدان بی رقیب برایتان عادت شده و شورای نگهبان بد عادتتون داده - و این دفعه هم که رقیب تقریبا نامدار و کاملا پاک و کاردانی را تایید کرده به شورای نگهبان خورده می گیرید
  • مهدی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 2
    دلسوزان بداند آقای پزشکیان رئیس جمهور و نباید مداخله کنیم، کسانی که فرصت دادیم گوشت ۷۰۰آوردند قیمت ۱۰۰گرم ترنجبین ۵۰هزار بود دیروز رفتم بخرم ۳۰۰هزار تومان شده دلسوزان انقلابی نما جواب من بدهند من مریض نیاز به گیاه نرنجبین دارم دلسوزی کنید،
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 2
    آقای ظریف راحت باش مثل اربابت بگو شیعیان تزوریست اند .
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 3
    حسین آقا میخوای وزرا تو انتخاب کن . خحالت نکش
  • محمد IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    2 1
    چهار سال سوم روحانی ،علی برکت اله
  • قربان زاده IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    شما ها مثل اینکه از یک گروه هستید پس اون همه که رای دادن کجان و اون ۶۰ در صد کجاست بابا اجازه بدهید اکثریت مردم یک نفسی بکشن
  • مجید IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بزرگواران به جای این همه تعصبات کور جناحی نیاز به اتحاد و تمکین به رای ملت دارییم و کمک همه و همه برای پیشرفت و توسعه کشور همین رفتار ها و ..باعث شده این بدبختی ها را داشته باشیم و به جای تفکر رفع مشکل برای تخریب یکدیگر وقت بگذاریم خدا همه را هدایت و کشور را آباد نماید انشالله
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 1
    وقتی نمیتونه توقع داری چیکارکنه؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
    0 0
    بابا حرف درستی میزنه دیگه. یعنی چی شیعه باشی امتیاز نداری، ولی اقلیت دینی و مذهبی باشی امتیاز داری؟ یه لحظه خودتون فکر کنید اگه قراره معیار فقط شایستگی باشه، خوب فقط همون رو مبنا قرار بدید. یعنی چی واسه موضوعات دیگه مثل زن و مرد بودن یا مذهب افراد امتیاز تعیین میکنید. فقط با کامنت علیه شریعتمداری که نمیشه این واقعیت رو ندید گرفت. این کارها بیشتر خط کشی ایجاد میکنه. پس فردا هر قوم و قبیله ای درصد سهمش رو از مناصب میخواد مثل لویی جرگه یا مدل عراق که تا ابد تو سر هم میزنن
  • هادی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    1 0
    ظریف مرد میدان سیاست و میهن دوست ترین و مردم دوست ترین عنصره در مذاکره با 6 ابرقدرت جهان پیروز شد .
  • گمنام IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    1 0
    من که جزء اکثریت ۶۰ درصدی هستم ولی همین که ظریف پایداریچی ها رو میسوزونه جیگرم حال میاد😂😂👌
  • گمنام IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 0
    من که جزء اکثریت ۶۰ درصدی هستم ولی همین که ظریف پایداریچی ها رو میسوزونه جیگرم حال میاد😂😂👌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس