علی آبادی: به دنبال خروج قیمت گذاری دستوری از خودرو هستیم

وزیر صمت گفت: به دنبال این هستم که اساساً قیمت گذاری دستوری را از خودرو خارج کنیم.

به گزارش مشرق، عباس علی آبادی وزیر صمت، در حاشیه هیات دولت گفت: به دنبال این هستم که اساساً قیمت گذاری دستوری را از خودرو خارج کنیم، به دلیل اینکه به اندازه کافی تلاش کردیم انحصار زدایی کنیم.

وی افزود: الان واردات خودروهای نو و کارکرده آزاد است و تولید را داریم حداکثر می‌کنیم و ان‌شالله امسال به عدد یک و هفت دهم نزدیک می‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه چند سالی بود که واردات خودرو انجام نشده است، تریح کرد: جامعه یک مقدار التهاب دارد و به نظر من به زودی این التهاب گرفته خواهد شد؛ به شرایط گذشته می رسیم که هر ایرانی یا خارجی می‌خواست بیاید یک خودرو می آورد.

علی آبادی عنوان کرد: ما از اول سال تاکنون حدود ۱۰ هزار خودرو وارد کردیم ولی بیش از ۱۵۰ هزار تا ثبت سفارش کردیم و ثبت سفارش باز است؛ من از شما خواهش می‌کنم کمک کنید که جامعه آرام شود؛ اینکه حالا از یک کلمه کسی ما استفاده‌ای کنیم خوب و اخلاقی نیست.سعی کنیم همه با هم خوش اخلاق باشیم و ان‌شالله به کمک همدیگر شرایط را برای زندگی بهتر مردم بهبود ببخشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    4 0
    دنبال خروج قیمت گذاری دستوری از خودرو هستیم// آفای مهندس علی آبادی _با همین منطق_ لطفا "امنیت دستوری" رو هم حذف کنین. یعنی کلانتری هارو جمع کنین. بالاخره بعضی ها چاقوکش و قمه کش و زورگیر هستن .خود مردم باهم به تعادل میرسن و باهم به توافق می رسن. چه احتیاجی به دخالت دولت؟ یکی به حشیش احتیاج داره. یکی هم فروشنده س. کار همدیگر رو راه میندازن. چه احتیاجی به کلانتری و امنیت دستوری؟ جامعه میشه مثل جنگل. مگه بده؟ خودش خودش رو تنظیم میکنه! عین جنگل.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    1 0
    عجب این حرف برای یک کشور هست که تجارت آزاد و قابل رقابت باشه نه کشوری مثل ایران که دو ،سه شرکت خودرو ساز بیشتر نداره اون هم ،هم وارد کننده هستند هم خودرو ساز هم قیمت گذار و ...
  • عباس IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    اعمال افزایش قیمت به روش جدید چرا امروز آقای مخبر ری را را تست میکرد؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    0 0
    بلابي كه شما دارید سر این ملت میارید کافر با ملت خودش نکرد
  • رضا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    علی آبادی فقط به فکر مافیای خودرو مردم هر بلایی سرشان بیاد به درک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس