کد خبر 1630637
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
1

رسانه رادیکال‌های اصلاح طلب بدون اشاره غرور ملی، منافع ملی و لزوم پاسداری از ایران اسلامی، به تخفیف و تقلیل عملیات وعده صادق پرداخته است.

به گزارش مشرق، رسانه حزب اتحاد ملت(شاخه سیاسی حزب منحله مشارکت) در مطلبی کوشید تا عملیات خونخواهی ایران در خصوص ترور شهید هنیه را با علامت سوال و چالش مواجه سازد.

در شرایطی که تمامی گروه های داخلی بر لزوم پاسخ سخت و دردناک ایران به رژیم صهیونیستی تاکید دارند، امتداد کانال رسمی حزب اتحاد ملت در گزارشی با عنوان «مشکلات ایران در وعده صادق ۲»، کوشید تا ضمن القای بی نتیجه بودن پاسخ ایران تاکید کند که این پاسخ نمی تواند تولید موازنه کند!.

امتداد با بیان اینکه اسرائیل هنوز به طور رسمی مسئولیت این ترور را نپذیرفته است، نوشت:

اگرچه مصاحبه تلویزیونی بنیامین نتانیاهو در کمتر از ۲۴ ساعت و کدهایی که در آن برنامه وجود داشت، تایید می‌کرد که این ترور کار چه کسانی است. اما با این حال عدم پذیرش رسمی این ترور از سوی اسرائیل، راه انتقام را برای ایران در فضای بین المللی سخت تر می کند.

این کانال بدون اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در ایران و اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در خاک ایران، مدعی شد، در موضوع حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، فضای بین المللی مناسبی برای تغییر موازنه قدرت به نفع ایران ایجاد شده بود. فضایی که امروز شاهد آن نیستیم. عدم پذیرش مسئولیت این ترور هم راه را برای کنش انتقامی ایران سخت می کند.

امتداد در ادامه همچنین در تلاش برای تقلیل عملیات وعده صادق و در راستای القای ناکامی آن در تولید موازنه طی پرسش هایی نوشت، عملیات وعده صادق با ۳۰۰ پهپاد و صدها موشک توانسته در میان ساکنان سرزمین اشغالی ترس ایجاد کند، اما این ترس آیا به کار موازنه قوا در ایران می آید؟ سئوال مهم تر این است که آیا انجام عملیاتی نظیر عملیات وعده صادق در فروردین ۱۴۰۳ می‌تواند موازنه قوا را بار دیگر برقرار کند؟ به نظر میرسد پاسخ به این سئوال منفی باشد.

رسانه رسمی حزب اتحاد ملت در ادامه با بیان اینکه از روش های احتمالی انتقام می‌تواند ترور یکی از شخصیت های اسرائیل در خاک این کشور و یا در کشوری ثالث باشد، نوشت:

سئوال این است که چنین اتفاقی می تواند بدون تبعات برای ایران باقی بماند و نتیجه به نفع ایران تمام شود؟ به نظر میرسد پاسخ این سئوال هم منفی است. نتیجه اینکه، ایران برای انجام یک عملیات انتقام گیرانه که با مسئولیت خودش انجام شود، شرایط دشواری را پیش رو دارد.

بیان این مطالب از سوی حزب اتحاد ملت اما بیانگر آن است که؛

۱- طیف رادیکال جبهه اصلاحات تلاش می کنند که در گزارش هایی با برجسته سازی آنچه که خطر وقوع جنگ و تله رژیم صهونیستی می نامند، تلاش می کنند تا تصریح کنند چون اسرائیل به طور رسمی مسئولیتی در قبال ترور شهید هنیه قبول نکرده، پس ایران در پاسخ به این رژیم دارای محدودیت است!

۲- رادیکال‌های اصلاح طلب بدون اشاره غرور ملی، منافع ملی و لزوم پاسداری از ایران اسلامی، به تخفیف و تقلیل عملیات وعده صادق پرداخته و در حال القای این مساله هستند که پاسخ ایران بازدارنده و تولید کننده موازنه نخواهد بود!.

اصلاح طلبان رادیکال در حالی به بیان و القای دیدگاه های خود در فضای رسانه ای می پردازند که به نظر می رسد دیدگاه های آنان پیش از آنکه تامین کننده منافع جمهوری اسلامی باشد، یاری رسان باند تبهکار صهیونیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 0
    اگه ما بودیم تا الان خفه مون کرده بودید ها .. باشه اتش به اختیار ما رفته زندان مال اینها ولش دلم نمیاد بهت گیر بدم ....هر کاری درسته انجام بده ...
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      جواب ترور ترور است نه موشک پراکنی که اهمیت ان را بتدریج کم می کند
  • DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    14 1
    رادیکال های اصلاح طلب سرمایه اسقاطیل !
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 16
      رادیکال فقط اصول گرا ؟
  • رضا IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    1 14
    چرند میگی مشرق ، اگه بعد از عملیات وعده صادق دو اسرائیل به ما حمله ما کرد چی ؟! اونوقت حاضری به درستی نظر این روزنامه اقرار و ازشون معذرت خواهی کنی ؟! بهرحال عملیات نظامی علیه کشوری چون اسرائیل یه موضوع مهم محسوب میشه و لازمه افراد صاحبنظر در موردش نظر بدن !
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
      0 0
      اگر نکرد تو عوضی عذر خواهی میکنی؟ نه چون کار تو پادویی دشمنان ایران هست پس بتمرگ استخوانت را بلیس
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      0 0
      هیچ حمله ای در کار نخواهد بود. چون این دفعه اتفاقا اجماع جهانی بر علیه صهیونیستها بیشتر از دفعه قبل است. خواهی دید.
  • FR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    به همین پشتوانه اسرائیل در روز اول جرات کرد چنین غلطی را بکند
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    منافع این بی غیرتان وطن فروش در همین اظهارات واهی است، تا بتوانند هر وقت خواستند از عموسام یا حالو نتانیابو گرین کارت بگیرند و به 1 سوتی پهلوی پناهنده شوند، و در نهایت می‌گویند وطن کیلو چند.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    رادیکال های بدردنخور شما برید به وعده شکمتان برسید متلک پرانی ممنوع
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    5 1
    از این حرفهای این گروه کامل میشود جاسوسان صهیون را شناسایی کرد
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      1 0
      خود صهیونیست ها گفتند که اصلاحات سرمایه های ما تو ایران هستند
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    9 0
    وقتی اسرائیل اینقدر پررو شده که وسط تهران هنیه رو میزنه پس ترور ها و خرابکاری های بعدی میتونه ادامه داشته باشه مگه اینقدر اسرائیل طوری ضربه بخوره که از شیطنت دوباره واهمه داشته باشه
  • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    0 0
    طیف رادیکال بزدل
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    7 1
    این جماعت کی مرد میدان بوده اند که حالا باشند. ایران در طول تاریخش از اینها داشته که به این روز نشسته. باور کردنی نیست یک باند و رژیم جنایتکاری که خباثت ذاتی اون امروزه بر هیچ انسان آزاده ای در جهان پوشیده نیست به خودش اجازه داده و به ناموس ایران، به خاک این سرزمین که برای حفظ یک سانتش چه خونهای پاکی که نثار نشده اینگونه بی حرمتی کرده و یک مهمان باارزش برای یک جبهه حق طلب در این دنیای کثیف و پلشت رو به شهادت رسونده با چه جسارت و جرات و با چه طینت پستی اینجوری آوانس میدی و حرف از صلح و آشتی و مدارا و مصالحه می کنید؟ همون سخنان تکراری که فقط از یک مشت زبون و خوار و حقیر بالذات شنیده میشه اگر شجاعانه و قدرتمندانه و عزتمندانه تو دهن کثیف این دشمن انسان و انسانیت بزنید ممکنه جنگ بشه!!! خدا لعنت کند این قوه قضاییه ما رو . کجای دنیا، کدام کشوری که سرش به تنش بیارزد در چنین موقعیت فوق حساس مشابه ایران اسلامی باشد که یه عده اینگونه به امنیت ملی اون بتازند و اینگونه خفقان مرگ بگیره قوه قضاییه ش و اینچنین افرادی رو با شدیدترین مجازات ها نرساند الا قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؟!! گاهی به خدا شک میکنم که انگار یه جای کار خیلی شدید می لنگد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 1
    حقتونه
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    حالا شما اجراش کنید تخفیف هم به هیچ ندهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس