قوامی: همسویی قوای سه‌گانه وضعیت کشور را بهبود خواهد بخشید

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: در برنامه رئیس جمهور آمده که دولت نباید تصدی گر باشد و باید مردم بازیگران اصلی صحنه اقتصادی باشند.

به گزارش مشرق، هادی قوامی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۲۷ مرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیت برنامه دولت چهاردهم گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادند و اگر می‌خواهیم مشارکت مردم را مورد توجه قرار دهیم، بحث توانمندسازی مردم بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: توانمندسازی مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور یک شرط اساسی است که این موضوع در برنامه‌های رئیس جمهور آمده و در برنامه‌های وی بر ضرورت تأمین نیازهای اساسی آحاد مردم، مقابله با فقر مطلق و تأمین سلامت تاکید شده است که همه این موارد در راستای توانمندسازی مردم است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان یافتن مردم و اهمیت دادن به آنان از جمله نکات مهم دیگری است که در برنامه رئیس جمهور آمده است. همچنین در برنامه پزشکیان آمده که دولت نباید تصدی‌گر باشد بلکه باید نظاره‌گر باشد و باید بازیگران اصلی در صحنه اقتصادی خود مردم باشند.

قوامی گفت: برای آنکه بتوانیم مردم را در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت دهیم باید زمینه این کار را فراهم کنیم که این موضوع به درستی در برنامه رئیس جمهور آمده است. اگر دولت، مجلس و قوه قضائیه در چهار سال پیش رو به این موضوع مهم توجه داشته باشند، حتماً رشد اقتصادی محقق می‌شود و شاهد کاهش تورم و بیکاری خواهیم بود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای تحقق رشد اقتصادی باید ترمز هر مصوبه‌ای که باعث افزایش هزینه‌های کشور می‌شود، بکشیم. همچنین باید از هر اتفاقی که باعث رشد بهره‌وری شود حمایت کنیم. اگر بهره‌وری افزایش یابد و هزینه‌ها کاهش یابد رشد اقتصادی افزایش خواهد یافت و برای دستیابی به رشد اقتصادی باید دولت و مجلس با یکدیگر هم جهت باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس