1

جهانبخش قلاوند در موافقت با برنامه دولت گفت: باید با اغماض با اشتباهات اعضای پیشنهادی کابینه برخورد کنیم

به گزارش مشرق، جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق کلیات برنامه‌های کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: دولت بعد از شهادت رئیس جمهور گرامی حضرت آیت‌الله رئیسی در یک وضعیت خاصی شکل گرفته است و نیاز است این شرایط را درک کنیم.

وی افزود: رویکردهای آقای پزشکیان، برنامه‌ریزی در چارچوب، اهل عمل و معتقد به اصول اخلاقی است و دولت و وزیران دولت فرایندی از شرایط تاریخی ما است و در این شرایط که اوضاع داخلی وپیرامونی را همه استحضار داریم، لازم است این ترکیب را زخمی نکنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایط امروز کشور ما به گونه‌ای است که همه جناح‌ها و جریان‌ها واقف هستند بر اساس یک همدلی، همراهی و وفاق گرد هم آمده‌اند و دعوتی که آقای رئیس جمهور از همه جریان‌ها کرده است نماد این وفاق است.

وی اظهار کرد: همان طوری که عزیزان اصولگراهای پای کار هستید، عزیزان اصلاح طلب و مستقلین هم در این شرایط همراهی کردند و این شرایط را رقم زده‌اند، امروز بیشتر نیاز به همدلی و همراهی بر مدار رهبری و برنامه‌های کشور را در پیش داریم و برخورد برخی همکاران مجلس، به وزرای پیشنهادی بر اساس برخی نقطه ضعف‌ها که قبلاً بوده است جالب نیست، لذا نیاز است که برنامه‌ها و دولت و وزرا را همگی با هم دیده و تأیید کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای پزشکیان برنامه دارند و من تعجب می‌کنم دوستانی گفتند، کدام برنامه؟ آیا اندیشه‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری، همچنین سند چشم انداز، برنامه پنج ساله هفتم به عنوان برنامه میان مدت میان مدت و برنامه‌های بودجه سالانه به عنوان برنامه‌های کوتاه مدت، برنامه محسوب نمی‌شوند؟ ضمن آنکه تمام وزرای حاضر در این جلسه برنامه عملیاتی دارند و ما دیگر چه می‌خواهیم؟

نماینده مردم اندیمشک در مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین وزرای پیشنهادی هم برنامه دارند و هم عامل و هم آماده هستند و باید با آن‌ها همراهی کنیم و به آن‌ها پاسخ مثبت دهیم.

وی‌افزود: این در حالی است که برخی از همکاران خدشه وارد آورده‌اند و من به عنوان خدمتگزاری کوچک انتظار دارم همکاران عزیز سمت مظلوم را گرفته و بر کسی که بر او خدشه وارد شده است مؤمن باشیم و در نظر بگیریم که او در گذشته ایثار کرده و جنبه‌های باشکوهی در خدمت به نظام داشته است. البته ممکن است در جایی هم اشتباه کرده باشد که باید با اغماض با آن برخورد کنیم، لذا عزیزان با مرام پهلوانی همه دولت را حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    با همه چی اغماض برخورد می کنیم صلواتی مرحمت فرمائید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس