«دنیامالی» هم‌فکر و هم‌جناح ما نیست اما از او دفاع می‌کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دنیامالی هم فکر و هم جناح ما نیست اما از او دفاع می کنیم.

به گزارش مشرق، «مالک شریعتی نیاسر» در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: این روزها صحبت از وفاق ملی است. علت حضور بنده هم همین است. موافقت با یک وزیر پیشنهادی خوب که تلفیق مدیریت و دانش و ورزش است.

وی ادامه داد: دنیا مالی هم فکر و هم جناح ما نیست اما از او دفاع می‌کنیم.

شریعتی نیاسر عنوان کرد: ما بر اساس این شاخص‌ها رأی خواهیم داد و امیدواریم کابینه بتواند امروز تشکیل شود و خدمت کند.

وی ادامه داد: در رابطه با بسیاری از وزرایی که در موافقت با آن‌ها صحبت می‌کنیم از نگاه‌های مختلف سیاسی هستند. بر اساس شاخص‌ها برنامه‌های وزرا را دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در مجلس یازدهم با آقای دنیا مالی همکار بودیم و او فردی نجیب و صبور و دارای علم است. مقبولیت او در جامعه ورزشی بالاست. او اهل تعامل با نهادهای حاکمیتی، رسانه‌ها و نهادهای بین‌المللی در حوزه ورزش است.

شریعتی نیاسری افزود: در برخی از کمیسیون‌های تلفیق با دنیا مالی همکار بودیم لذا شهادت می‌دهم او در مواردی که بر یک موضوعی اصرار داشتند، در موضوع کارشناسی ایستادگی می‌کرد.

وی ادامه داد: دنیا مالی در تدوین برنامه هفتم کمک کرد. به این برنامه اشراف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    رفتارآقای شریعتی ودوستانشان مارا به یاد آن اعرابی می اندازد که دور کعبه طواف می کرد ومی گفت پروردگارا من ومحمد(ص) را مورد رحمت قرار بده وغیر از ما دوتا هیچ کس را مشمول رحمتت قرار نده پیامبر با لبخند به فرمود امر واسعی را مضیق کرد ورحمت خدا همه چیز را در بر می گیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس