آمار اعلامی تلفات ارتش اسرائیل در غزه

رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته و زخمی شدن ۹ نفر از نظامیان خود در درگیریهای امروز غزه، در تلفات اعلامی ادعایی خود گفت که از آغاز جنگ شمار تلفات نظامیان این رژیم به ۶۹۵ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، در ادامه تلفات صهیونیستها در غزه، وبسایت صهیونیستی «حدشوت بزمان» امروز جمعه خبر داد که سه نظامی اسرائیلی در غزه به هلاکت رسیدند و شش نفر دیگر هم زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که از آغاز جنگ غزه ۴۳۵۷ سرباز و افسر زخمی شدند که ۲۲۳۲ نفر از آنان در جریان عملیات زمینی در نوار غزه زخمی شدند.

تاکنون منابع مختلفی از سانسور شدید تعداد کشته‌ها و زخمی‌های ارتش اسرائیل در غزه سخن گفته‌اند، به طوریکه اشغالگران به شکل قطره‌چکانی در حال اعلام آمار تلفات خود هستند.

در این میان روزنامه یدیعوت احارانوت، چاپ تل آویو، نوشت که آمار زخمی‌های ارتش اسرائیل که منابع بیمارستانی این رژیم اعلام می‌کنند، «بسیار بیشتر» از مقداری است که ارتش اعلام می‌کند.

این روزنامه پیش از این نیز نوشته بود که ارتش اسرائیل به بیمارستان‌ها دستور داده است که بدون هماهنگی هیچ آماری از کشته‌ها و زخمی‌ها را منتشر نکنند.

ارتش اسرائیل همچنین گفت که در جریان این عملیات، ۶۹۵ سرباز و افسر از آغاز جنگ به هلاکت رسیده اند و وضعیت ۶۴۵ نفر از افراد زخمی نیز به شدت خطرناک است

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که ۱۸۵ نفر از این افراد زخمی همچنان در بیمارستان‌ها در حال مداوا هستند و ۲۱ نفر از آنان نیز وضعیت خطرناکی دارند.

وبسایت والا به نقل از منابع اسرائیلی خبر داد که در پی حادثه خطرناکی که در غزه رخ داده است پنج بالگرد رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌های اسرائیل فرود آمدند که حامل سربازان زخمی این رژیم بوده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس