کد خبر 1638546
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
بورس نمایه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۱ شهریور ماه) با رشد ۱۱ هزار و ۸۷۵ واحدی همراه بود و به رقم ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید.

شاخص هم وزن رشد ۴۲۰۲ واحدی را تجربه کرد و به عدد ۶۵۸ هزار و ۲۵۳ واحدی ایستاد.

نمادهای تاپیکو، وبملت، شبندر، شپنا، شتران، ومعادن و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل ۸۶ واحد رشد داشت و به سطح ۲۱ هزار و ۲۰۲ واحد رسید.

نمادهای آریا، فصبا، خاور، مارون، شگویا، خدیزل و حسینا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

با توجه به رشد مداوم شاخص‌های کل و هم‌وزن، می‌توان انتظار داشت که بازار بورس در روزهای آتی نیز تحت تأثیر این روند مثبت قرار گیرد و سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتری به فعالیت در این بازار ادامه دهند.

رشد بیش از ۱۱هزار واحدی بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    2 2
    دیگر هیچ توجیهی برای افزایش دامنه نوسان وجود ندارد و این در حالی است که بورس رنگ بهاری به خود گرفته است نمی دانم این اقای عشقی واقعا عشقی کار می کند یا بر مبنای عقل . آقاجان . عزیزم آلان سه هفته بورس در حال رشد و شاخص مبین این امر است . شما با عدم افزایش دامنه می دانید چه بلائی بر سر سهامدار می آورید . از یک طرف شاخص بورس ارفاء یافته و از طرفی دیگر چون دامنه نوسان دو در صد است سهام دار بیچاره به حقش نمیرسد . دیگر خباثت و خیانتی بالاتر از این هم هست . شما اساسا نمی خواهید سهامدار به حقش برسد . آلان در شرائط عادی کشور و اوضاع وقف مراد و دولت هم مستقر و در حال برنامه ریزی امور بوده اما نمی دانم شما چرا افزایش دامنه بورس را این قدر دور انداخته اید . نکند شاید فراموش نموده اید و یا به مرادتان نرسیده اید .
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
      2 1
      اینها دلشون برای ما نسوخته ونخواهد سوخت که دامنه رو در شرایط متعادل بورس به روال قبل برگردانند زمانیکه ما روزی ۶ درصد زیان دامنه نوسان رو داشتیم عمدا تا چندین روزدامنه نوسان رو تغییر ندادند وگذاشتند بورس بیش از ۵۰ درصد افت کنه تا حقوقی ها به مفت جمع کنند الان هم دوست ندارند که زیان سهامداران خرد سریع جبران بشه ومیخواهند سهامدارها رو کلافه کنند سهام غالبرنمونه ای از مفت خوری حقوقیهاست که تا یک هفته پیش شاهد سیل عظیم جمع اوری میلیونی این سهم توسط حقوقیها در پایینترین حد قیمت بودیم
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    2 0
    حقوقی های بزرگ کل بورس را برای خودشان می دانند ، اجازه ی سود را به حقیقی نمی دهند . حقیقی ها همه ۴سال فقط ضرر می کنند ، هم از تورم در زیان هستیم هم از دست حقوقی .
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    3 0
    خاندوزی، فرزین و عشقی گندزدن به اقتصاد مملکت و موتور محرکه ی آن یعنی بورس. این ۳ تا خائن باید بعد از برکناری، دستگیر، محاکمه و مجازات گردند. این خواسته ی ملت ایران هست از دستگاه قضا .
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    0 0
    با این 2 درصدها ضرر 80 درصدی جبران نمیشه . دامنه نوسان را باز کنید
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
    1 0
    وقتی خبرهای بد میومد عمدا بورس رو 6 درصدی کردن تا مردم 70 درصد وارد ضرر بشن ... الان که روزهای خوب بورس هست دامنه رو 2 درصدی کردن تا بازم مردم سود نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس