اسرائیل

صبح امروز حزب الله لبنان در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع صهیونیست ها را درهم کوبید.

سرویس جهان مشرق - به گزارش رسانه های عبری زبان از ساعتی قبل حزب الله لبنان در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اقدام به انجام حملات راکتی گسترده به شمال سرزمین های اشغالی کرد.

حمله گسترده حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی/ حمله اخیر حزب‌الله، دوربردترین حمله از زمان آغاز جنگ غزه بود + عکس و فیلم
خسارات برجای مانده از حمله بامداد امروز حزب الله به سرزمین های اشغالی

به گفنه منابع عبری زبان، همزمان با این حمله، آژیرهای هشدار در تمامی مناطق شمال فلسطین اشغالی تا حیفا به صدا در آمد و منابع اسرائیلی از شلیک حجم گسترده‌ای از موشک‌ها از جانب لبنان خبر دادند. آژیرهای هشدار در جولان اشغالی، شهر صفد، حیفا، الناصریه و مناطق وسیعی از الجلیل به صدا در آمد.

عکس/ وضعیت صهیونیست‌ها پس از حمله بامداد امروز حزب الله لبنان

با شروع حملات حزب الله لبنان، منابع اسرائیلی از وقوع انفجارهای شدید در شرق حیفا خبر می‌دهند؛ آژیرهای هشدار تقریبا در سرتاسر شمال فلسطین اشغالی به شکل ممتد در حال به صدا در آمده. صدای انفجارهای شدید در اطراف پایگاه هوایی »رامات دیوید» در حیفا شنیده شد.

حمله گسترده حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی/ حمله اخیر حزب‌الله، دوربردترین حمله از زمان آغاز جنگ غزه بود + عکس و فیلم
اصابت راکت های دقیق و جدید حزب الله به سرزمین‌های اشغالی

گزارش های اولیه حاکی از آن است با اشاره به شلیک حداقل ۷۵ موشک از جنوب لبنان به‌سمت شمال فلسطین اشغالی، چندین صهیونیست در منطقۀ کریات بیالیک در نزدیکی حیفا زخمی شده اند.

آکسیوس:‌ حمله امشب حزب‌الله، دوربردترین حمله از زمان آغاز جنگ غزه بود

وبگاه خبری آکسیوس گزارش داد که حمله گسترده موشکی بامداد امروز حزب‌الله، از حیث عمق مناطق مورد هدف، بی سابقه بوده است. شبکه ۱۲ اسرائیل نیز در گزارشی گفت: نتانیاهو می‌خواست ساکنان شمال را به خانه‌هایشان بازگرداند، اکنون باید به فکر بازگرداندن ساکنان حیفا باشد.

از چند روز گذشته و پس از حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به مردم لبنان، سران رژیم صهیونیستی وضعیت آماده باش در شمال سرزمین های اشغالی بر قرار کرده اند و به شهرک نشینان توصیه کرده اند که در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

حزب الله دامنه حملات خود را افزایش داده است

کانال ۱۴ عبری اذعان کرد که حزب الله برد موشک‌هایی را که شلیک کرده است به میزان قابل توجهی افزایش داده است و تعدادی از آنها چندین منطقه را هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که آتش سوزی گسترده‌ای در نقاط مختلفی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی سنگین حزب الله لبنان به منطقه رخ داده است.

مناطقی از سرزمین‌های اشغالی که در حمله بامداد امروز حزب‌الله به حالت آماده‌باش درآمد

کانال ۷ عبری مدعی شد که در پی موشکباران سنگین بامدادی حزب الله، ۱۵ موشک اطراف شهرک اشغالی الناصره را به لرزه در آورده و شماری از شهرک نشینان صهیونیست نیز در شهرک کفار عیلوت زخمی شده‌اند.

ارزیابی ها حاکی از آن است که حزب الله لبنان بیش از ۱۵۰ راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

خسارت سنگین ناشی از اصابت‌ راکت‌های جدید حزب الله

منابع میدانی: برای اولین بار از موشک های فادی ۱ و فادی ۲ استفاده شده است

شبکه خبری المیادین جزئیاتی از موشک فادی ۱ و ۲ که در حملات انتقام جویانه امشب حزب الله استفاده شده منتشر کرد. منابع میدانی به المیادین گفتند: موشک فادی ۱ با کالیبر ۲۲۰ میلی متر و برد ۸۰ کیلومتر است. به گفته این منابع، موشک فادی ۲ با کالیبر ۳۰۲ ، ۱۰۵ کیلومتر برد دارد. المیادین گزارش داد که موشک‌های پرتاب شده برای اولین بار از ۸ اکتبر استفاده شده است.

سانسور حملات تلافی جویانه حزب الله توسط رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی به ممنوعیت شدید این رژیم در اعلام جزئیات حمله تلافی جویانه حزب الله اذعان کرده و تاکید کردند: سانسور نظامی انتشار جزئیات حمله موشکی حزب الله به شمال را ممنوع می‌کند.

خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل در واکنش به پاسخ مقاومت لبنان به تجاوزات مکرر صهیونیست ها که در آن پایگاه هوایی و فرودگاه نظامی رامات را با دهها موشک هدف قرار داد گفت: به عنوان یادآوری، چهارشنبه گذشته، یوآو گالانت، وزیر جنگ از پایگاه رامات دیوید بازدید کرد و در آنجا عکس گرفت و " آغاز مرحله جدیدی در جنگ" را اعلام کرد، به نظر می رسد حزب الله در تلاش برای رساندن پیام، هدفی را که زد به خوبی انتخاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    19 0
    خوبه ولی کافی نیست.
    • FR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      5 1
      فقط سه نفر زخمی شدند؟!
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      5 1
      حزب الله لبنان اقدام به انجام حملات راکتی گسترده به شمال سرزمین های اشغالی کرد.// ای جونم. ایشالا یه روز لندن و نیویورک هم مثل غزه بشن. چیزی که عوض داره گله نداره.
    • GB ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      3 1
      تو یه انجمن نظامی یه عکس گذاشته بود یکی از یه مرد سرباز اسراییلی که از ترس قبل از حمله بین چند تا سرباز تو اسراییل خودشو خیس کرده بود یکی به من بگه برای یه مرد اندازه گوریل زشت و عیب نیست به نظرتون که خودشو خیس کنه؟؟؟؟؟؟؟جوری هم خیس کرده بود شلوار کامل خیس ریخته بود تو پوتین روی زمین
    • DE ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      4 2
      حزب‌الله ضعیف تر از اونی هست که فکر میکردم. فقط کشته میدن.
  • US ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    3 2
    کل فیلم ها برای یک منطقه بود
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    8 1
    برای فرسایشی تر کردن نبرد علیه صهیونیستها و جلوگیری از ورود آمریکا به منظور کمک به اسراییل الآن بهترین زمان حمله زمینی و کوماندویی در شمال فلسطین اشغالی است. مشغول کردن ارتش صهیونیستها در شمال و حملات موشکی و پهپادی منظم و متناوب از سمت دیگر جبهه ها یمن - عراق - غزه - سوریه - کرانه باختری به مراکز حساس نظامی نتایج مثبتی به بار خواهد آورد چه بسا منجر به فروپاشی رژیم اشغالگر شود.
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
      0 3
      کارشناس های ما هم همینقدر متوهم هستن انگار دارن با یه محله دعوا میکنن طرح مزخرف میچینن الان این طرحی که فرمودین چه جوری جلوی ورود امریکا رو میگیره حمله زمینی و کوماندویی با پای پیاده
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    10 0
    احسنت به امید پیروزی
  • ناشناس IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    10 0
    بسوزید خونخوارهای بیشرف، بیشتر خواهید سوخت
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    2 0
    آه ای «شمال سرزمینهای اشغالی» اگر تو نبودی حزب الله چگونه این همه جنایت اسرائیل را جبران می کرد؟
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    3 0
    فقط اسیر بگیرن کافیه! تنها چیزی که هیچ پدافندی مقابلش عمل نمی کنه! با افزایش تعداد اسرا اسرائیل از درون فرو می پاشه
  • جواد IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    احسنت
  • FR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    2 1
    درهم کوبید؟!!!!!!!
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    الحمدلله
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    2 0
    خسارت های مادی برای دشمن قابل جبران هست. برای انتقام واقعی و ضربه اثر بخش، افراد کلیدی و نیروی انسانی اون ها باید حذف بشوند. همچنین حمله پایگاه های هوایی و نابودی هواپیماها می تونه توان تهاجمی دشمن رو بطور قابل توجه کاهش بده.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 1
    اگه سانسوره شما چطور خبر دارید ؟ این حمله فایده نداره ، باید زیر ساخت بزنی دوتا ماشین و بدون کشته چه تاثیری داره اون یه موشک میزنه ۳۰تا فرمانده میزنه ، اینطوری پیش بره همه رو میزنه باید بجنبید
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    حملات مقاومت باید در عمق سرزمین های اشغالی تداوم داشته باشند و با پهبادهای انتحاری و موشک های با تخریب بالا مراکز حساس اقتصادی و نظامی را در همه جای سرزمین های اشغالی از چند جبهه یمن و لبنان و عراق و غزه هدف قرار داد نباید اجازه داد نتانیاهو بخاطر خرابکاری انفجارهای دستگاههای مخابراتی در لبنان احساس غرور کند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    یک مقاله کار کنید در رابطه با کشورک جدید بکتاشیه در آلبانی! خوابی جدیدی که غرب برای انحراف نسل جوان علاقه مند به تشیع در اروپا دیده. دولت شیعه مداراگرا!! با چه کسانی!؟ تشکیل سرویس امنیتی برای کشورک 27 هکتاری!؟
  • FR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 1
    اسراییل ضربات مهلکی به حزب‌الله زده باید هم سطح آن به این رژیم پاسخ داد اگر توانش نیست بهتر است قطر و مصر را میانجی قرار بده حزب الله و با اسراییل آتش بس کنه و بیش از این متحمل آسیب های جبران ناپذیر نشه
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    کمه خیلی کمه باید همه اشون بمیرن فقط خون صهیونیست ها رو بریزید
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    چه خوب میسوزن
  • حمید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    در حد یک کوکتل مولوتف تخریب داره
  • سعید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    ماشالله حزب الله ...خدا قوت... حزب الله جور همه دولت های عربی مزدور رو می کشه...
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    این ضربات علاوه بر اینکه بازدارنده نیست بلکه بسیار ناکافی میباشد...
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    2 0
    دم حزب اله گرم
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    1 0
    در جواب 10:00 مرد گنده خودشو خیس کرده مثل بچه ها👶👶👶 این که مرد نیست کودک خردسال هست😂😂😂معلومه که نهایت زشته و عیبه برای یه مرد چون شلوار خیس کردن یا کثیف کردن کار بچه کوچیک ها هست پسر بچه های تا حداکثر 4 و 5 سال دیگه اگر یه مرد اینجوری بشه آبرو و حیثیتش کامل به باد میره و به دید یه کودک یا بچه کوچیک بهش نگاه میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس