دیپلمات روس: سفر شهروندان به فلسطین اشغالی را ممنوع نمی‌کنیم

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی روز سه‌شنبه ضمن بسیار متشنج توصیف کردن اوضاع بین لبنان و رژیم صهیونیستی، گفت که فعلا هیچ تبعه روس زخمی یا مجروح نشده است.

به گزارش مشرق، «آناتولی ویکتوروف» سفیر فدراسیون روسیه در تل‌آویو امروز (سه‌شنبه) وضعیت تبادل آتش بین لبنان و رژیم صهیونیستی را بسیار متشنج توصیف کرد.

ویکتوروف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیا۲۴» گفت: «وضعیت آنقدر متشنج است که می‌توان درباره احتمال زیاد آغاز عملیات نظامی تمام عیار بین دو کشور صحبت کرد که پیامدهای بسیار منفی خواهد داشت».

طبق این گزارش، وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت که سفارتخانه روسیه در اراضی اشغالی فلسطین، هیچ اطلاعاتی درباره آسیب‌دیدن اتباع روس در تبادل آتش روزهای اخیر دریافت نکرده است.

این دیپلمات روس توضیح داد: «درمورد هموطنانمان در اسرائیل، خوشبختانه تا کنون هیچ اطلاعاتی مبنی بر کشته یا زخمی شدن کسی منتشر نشده و هیچ مراجعه‌ای هم به سفارت و کنسولگری ما صورت نگرفته است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ویکتوروف اما گفت: «ما سفر شهروندان خود به اسرائیل را ممنوع نمی‌کنیم، اما از آنها می‌خواهیم که رویکردی متعادل نسبت به ضرورت چنین سفرهایی داشته باشند و فقط در مواقع ضروری آن را انجام دهند».

وی همچنین اضافه کرد: «وضعیت کنونی، سفرهای گسترده به اسرائیل یا کشورهای همسایه را توجیه نمی‌کند».

پیش از این نیز «کاسپار ولدکمپ» وزیر امور خارجه هلند بامداد سه‌شنبه نسبت به حملات جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم موقت تروریست صهیونیستی به لبنان ابراز نگرانی کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس