روشن: استقلال به خودش باخت/ این تیم مدعی قهرمانی نیست/ کمیته فنی الزامی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که در شهرآورد ۱۰۴ دیدیم به طور حتم تیمی نیست که بتواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش مشرق، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست استقلال مقابل پرسپولیس در شهرآورد ۱۰۴ اظهار داشت: شکست استقلال در شهرآورد فقط و فقط متعلق به خودش بود. استقلال به پرسپولیس نباخت بلکه استقلال به خودش باخت.

وی افزود: سوال من از کادر فنی استقلال این است که وقتی استقلال بازیکنان خارجی جذب می‌کند باید در زمین باشد نه اینکه روی نیمکت قرار بگیرد و در دقیقه ۹۰ به میدان برود. اگر شرایط بازی دارد باید از اول بازی کند، اگر آماده نیست چرا به میدان می‌رود. فلسفه جذب بازیکن خارجی این است که باید این قدر خوب باشد که از اول و زودتر از همه ایرانی‌ها در زمین قرار بگیرد. این رسم مربیگری استقلال نیست. جواد نکونام آدم خوبی است، بیشترین بازی ملی را دارد، کاپیتان تیم ملی بوده است، در اروپا سال‌ها به میدان رفته است، او باید بداند بازیکنی که در اروپا بازی کرده است باید از دقیقه اول بازی کند.

روشن: استقلال به خودش باخت/ این تیم مدعی قهرمانی نیست/ کمیته فنی الزامی است

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال در این بازی عملکرد خوبی نداشت و به معنای واقعی کلمه بد بود. استقلال نه طرح و برنامه‌ای برای حمله داشت و نه در دفاع عملکرد خوبی داشت و هیچ نکته قابل دفاعی ندارد.

روشن افزود: رامین رضاییان چرا تعویض شد؟ آیا او به خاطر اینکه به حریف پنالتی داد تعویض شد؟ دلیل تعویض‌های دیرهنگام جواد نکونام چه بود؟ استقلال مقابل پرسپولیس مشکل زیاد داشت. تیمی که در شهرآورد ۱۰۴ دیدیم به طور حتم تیمی نیست که بتواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد. این تیم نمی‌تواند در این فصل شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

روشن: استقلال به خودش باخت/ این تیم مدعی قهرمانی نیست/ کمیته فنی الزامی است

پیشکسوت استقلال ادامه داد: جواد نکونام به صراحت گفته بود استقلال را قهرمان می‌کند و باید دید او تا چه زمانی به این وضعیت ادامه خواهد داد. او باید بماند و یا خودش اثبات کند یا اینکه با ادامه روند ضعیف جوابگوی نتایج تیمی باشد که میلیون‌ها هوادار دارد. الان که پنج هفته از لیگ برتر گذشته، استقلال فقط پنج امتیاز کسب کرده است که این نشان می‌دهد در ادامه راه سختی‌های فراوانی را پیش رو دارد. استقلال به یک تغییر دیدگاه نیاز مبرم دارد.

روشن: استقلال به خودش باخت/ این تیم مدعی قهرمانی نیست/ کمیته فنی الزامی است

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: حرف من همیشه این بوده است که استقلال به کمیته فنی نیاز دارد. یک کمیته فنی‌ که شخصیت و جایگاه داشته باشد. چنین کمیته‌ای قادر به انجام کارهای زیادی است. من همیشه این حرف را زده‌ام و باز هم خواهم زد. تا زمانی که در استقلال کمیته فنی نباشد، این اتفاقات تکرار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی US ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 0
    بهتر آن است که نکو نام لااقل تا پایان بازی با السد قطر استقلال را با تمام بازی کنان هدایت کند، کم کاری وعدم دقت از طرف بازی کنان بود وجواد گناهی وقصوری نداشت، بازی کنان به خود اعتمادی نرسیده اند رمضانی درحد استقلال نیست
  • حمید IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای روشن دقیقا کی خاموش میشی حداقل یکبار یه حرف خوب بزن
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 0
    کادر فنی و بازیکنان استقلال کوچکترین اهمیتی به نظرات این پیشکسوتان ناله کن ندهند. اینها در استقلال کاره ای نیستند و فقط پارازیت میدن.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    0 0
    استقلال با آرش رضاوند ده نفره هست. سرمربی فقط عبدالصمد مرفاوی سر طلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس