محمد علی الحوثی: شهادت نصرالله زوال اسرائیل را تسریع می‌کند

عضو شورای عالی سیاسی یمن محمد علی الحوثی امروز دوشنبه، تأکید کرد که ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان مانع حمایت یمن از برادرانش در فلسطین و لبنان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد علی الحوثی در پایان دومین کنگره بین‌المللی رسول اعظم (ص)، تصریح کرد: «به پشتیبانی از برادرانمان در فلسطین و لبنان با تمام توان ادامه می‌دهیم».

وی افزود که شهادت سید حسن نصرالله موجب تلاش و مجاهدت بیشتر و تسریع وعده الهی مبنی بر زوال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه (۶ مهر)، با بمباران وحشیانه ضاحیه جنوبی بیروت با بیش از ۸۰ بمب یک تنی سنگرشکن، موجب شهادت و مجروحیت شمار زیادی از شهروندان لبنانی و ویرانی گسترده منطقه هدف شد. در این جنایت تروریستی، دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه شماری از فرماندهان و رهبران حزب‌الله لبنان و مقاومت به شهادت رسید.

پس از اعلام خبر شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و شماری از همرزمانش، دولت تغییر و سازندگی یمن، جنبش انصارالله و شورای عالی سیاسی یمن ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، بر تداوم مسیر نبرد با رژیم صهیونیستی تا نابودی آن، تأکید کردند.

سخنگوی جنبش انصارالله محمد عبدالسلام، این شهادت را عین پیروزی دانست و گفت که درد فراق سید حسن نصرالله، از حمایت‌های برادرانه نخواهد کاست، بلکه به آنها قدرت می‌دهد تا راه مقاومت و جهاد را تا پیروزی نهایی ادامه دهند و این وعده خداوند است و خداوند خلف وعده نمی‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس