اسکورت هواپیمای ایرایندیا با اف۱۵ سنگاپور پس از تهدید بمب‌گذاری

وزارت دفاع سنگاپور از اسکورت یک فروند هواپیمای خطوط هوایی «ایر ایندیا» توسط دو جنگنده نیروی هوایی این کشور پس از دریافت پیام تهدید به بمب‌گذاری خبر داد.

به گزارش مشرق، انگ هِن، وزیر دفاع سنگاپور می‌گوید پس از آنکه پروازی متعلق به خطوط هوایی «ایر ایندیا اکسپرس» ایمیلی با مضمون تهدید به بمب‌گذاری دریافت کرد، دو جنگنده نیروی هوایی این کشور اعزام شدند و آن را تا مناطق خالی از جمعیت اسکورت کردند.

به گفته وی، این خطوط هوایی ایمیلی مبنی بر وجود یک بمب در هواپیمایی متعلق به این شرکت دریافت کرد و دو فروند جنگنده اف۱۴ اس‌جی نیروی هوایی آن را به سمت مناطق خالی از سکنه اسکورت کردند.

وزیر دفاع سنگاپور همچنین گفت که این هواپیما بدون حادثه امنیتی در فرودگاه بین‌المللی چانگی فرود آمد و سامانه‌های پدافند هوایی مستقر روی زمین فعال و تیم‌های خنثی‌سازی بمب نیز در محل مستقر بودند.

مقام ارشد دفاعی سنگاپور در ادامه به نقل از پلیس فرودگاه اعلام کرد که هیچ «شیء تهدیدآمیزی» در هواپیما یافت نشده است اما تحقیقات ادامه دارد.

شرکت «ایر ایندیا» درباره این حادثه اظهارنظر نکرده اما در شبکه اجتماعی خود اعلام کرده است که یکی دیگر از پروازهای متعلق به این خطوط هوایی که به مقصد شیکاگو در حرکت بود، پس از انتشار تهدیدی امنیتی در فضای مجازی، جانب احتیاط را رعایت کرد و در کانادا فرود اضطراری داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    بی‌شعوری هم حدّی داره! کلاً فهم و منطق و عقل ودرایت، از رفتارِ آدمیزادگان رخت بر بسته! آخه تهدید شده به بمب‌گذاری، اگه واقعیت داشته باشه و بخوان منفجرش کنن، اسکورت جنگنده به چه کار آیَدَش؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس