ولیپور

رییس پلیس آگاهی پایتخت از کاهش ۱۸ درصدی سرقت‌ها در تهران و افزایش ۳۴.۵ درصدی کشفیات خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: در راستای شعار پلیس هوشمند، تلاش شده کشفیات علمی و تشخیص هویت ارتقا یابد. همچنین، تعاملات خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته تا در حوزه کشف جرم کمک‌کننده باشند.

وی افزود: در حوزه الکترونیکی، با توجه به وجود دوربین‌های نظارتی در خیابان‌ها، به مردم آموزش داده شده که نصب دوربین و استفاده از تجهیزات الکترونیکی به عنوان ملزومات هر ساختمان مورد توجه قرار گیرد. این اقدامات نه تنها در پیشگیری از وقوع جرم تأثیرگذار است، بلکه به تسریع در کشف جرایم نیز کمک می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، وقوع سرقت‌ها در تهران ۱۸ درصد کاهش یافته و میزان کشفیات به ۳۴ درصد رسیده است. باور بر این است که کشف کیفی، به طور خودکار باعث کاهش وقوعات می‌شود. در این میان، تعامل و همکاری مردم با پلیس از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که اعتماد و همکاری مردم در پیشگیری و کشف جرم نقش بسزایی دارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت همچنین اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم، استفاده از پابندهای الکترونیکی بوده است. تاکنون بیش از هزار نفر از افراد با سابقه جرم، پابند الکترونیکی دریافت کرده و تحت نظارت قرار گرفته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات با جدیت ادامه خواهد داشت و هدف، کاهش جرایم و افزایش امنیت مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    وظیفه پلیس هست که در هر کوچه دوربین بگذارد و سارقین را پابند الکترونیکی بزند و کنترل کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس