محمد نعیمی‌پور

نعیمی‌پور: بخشی از اصلاح طلبان با تعریف وفاق به دنبال بازگشت خود به قدرت و حضور خود بوده و رسیدن به راه‌های موثر برای منافع کشور مدنظرشان نیست.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب اذعان کرد که تلاش برخی اصلاح طلبان برای برجسته سازی آنچه که عدم مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات می خوانند، پایه و اساس درستی نبوده و صرفا یک غلو نمایی برای پروژه سیاسی است.

محمدرضا نعیمی پور در گفتگویی با انتقاد از اصلاح طلبانی که آمار افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند را ۵۰ درصد اعلام می کنند، اظهار داشت: با غلو کردن مشکلات کشور حل نمی‌شود و تنها باید بر واقعیات تمرکز کرد. این آمار ۵۰ درصدی از کجا آمده است؟ باید بگویند که چرا به این عدد استناد می‌شود؟ ‌ در کدام کشور ۱۰۰ درصد مردم رای می‌دهند؟ به نظر من متوسط شرکت مردم ایران در انتخابات ۶۵ درصد بوده و هرگز ۱۰۰ درصد نبوده است. بنابراین باید این موضوع را شفاف کنند که چرا به ۵۰ درصد استناد می‌کنند؟ ۵۰ درصد عدد بزرگی است، چرا باید این کار را بکنیم؟

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی که در انتخابات اخیر شرکت نکرده اند، به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده که در اکثر نظرسنجی ها هم به اثبات رسیده، تاکید کرد: البته درصدی هم هستند که برای‌شان آزادی‌های سیاسی و اجتماعی مهم است اما این تعداد درصدی نیستند.

این فعال سیاسی اما در ادامه با اشاره به ضرورت جدی گرفتن وفاق برای حل مشکلات از سویی از برخی تندروها انتقاد و از جانب دیگر با خطاب قرار دادن اصلاح طلبان تصریح کرد که بخشی از اصلاح طلبان با تعریف وفاق به دنبال بازگشت خود به قدرت و حضور خود بوده و رسیدن به راه‌های موثر برای منافع کشور مدنظرشان نیست. متاسفانه برخی جریانات سیاسی وفاق را بهانه‌ای کرده‌اند که سیاست و سلیقه خود را پیش برده و به نفی دیگران بپردازند. درحالی‌که پزشکیان می‌گوید برای منافع ایران همکاری کنیم تا بتوانیم کشور را بسازیم و با جهان هم تعامل کنیم تا از این رهگذر مشکلات مردم رفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس