کد خبر 1655662
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مشکل بزرگ پرسپولیس شناسایی شد؛ آمار فاجعه بار ۳ ستاره!

پرسپولیس به شدت در خط حمله دچار مشکل است و مهاجمان این تیم آمار خوبی ندارند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در چند سال اخیر همیشه مشکل گلزنی داشته و نبود یک مهاجم ششدانگ در ترکیب این تیم در خیلی از بازی ها به شدت تاثیرگذار بوده است. تنها لوکادیا طی سال های اخیر یک گلزن باکیفیت و کلاس بالا بود که او هم خیلی در ایران دوام نیاورد و از پرسپولیس جدا شد. نبود یک مهاجم کلاس بالا در سه بازی آسیایی پرسپولیس خیلی خودش را نشان داده و تیم گاریدو با وجود خلق موقعیت های زیاد در گلزنی توفیق چندانی نداشته است.

در همین بازی آخر مقابل السد ، قرمزها ۲۲ شوت داشتند که ۷ شوت در چارچوب قرار داشت ولی گلی برای این تیم در بر نداشت. آماری که گواه بی‌دقتی مهاجمین پرسپولیس است و با این روند آن ها کار سختی برای صعود از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا خواهند داشت. سه مهاجم تخصصی پرسپولیس در مجموع بازی های این فصل فقط دو گل زدند که آماری فاجعه بار به حساب می آید.

جالب اینکه هر دو گل هم توسط علیپور زده شده و آل کثیر و ژوائو هنوز موفق به گلزنی نشدند. گاریدو باید خیلی زود مشکل بزرگ تیمش را حل کند وگرنه قطعا دچار مشکل می شود و پرسپولیس باید خیلی زود با لیگ نخبگان آسیا خداحافظی کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    0 0
    مشکل پرسپولیس خود بزرگ بینی است
  • رضا IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    0 0
    گاریدو ژوائو علیپور آل کثیر امیری باید از پرسپولیس بروند.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    0 0
    باید پرسپولیس ژوائو، علیپور و آل کثیر. رفیعی، وسعید صادقی رو این فصل جذب نمی‌کرد مخصوصا مهاجم های در حال حاضر پرسپولیس رو جذب نمی‌کرد واقعا ضعیف عمل می‌کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس