کد خبر 278740
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: شرکت توئیتر حساب کاربری متعلق به حماس را مسدود کرد.

گروه جنگ نرم مشرق- حساب کاربری حماس در توئیتر با عنوان @qassambrigade از روز پنجشنبه مسدود شده است. چند روز پیشتر نیز دیگر حساب کاربری حماس با عنوان @alqassambrigade از سوی توئیتر حذف شده بود.

حماس در پیامی این اقدام مسؤولان توئیتر را نشانه سیاست غیرحرفه‌ای و جانب‌دارانه این شرکت در حمایت از رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده است. حماس همچنین اظهار داشته که «به نظر می‌رسد توئیتر گوش به فرمان سازمان‌های آمریکایی حامی اسرائیل است که از کشتار مردم فلسطین دفاع می‌کنند.»

در همین حال، وزارت جنگ رژیم اسرائیل در پیامی در صفحه توئیتر خود از مسدود شدن صفحه حماس ابراز خشنودی کرده است.

وزارت جنگ رژیم اسرائیل همچنین در وبگاه رسمی خود ادعا کرده که علت مسدود شدن صفحه حماس در توئیتر، قرار داشتن آن در لیست سازمان‌های حامی تروریسم طبق قوانین دولت آمریکاست و استفاده حماس از توئیتر که در آمریکا مستقر است، خلاف چنین قوانینی است.

اعلام حذف صفحه حماس از سوی وزارت دفاع اسرائیل


با این حال، شرکت توئیتر تاکنون از پاسخ به علت حذف صفحه حماس، خودداری کرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    0 0
    توییتر یک سری قوانین فرمال دارد که اگر بتوانی توجیهی ارایه دهی که مطالب یک حساب واجد موارد نقض قوانین است تصمیم می‌گیرد. آن هم پس ا ز ۵-۱۰ بار گزارش. اگر بازی بازی حذف است، ما هم می‌رویم حساب آی دی اف و موارد نقض قوانین را پیدا کرده و به توییتر گزارش میدهیم. انقدر گزارش میدهیم که گزارش دان توییتر پاره شود.
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    0 0
    کار خوبی کرد حماس اب نمی بینه وگرنه شناگر قابلیه جنس و ذلتشون خرابه فقط حزب الله بچه ها جوون های رعنای ایرانی و لبنانی تو سوریه دارن به دست همین مزدورهای حماس سلاخی می شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس