کد خبر 295509
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

سپاهان ایران در آخرین رقابت فوتبالی سال، نتوانست در اصفهان حریف اماراتی خود را شکست دهد.

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران در اصفهان میزبان الاهلی امارات بود و در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد..

احمد خلیل در دقیقه 39 الاهلی را پیش انداخت. در پایان نیمه نخست همین یک گل از خط دروازه دو تیم گذشت. با شروع نیمه دوم نماینده ایران برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه الاهلی تدارک دید که در یکی از این حملات و پس از سانتر مهدی شریفی، پدیده این فصل فوتبال ایران، سرجیو ون دیک مهاجم اندونزیایی – هلندی سپاهان موفق شد در دقیقه 72 گل تساوی را وارد دروازه الاهلی کند. بعد از این گل سپاهان برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش زیادی انجام داد اما اتلاف وقت از سوی بازیکنان الاهلی وقفه‌های زیادی در جریان بازی به وجود آورد که همین مسئله در روند حملات نماینده ایران تاثیرگذار بود.

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی اسماعیل همادی بازیکن تیم الاهلی بر روی یک ضربه از راه دور دروازه سپاهان را باز کرد تا نایب قهرمان سابق آسیا برابر حریف اماراتی خود شکست بخورد.

در پایان دست سپاهان از سه امتیاز این بازی خانگی کوتاه ماند تا نایب قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا، در پایان دور رفت مرحله گروهی این فصل از مسابقه‌ها تنها با 3 امتیاز به کار خود پایان دهد.

در دیگر دیدار این گروه السد قطر با نتیجه 2 بر 2 در دوحه برابر الهلال عربستان متوقف شد.

شکست خانگی سپاهان برابر الاهلی +جدول
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    0 0
    چرا؟ چرا؟ --- چرا؟
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    0 0
    زیرا زیرا زیرا
  • علی ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    0 0
    اصلا این هفته زمین و زمان ضد ایران بود استقلال که 20 دقیقه آخر هر کار کرد نتونست گل برتری رو بزنه تراکتور هم که کلا مرخص بود تیم فوق العاده فولاد با حرکات تکنیکی و تاکتیکیش بنیاد و لوله کرده بود که دقیقه 92 گل خورد اینم از سپاهان که میتونست گل برتری رو بزنه ولی دقیقه 95!!! گل رو خورد 4 بازی 2 امتیاز تیم های ایرانی افتضاح است
  • علی ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    0 0
    به این خاطر که! به این خاطر که! به این خاطر که!
  • ناشناس ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    0 0
    خوب شد4تا نخورد.لیگ بی خاصیتی داریم حتی در مقابل فوتبال امارات هم دست وپا بسته ایم چه برسه به ژاپن وکره
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    0 0
    آقا کلاً ما تو ایران دروازبان نداریم. حق با کیروش بود.. دانیال داوری رو دو دستی بچسبیم.. اون از رحمتی که اونطوری سوتی می ده.. اینم از رحمان احمدی که اصلاً پریدن بلد نیست. بازی با الهلال عربستان که رو گل دومی که الهلای ها زدن افتضاح بود.. گل سومی هم که از السد خورد نمونش مثل گل اول امروز بود.. قدش نرسید توپ رو از زیر طاق دراره... گل اول امروز هم باز ثابت کرد که رحمان احمدی از لحاظ فیزیک قد مناسبی نداره پرش هاشم خوب نیست... فقط باید دانیال داوری رو حمایت کنیم که لااقل اون تو دروازه ایران خوب کار کنه.
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
    0 0
    بازی رو دیدم.حق سپاهان برد بود.فقط بدجوری بدشانسی اورد انهم در ثانیه اخر بازی.حیف شد
  • ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اين هفته همه تيم ها باختن به جز فولاد. زنده باد فولاد
  • علی ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
    0 0
    استقلال مساوی کرد فولاد هم مساوی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس