کد خبر 305129
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچ مشکلی با سرمربی کنونی این تیم ندارد.

علی دایی در پرسپولیس ماندنی شد
به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی پس از جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد سرنوشت کادر فنی این تیم گفت: علی دایی با پرسپولیس قرارداد دارد و مربی ماست. انشاءالله طی روزهای آینده با او جلسه‌ای خواهم داشت اما باید تاکید کنم که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

وی درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: همانطور که امروز صبح گفتم انشاءالله تمام بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم، البته اولویت ما مواردی است که باید در آن تعجیل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد این باشگاه قراردادش را با علی دایی به خاطر مسائل مالی فسخ کند، تاکید کرد: چرا فسخ کنیم؟! اصلاً این چه بحثی است که انجام می‌دهید؟! مطمئن باشید که ما هیچ مشکلی مالی با دایی نخواهیم داشت. با توجه به شناختی که از او دارم و می‌دانم که چقدر پرسپولیس را دوست دارد به شما قول می‌دهم که اگر من بگویم با پرسپولیس قرارداد سفید امضا می‌کند.

رحیمی در مورد روابط سرد هواداران پرسپولیس و سپاهان در سال‌های گذشته و اینکه آیا این مسئله برای او مشکل‌ساز نخواهد شد، عنوان کرد: چه مشکلی؟ من بارها گفته‌ام که پرسپولیس و سپاهان  هر دو از مکتب شاهین هستند و یک تیم محسوب می‌شوند. همچنین همیشه اعلام کرده‌ام پرسپولیس و استقلال سرمایه‌های فوتبال ما هستند، با این اوصاف چرا باید هواداران سپاهان از من ناراحت شوند؟ مهم این است که من در کشورم کار می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه جلسه امروز هیئت مدیره به کجا کشیده شده است، گفت: در خصوص مسائل اسپانسری و حقوقی صحبت‌هایی مطرح شد. همانطور که قبلاً هم اعلام کرده‌ام باید کاری کنیم که باشگاه پرسپولیس روی پای خود بایستد و هوادارانش فقط به فکر تشویق تیم باشند نه مسائل مالی.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی با دایی جلسه می‌گذارد، اظهار داشت: پنجشنبه جلسه‌ای داریم که باید در آن چندین گزارش را به اطلاع اعضای هیئت مدیره برسانم که یکی از آن مسائل ادامه همکاری با علی دایی است اما همین جا با قدرت اعلام می‌کنم که علیرضا رحیمی هیچ مشکلی با دایی ندارد.

رحیمی در خصوص اینکه آیا او هم مانند رویانیان با بازیکنان پرسپولیس قرارداد میلیاردی امضا می‌کند، تاکید کرد: باید ببیینیم قانون چه می‌گوید و همان کار را انجام می‌دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    وای به حال پرسپولیس باز حاشیه ها شروع شد.........
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    یاشاسین شهریار
  • امیر تبریز اوغلی ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    حیف دایی ترک اوغلی
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    درود بر علی دایی بزرگ............چشم دشمنانت کورررررررر
  • ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    هورررررااااااا
  • علی1080 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    خوشحال شدم، منتظر روزهای بزرگ باشید ولی خداییش جای حسین هدایتی سر تا پا پرسپولیسی خالیه، براشون آرزوی موفقیت میکنم
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    ايولللللل.... دايييي
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    به همین خیال باشید!
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    0 0
    پرسپولیس سال های گذشته دو مربی خوب داشت یکی ترک متمدن دنیزلی و دیگری افشین قطبی
  • payam ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 0
    آقای دایی من یه پرسپولیسی دو آتیشه ام انشالله که امسال بتونیم باهات قهرمان بشیم اما اگر شما کمتر اسیر حواشی بشید اگر شما کمی انصاف و اخلاق رو بیشتر رعایت کنید همونطور که وقتی داوری به ضررشما سوت میزنه و گلگی میکنید اگه به نفع شما هم سوت زد نگید داوری بدون اشتباه بوده و انصاف داشته باشید من یقین دارم یکی از پاک ترین مربیان لیگ هستید اما یک سری حواشی و اطرافیان و همینطور طرز رفتارتون باعث میشه که شما رو در کنار برخی مربیان البته محدود که باندبازیشون کاملا مشخصه قرار بدهند در صورتی که حق شما و پرسپولیس و طرفداراش این نیست. مشرق بدون تعصب و کاملا منصفانه انتقاد کردم.دایی رو خیلی دوست دارم اما تیممو بیشتر.لطفا بچاپ حداقل به خاطر وقتی که صرف کردم تایپ کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس