کد خبر 308220
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی به همه ثبت‌نام‌شدگان غیرقانونی است گفت: دولت در پرداخت یارانه ملاحظه سیاسی نداشته باشد و بر اساس قانون حرکت کند.

پرداخت یارانه نقدی به همه متقاضیان غیرقانونی استبه گزارش مشرق، سید محمد حسین میرمحمدی نماینده گلپایگان و خوانسار با اشاره به اینکه دولت بر اساس قانون نمی‌تواند به همه افراد ثبت‌نام شده یارانه نقدی بدهد، اظهار داشت: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها، منابع حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی 48 هزار میلیارد تومان خواهد بود و به همین دلیل دولت در رابطه با درآمد‌ و هزینه‌ها کسری خواهد داشت.

وی گفت: تعداد انصرافی‌ از یارانه‌ها که وجود داشته نیز پاسخگوی نیاز دولت نیست و قطعا باید طبق قانون بخشی از ثبت‌نام شدگان از دریافت یارانه حذف شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: دولت باید در این راستا طبق قانون حرکت کند و با تعیین سقف درآمدی به مشمولان واقعی یارانه پرداخت کند.

این نماینده مجلس افزود: دولت قبل نیز این قانون را بد اجرا کرد که اکنون گرفتاری‌هایی در این بخش وجود دارد و قرار نیست با سیاسی‌کاری کشور را اداره کنیم، اگر به این طریق باشد همیشه دچار ملاحظات خواهیم شد و مشکلات حل نمی‌شود.

به گفته میرمحمدی درآمد 1.5 میلیون تومان در ماه به بالا باید از دریافت یارانه حذف شود و بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی شده دولت حرکت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس