کد خبر 310068
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴

رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد که شورای فنی در مورد سرنوشت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد.

به گزارش مشرق، رسول خادم در مورد کیفیت برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر تهران گفت: باید سالن شهدای هفتم تیر را حفظ کنیم چون کشتی به این سالن نیاز دارد. با این حال باید یک سالن بزرگتر و با امکانات در اختیار کشتی باشد تا بتوانیم مسابقاتی همچون جام تختی و مسابقات جهانی را در آن برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات کشتی دو سالن هفتم تیر و آزادی را در اختیار داریم. اگر می‌خواستیم این مسابقات را در سالنی غیر از هفتم تیر برگزار کنیم بین 700 میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه داشت که خارج از توان فدراسیون کشتی است.

خادم درباره تشویق شدن رئیس فیلا و اینکه این مسئله روی روابط فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی اثر می‌گذارد گفت: تشویق لالوویچ نقطه عطف مسابقات بود. تماشاگران ایرانی با وجود اینکه تمام ناداوری‌هایی که در فینال شاهد آن بودیم عکس العملی نشان ندادند و این مسئله بسیار خوب بود.

خادم درباره تشویق کشتی گیران تیم ملی آمریکا که باعث شد آنها لحظاتی با پرچم ایران در سالن دور افتخار بزنند خاطرنشان کرد: مردم ایران خیلی خوب کشتی را می‌شناسند و با کشتی گیران خارجی مهربان هستند. آنها باز هم نشان دادند که کشتی فهم‌ترین مردم دنیا هستند.

وی در مورد سرنوشت محمد بنا گفت: شورای فنی در مورد محمد بنا و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصمیم گیری می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    برادران کاملا سیاسی خادم از جان ورزش چه میخواهند؟؟؟
  • دانشجو ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    آقا رسول خدا قوت خسته نباشیدحتما تو فکر احداث یک سالن بین المللی باز ظرفیت بالا توسط شهرداری تهران باشید
  • سید محسن ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    اقای بنا فکر نمیکرد تیم بتواند جایگاهی در مسابقات داشته باشد و در موقعیتی حساس به تیم ملی پشت کرد و ..... این فرد از نظر ملی بنظر من دیگر شایسته سکانداری را ندارد .
  • دوستدار یک جو غیرت و مردانگی ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بنازم به غیرت و مردانگی و ایثار بچه های جبهه و جنگ که هیچ وقت برای خدمت به مردم و این کشور ناز نکردند و جانشان را تقدیم کردند. آنوقت این جناب بنا یاد گرفته که هی ناز کنه و مسئولان و مردم دنبالش بدوند. آخه بسه دیگه، والله خجالت داره. حالا اون تغییر رفتار نمیده، مسولان و رسانه ها چرا هی دنبالش میرن، مگر آدم اونم توی عرصه کشتی قحطی است که فقط چسبیدن به بنا.
  • مودی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    700 میلیون تا یه میلیارد هزینه نداشتند تا مسابقات را در سالن آزادی برگزار کنند... خدایا این درد رابه کجاب باید برد که برای مسابقات جهانی و برای تیمی که مقام قهرمانی جهان را به دست می آورد یک میلیارد پول ندارند آنوقت فقط قلعه نوعی البته طبق گفته خودش برای مربی گری قرارداد یک و سیصد (یک میلیارد و سیصد میلیون تومان) در یک فصل می بندد... آن هم فوتبالی که نه در جهان بلکه در آسیا هم دیگر محلی از اعراب ندارد...
  • م جعفری ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    قابل توجه عزیزان عیار کشتی ایران در وهله ی اول در المپیک و بعد در مسابقات جهانی سنجیده میشود از این قبیل مسابقات شاخص خوبی برای ارزیابی وضعیت کشتی نیست در ضم فراموش نشود اکثر قریب به اتفاق این بچه ها دست پرورده ی مکتب بنا هستند خدمتی که بنا در شکل گیری خمیر مایه کشتی فرهنگی ککرد به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست. فراموش نشود بنظرم این قبیل مسابقات برای آمادگی بچه خوب هست معیار المپیک و جهانی ست نباید با فوتبال اشتباه شود.
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    گریه داره کشتی مقام میاره پولهای باد آورده خرج فوتبال میشه .......یک ملیارد پول قرارداد یک بازکین معمولی یکی از تیمهای معروفه که از جیب بیت المال میپره آنوقت برای ورزش ملی کشور یک ملیارد هزینه گزافی است !!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس