معاون سید حسن نصرالله گفت: داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را هزینه درگیری‌ها کرد و بیش از این توان ندارد و ره به جایی نخواهد برد و ملت و ارتش عراق و سوریه به پیروزی‌های خود ادامه خواهند داد.

داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را به نمایش گذاشته و بیش از این توان ندارد/ منتظر پیروزی‌های ارتش سوریه باشید
گروه بین‌الملل مشرق - "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: حزب الله از ابتدا به گونه ای عمل کرد که توجه اصلی به سمت دشمن اصلی مسلمانان بود.

وی تصریح کرد: آنچه در غزه اتفاق افتاد پیروزی بسیار بزرگ مردم فلسطین و مقاومت اسلامی بود.

وی گفت: جنگ غزه باعث شد تا مسئله فلسطین دوباره به اولویت های امت اسلام بازگردد.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و جریانهای تکفیری گفت: آنچه امروز در منطقه به عنوان داعش در برخی از مناطق سوریه و عراق هستیم تلاش مذبوحانه ای برای هدف قرار دادن اسلام و بازسازی منطقه بر اساس منافع اسرائیل است.

وی ادامه داد: تا زمانی که علمای اسلام حضور دارند و با آنها مقابله میکنند جریانهای تکفیری قدرت تحقق اهداف خود را نخواهند داشت.

شیخ نعیم قاسم گفت : مردم برای مقابله با جریانهای تکفیری به پا خواسته اند و با منطق و ایمان خوارج از اسلام را شکست خواهند داد.

داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را به نمایش گذاشته و بیش از این توان ندارد/ منتظر پیروزی‌های ارتش سوریه باشید

وی گفت: این جریانها ادعای اسلام دارند اما نمیتوان با سر بریدن و وحشی گری کسی را به اسلام دعوت کرد و با وحدت مسلمانان انها شکست خواهند خورد و انشالله به زودی شاهد عقب نشینی های داعش خواهیم بود.

وی تاکید کرد: داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را هزینه درگیری های خود کرد و بیش از این توان ندارد و ره به جایی نخواهد برد و ملت و ارتش عراق و سوریه به پیروزیهای خود ادامه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام دو روزه چشم به راه اخبار تحولات سوریه هستم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آنتی داعش ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    ان شاء الله به همین زودی شرداعش کنده میشه به امیدخدا
  • سعید ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    داعش یه گروهه وحشیه ولی با دید منطقی نگاه کنید اینم گروه نیرویه هوایی نداره!!!! یک دهم تجهیزات حزب الله رو نداره!!!! پشتیبانی مستمر نداره!!!! نیروهاش نیرویه آموزش دیده نیستن!!! ولی داره این قدر از خودش قدرت نشون میده فقط یک لحظه تصور کنید این چیزایی که نداره رو داشت تصور کن!؟!؟!؟!!!؟!
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    داعش نیروهای اموزش دیده کاملا حرفه ای دارد ! بازوی رسانه ای کاملا حرفه ای دارد ! پشتیبانی مالی کاملا محکم دارد به لطف ارتش عراق الان بهترین تجهیزات امریکایی را نیز در اختیار دارد !...
  • yaser ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    گزینه الف درست است. گزینه ب نیمه درست است. گزینه ج کاملا غلط است(پشتیبانی ای در حد لالیگا داره). گزینه د هم نیمه درست. :)
  • 1mard ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    نیروی هوایی نداره ولی از پشتیبانی اطلاعاتی قوی امریکا و اسراییل برخورداره چند برابر حزب الله تجهیزات داره(غنائم موصل و پادگان های ارتش سوریه) ضمن اینکه از طرف آمریکا انگلیس و ترکیه تجهیر می شه به شکل کاملا مستمر و همه جانبه پشتیبانی اطلاعاتی،تسلیحاتی و مالی و پزشکی از طرف حامیانش صورت می گیره تمامی نیروهای کادر اصلی آموزشدیده اسراییل و آمریکا هستن مابقی به خصوص تازه واردها در پادگان های آموزشی در اردن و ترکیه توسط افسران اسراییلی ترک و آمریکایی آموزش کامل جنگ شهری رو طی میکنن.(به غیر از پادگانهایی که در سوریه برای آموزش استفاده می کنن) دقت کنید در کجا داره قدرت نشون میده؟؟؟ در قسمتی از عراق سنی نشین که با اعتماد به داعشی ها راه رو هموار کردن. ما با نیروهای آموزش دیده و مجهز طرف هستیم ولی ان شاالله به لطف خدا حزب الله پیروز است
  • یخ ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    دیشب به پاسگاهی در سراوان حمله شده!!
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    از یک طرف که این ملعونها را فراری میدهید از سوی دیگر روستا یا شهر باید اینها را در تله بیاندازید و با تک تیرانداز بزنید تا نروند جای دیگر را تصرف کنند. و پهپاد عکسبردار هم دائما در اسمان بچرخد.
  • مازندرانی ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    سلاح های آمریکایی و اسراییلی پیشرفته دارن عمو
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    تجهیزات و پشتیبانی و نیروی آموزش دیده نداره؟ الان دیدت منطقیه؟
  • حرف حق ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    سعید عزیزم جک گفتی هااا داعش اطلاعات ماهواره ای امریکا و انگلیس رو داره پول اعراب رو داره اموزش گاه های اردن و ترکیه رو داره پشتیبانی نظامی رو تا چند ماه قبل از اردن و ترکیه به صورت مستمر داره تنها چیزی که نداره بعد از عقل ، نیروی هوایی هستش که نمیتونه داشته باشه امریکا و انگلیس دیگه دست برتر خودشون رو نمیدن به کسی
  • سروش ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    برای همین منظوره که اوباما می خواد مجوز حمله به سوریه رو صادر کنه و چه ابلهند اونهایی که فکر می کنند می خواد به داعش حمله کنه درحالی که هدف آمریکا از حمله به سوریه داعش نیست ارتش مقاوم سوریه است. تا شاکله و انسجام ارتش سوریه رو از هم بپاشه جناب آقای بشار اسد باید خیلی هواسش رو جمع کنه این یک دام دو طرفه است.
  • جواد جواد ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    عزیز دل برادر، کمی هم بگو داعش چه چیزهایی دارد: بنیانگذاری از سوی امریکاییها را دارند. ماموریت از سوی صهیونیست برای ضربه به اسلام و حمایتهای صد در صد آنان را دارند. حمایتهای میلیارد دلاری عربستان اشغالی از سوی فرقه ضاله سعودی را دارند. حمایت یک پارچه فرهنگی خوارج وهابیت و علمای منحرفشان را دارند. جهاد نکاح حتی با محارمشان را دارد ، آنهم برای عقده ای هایی که همه چیزشان پایین تنه شان است. مخالفت های دروغین امریکا و غربیها را دارند. نفت دارند. مفتخورها و تجار حرام خوار ترکیه ای را دارند. سلاحهای مصادرشده از صدها پادگان ارتش عراق را دارند. میلیونها دلار پول بی زبان بانکهای موصل را دارند. هزاران جوان فریب خورده از اقصی نقاط جهان را دارند که باتوطئه آمریکا به قتلگاه سوریه و عراق کشیده شده اند. تبلیغات حرفه ای سمعی و بصری همطراز با کمپانیهای هالیودی دارند. سفاکی ، وحشی گری و رعب افکنی دارند. اما با وجود اینهمه یک چیز ندارند و آن رضایت خدا را که با وجود همه آنچه دارند محکوم به نابودی و فنا هستند. انشاء ا.
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    همینجوری از رو هوا چیز میگی؟ یک دهم حزب الله تجهیزات داره!؟ آموزش ندیدند ؟!
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    تجهیزات حزب الله مگه چیه؟ همه چیز دارند. تمام موشکهای خارجی که حزب الله داره و حتی بهترش رو دارند. اینقدر پول دارند که میتونند نصف مردم ایران رو هم بخرند. حزب الله فقیر ترین گروه نظامی دنیاست. داعش آدمایی داره که با عقیده و مثل فرفره کار می کنند. تا به شهری می رسند سریع تونلها رو زیر زمین می کنند. وقتی شهر پس گرفته میشه، همه تعجب می کنند که اینهمه کار رو چطوری اینا توی این وقت کم کردند. در عوض عراقیا و سوریا اینقدر تنبل هستن که اگه حزب الله هلشون نده کاری نمی کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس