کد خبر 350073
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا مصدوم است اما به بازی مقابل پرسپولیس خواهد رسید.

به گزارش مشرق، رسول خوروش در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش دیدار مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و فقط محرم نویدکیا کمی آسیب دیده که فکر می‌کنم به بازی خواهد رسید.

وی ادامه داد: ما همه نفرات را در اختیار داریم و فقط علی حمودی با ما نیست که باید ببینیم مشکل او حل می‌شود یا نه اما باید بگویم بازیکنان سپاهان شاداب و با انگیزه زیاد تمرین می‌کنند هرچند که با یک امتیازی که از تبریز گرفتیم از وضعیت تیم راضی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار مقابل پرسپولیس هم اظهار داشت: این بازی هم برای ما مثل همه بازی‌هاست و خیلی برای ما فرق نمی‌کند چرا که همه بازی‌های لیگ حساس و مهم است.

خوروش درباره اینکه گفته می‌شود احتمال دارد پیام صادقیان طی یکی دو روز آینده با بخشش مواجه شود و بتواند مقابل سپاهان به میدان برود خاطرنشان کرد: حرکتی که صادقیان انجام داد و داور را زد حداقل باید شش ماه محروم می‌شد اما به جای شش ماه او را سه ماه محروم کردند که یک ماه آن هم بخشیده شد و فکر می‌کنم اگر وضعیت همینگونه ادامه پیدا کند از صادقیان تجلیل خواهند کرد!

وی درباره هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس هم افزود: همانند سایر بازی‌ها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران رقیب می‌دهیم و 90 درصد هم در اختیار خودمان خواهد بود و مطابق معمول یک روز قبل از بازی بلیت‌فروشی خواهیم کرد البته ما تجربه خوبی در زمینه برگزاری بازی‌های بزرگ داریم و این بازی‌ها هم می‌توانیم به خوبی برگزار نماییم.

خوروش خاطرنشان کرد:‌ درباره پاداش این بازی هم صحبت خاصی نشده چرا که مطابق معمول پاداش بازی‌های بزرگ چند درصد بیشتر از پاداش بازی‌های معمولی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس