مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه آقای هاشمی (وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، گفت: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.

وزیر بهداشت نخود هر آشی است/ دخالت وزیر باعث نرفتن ابتکار به اهواز شد/ هاشمی متخصص چشم است یا ریزگردها یا آقای دوربینی؟! به گزارش مشرق، اسماعیل کهرم در گفت‌وگو با فارس در واکنش به حضور « سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت و عدم حضور «معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست در روزهای نفس‌گیر خوزستان اظهار داشت: هر جا که عکس  و دوربین باشد آقای هاشمی نیز حضور دارد!

شوی رسانه‌ای نتیجه حضور «هاشمی» در خوزستان

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه با بیان اینکه بنده علت عدم حضور «ابتکار» را در خوزستان نمی‌دانم، ادامه داد: اما سوال اینجاست که آیا نتیجه حضور وزیر بهداشت به خوزستان غیر از شوی رسانه‌ای چیز دیگری بود؟

وی با بیان اینکه آیا وزیر بهداشت تفاوت میان بیابان و کویر را می‌داند؟ گفت: «هاشمی» متخصص چشم است بر همین اساس دلیلی ندارد که وی به عراق برای رفع معضل ریزگردها سفر کند. باید ابتکار و جمعی از کارشناسان به این سفر بروند.

کهرم با بیان اینکه آقای هاشمی (وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، ادامه داد: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.

مشاور رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: رفتن وزیر بهداشت به عراق چه مفهومی دارد؟ برخی از مسائل وجود دارد که صرفا به محیط زیست مربوط می‌شود و ارتباطی به وزارت بهداشت ندارد.

عبور نخود از ماسک‌هایی که در اختیار مردم خوزستان قرار داده شده است

کهرم تصریح کرد: راه حل فوری و عاجل توزیع ماسک‌های رایگان میان مردم خوزستان است که از ورود ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون به ریه  افراد جلوگیری کند اما هم‌اکنون از ماسک‌های موجود نخود هم عبور می‌‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 166
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • صدرا ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وزیر عزیزی که چشم بیماران رو در خیلی مناطق محروم بی هیچ چشم داشتی عمل میکنه (از جمله کسانی که بهشون اسید پاشی شد) حالا مورد هجمه خود دولتی ها قرار گرفته.بهتر خانوم ابتکار و مشاور شون فکر این باشن که توریست ها چطوری میان تو کشور و حیوانات کمیاب ایرانی رو شکار میکنن. بهتر بگن چرا طرح کمربند سبز که برای مقابله با ریزگردها در سال 89 توسط دولت قبلی اجرا شد رو تعطیل کردند . خانوم ابتکار اگر نمی تونید کار کنید انتقاد نکنید استعفا بدید
  • قاسم ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وقتی شما به پایتخت چسبیدی و نمیری اهواز وزیر بهداشت مجبوره بره.
  • حسن توکلی ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اتفاقا دکتر هاشمی جز پاک ترین وزیران بعد از انقلابه .... از اول هم ابتکار از نظر من آدم قابل اعتمادی نبود .... ابتکار به نوعی یه اصلاح طلب افراطی هست و به درد ملت نمیخوره
  • سفير ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    دولت مؤدب ! اينا به خودشونم رحم نمیکنن چه برسه به مردم
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    چقدر بي تربيت؟؟؟؟ اين چندساله شما كه زيست شناس هستيد( نه جغرافيدان) و فرق بيابان و كوير رو ميدونيد چيكار كرديد كه آقاي هاشمي چشم پزشك نميتونه؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    شما همین شوی رسانه ای رو هم نتونستین انجام بدین
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    انصافا وزير بهداشت زحمت زيادي كشيده و اين آقا حرف مفت مي زنه
  • محمد دماوند ی ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام اقا اسماعیل اگر هر کسی کار خودش را به نحو احسن انجام میدادالان لازم نبود که شمااظهار نظر کنید و مردم اگاه هستند فکرنمیکنند که وزیر بهداشت دوزبینی باشد.
  • علی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اخه یکی هم میخواد گند تون رو پاک کنه نمیزارین. باز وزیر بهداشت اگه بتونه کاری بکنه وگرنه ابتکار که مشغول کوبوندن دولت قبله!
  • مرتضیsk ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وزیر بهداشت مظلوم بنده خدا جور چه کسایی رو تو دولت تدبیر میکشه ! خدا حفظش کنه
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    پیشاپیش ارتقای درجه این مشاور محترم از منصب مشاورت به مناصب بالاتر که سوی رئیس سازمان محیط زیست بخاطر خود شیرینی خوب و قشنگش اعطا خواهد شد تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اخخخخخ چه جسارتااااااا.اخوي سركارمون گذاشتيا.
  • لبو فروش ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    تمام مثال های این آقا " نخود" دار است ! یه وزیر هم داره کار و خدمت میکنه ، چشم دیدنشو ندارن !
  • محمد ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعا خیلی رو میخواد یه نفر بخواد اینجوری مسئله به این مهمی رو با تهمت و توهین به دیگران ماست مالی کنه آقای هاشمی یکی از بهترین و باشرف ترین و دلسوزترین وزیر این دولت می باشد شما که این همه ادعات میشه واسه مردم خوزستان تا حالا چیکار کردی جز توهین
  • ... ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای مشاور وظیفه شما بود ،دست پیش میگیری پس نیفتی مرحبا به هاشمی وجلیلی
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وزیر بهداشت مثل آقای لنکرانی یکی از وزرای بسیار بسیار خوب دولت می باشد اتفاقا" باید وزیر بهداشت برود که متخصص است و اتفاقا" این گرد و خاک به چشم بیشتر صدمه می زند ... مگر ابتکار متخصص کویر و بیابان است و در کویر زندگی کرده و تخصصش کویر و بیابان شناسی می باشد ... بنظرم اگر حافظ محیط زیست متخصص تغذیه و محیط زیست باشد بهتر می تواند خدمت رسانی کند و چون باید به مناطق صعب العبور برود بهتر است مرد باشد اقای هاشمی چون با سلامت مردم سرو کار دارد ، نه تنها باید نخود هر آشی باشد باید در همه ی زمینه ها بفکر سلامت مردم باشد .
  • بهروز ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    از جناب آقای کهرام انتظار بیشتری می رود. امیدوارم گفته هایش را اصلاح کند. نظراتشان را می تواند به نحوه ذیگری بیان کند.
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    تنها وزیر مردمی دولت باید هم تخریب بشه.
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حضور وزیر بهداشت در خوزستان، شوی رسانه ای بود/ هاشمی نخود هر آشی است،حدس میزنم دخالت او موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند/ هر جا که عکس و دوربین باشد هاشمی نیز حضور دارد/آیا وزیر بهداشت تفاوت میان بیابان و کویر را میداند؟
  • محمد ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    تحمل مخالف و نقد در دولت به حدی حاد است که به خودی هم رحم نمیکنند!! یکی هم که پیگیر کار است اینجور برخورد میکنند... "بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند".... یعنی سازمان حفاظت از محیط ما دست کسانی است که اگر ببینند یک مسئول دیگر زودتر در صحنه حاضر شده از انجام وظیفه و مسئولیت خود سر باز میزند!!!!!! ....کار ملت با خداست....
  • محمد جواد ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وقتی یک اصلاح طلب را به مسئولیت بگمارند!
  • رضا ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خیلی زشته این کارها ، من به شخصه معتقدم وزیر بهداشت از معدود وزرا و مسئولینی که داره خدمت میکنه.
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    چه جالب نسبت خودشون را میدن به دیگران. هر جا دوربین و عکس و خونمایی هست خانم ابتکار هم هست ولی جایی که وظیفه اش حکم میکرد باشه نبود ... وزارت نفت : حاضر. واردات بنزین توسط شرکت ... وزارت ورزش: حاضر. دیدار با بلاتر و ارسال بیانیه در جشن صعود به جام جهانی و چند عکس یادگاری وزارت ارشاد: حاضر. دیدار با هنرپیشه ها و ارسال بیانیه برای فوت خواهر فلان کارگردان! و چند عکس یادگاری وزات علوم: حاضر. دلسوزی برای دانشجویات ستاره دار (دستپخت حزب محبوبش) و چند عکس یادگاری وزارت خارجه: حاضر. دیدار با نماینده آلمان و چند عکس یادگاری محیط زیست و گرد غبار اهواز: غایب. حضور من چه فایده ای داره! من چه کاره این گرد و خاکم؟ من با آدم های مشهور و مهم عکس میخام نه با عوام
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بابا ب اون که زیاد مربوط نبوده رفته شما که هنوز سر جاتون نشستید. اگه تنران هم اینطوری شده بود همین اراجیف رو میگفتی؟
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اینقدر تعلل کردید یکی دیگه کارو دست گرفت...بجای دستت درد نکنه لااقل سکوت کن!
  • مهران ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حالا یکی احساس مسئولیت کرده شما بی مسئولیتا باید مواخذه اش کنید؟؟!!!
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    شمایی که تا دیروز مهمون تلفنی بی بی سی فارسی بودی اون موقه نخود آش نبودی؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    محمد جواد نه بیان به تو مسئولیتی بدن خخخخخخخخ
  • مجید محاوی ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    من که یک خوزستانیم از جناب وزیر بهداشت تشکر میکنم در زمان بحران در کنار ما بود واز اقای جلیلی هم تشکر میکنیم اینشا ا.... سرفراز باشند
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این آقا معلومه به نخود علاقه زیادی داره توی این مصاحبه دوبار گفته نخود یه بار واسه وزیر یه بار واسه ماسک
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ایشان ناراحته که به عراق نرفته؟
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این اقا کاملا مشخصه چکاره هستن از مصاحبه هاش با بی بی سی معلومه فقط حرف توخالی میزنه
  • ایرانی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اول که تنها وزیری که خوب کار کرده وزیر بهداشت هست دوم پس شما کی میخواستید برید اهواز نکنه که زمان که هوا خوب شد میخواهید بروید بابا یکم ادب داشته باشید تو این مملکت هرکی خوب باشه رو میخواند افراد بی کفایت خراب کنند برو آقا
  • محمد رضا ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خدایا چه شده تنها مرد خدمت دولت تدبیر و امید هر روز بخاطر پرکاری وخدمت رسانی به مردم مورد تهمت و توهین قرار میگیرد!
  • دهقان دامغانی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    مخالفت وتوهین به تنها وزیر مردمی دولت شاید بدلیل مثبت بودن کارهایش میباشد( تنها نقطه قوت دولت هم وزیر بهداشت ودرمان است)
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب آقاي مشاور اگر فكر مي‌كنيد با شلوغ‌بازي و هوچي‌گري مي‌توانيد از زير بار مسئوليتهايتان شانه خالي كنيد، كور خوانديد. اگر ده نفر مدير همچون جناب آقاي دكتر هاشمي در اين كشور داشتيم، امروز ايران گلستان بود و البته جايي هم براي امثال شما و رئيس محترمه شما وجود نداشت
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    عزیز من ابتکار از دست خانم ابتکار خارج شده کی میخواهید بفهمید
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خیلی پرتی بابا وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهور به خوزستان رفت
  • جمال ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    توی خانه شما هیچ وقت پدرتان به شما حرفی نزده وتنبیه نکرده یکی از اهل خانه را آیا پدر شما آدم بی رحمی است و به فکر هیچکس نیست قطعا اینطور نیست .
  • غلامرضا ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اين قشر را بگذاريد كار يا بقولي وظيفه خودشان را انجام بدهند تا اينقدر با ضريب هوشي بالا خرابكاري نكنند ههههههههههههه
  • علی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    متاسفم برای خودم که ادمهایی مثل این اقای توی مملکتم شدن معاون وزیر
  • کسروی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این آقا با طرح مطالب جنجالی فکر می کنه طبق معمول داره با رادیو بی بی سی مصاحبه میکنه
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    به نظر من این موضوع ابتکار هست که از بان مشاورش گفته که خیلی
  • یاسین ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    فرار به جلو یعنی این
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    از دانشگاه ادب و تربیت امید و تدبیر
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ای کهرم
  • شاهد ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام. جناب اقای کهرم ، شما طبق معمول عادت دارید "فقط"حرف بزنید و عملا کارآیی نداشته و ندارید. لطفا یک نمونه از طرحهای کاربردی خودتان را درسالهای اخیر نام ببرید که اجرایی شده یا قابل اجرا بوده است؟ قطعا وجودندارد. شاید خودتان ندانید دلیل انتخابتان بعنوان مشاورسازمان چه بوده اما دانشجویان و اساتید و مردم می دانند. خواهشمندیم فقط"حرف"نزنید بلکه یک نمونه ازکارهای عملی دررابطه با حفظ محیط زیست اراءه فرمایید.
  • احمد ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام جاي خسته نباشيد گفتن به آقاي وزير است. راستي جناب كهرام چه چيز دكتر هاشمي شما رو ناراحت ميكنه ؟ مردم داريش ؟ مورد احترام بودن بين مردم ؟ خوب شما و رئيس محترمه تان هم مردم دار باشيد تا مورد مهر مردم قرار بگيريد. يا علي
  • ایرانی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب سعید خان این مدرک فوق دکتری سوت زدن چکاوک دارند
  • مجید ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بنظرم شوهر خانم ابتکار دستگاه تصویه هوا وارد کند مانند بنزین سود زیادی دارد ...
  • ایرانی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ایشان وقتی هوا پاک شد میخواد بره اونجا سوت بزن صدای چکاوک در بیاره
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم ابتکار استعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفا کمترین خواستـــــــــــــــــــــــــــه مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم اســـــــــت.
  • عارف ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    فقط یک وزیردراین دولت داره خوب کارمیکنه که مردم راضیندبقیه دنبال سیاسی کاریندومردم همه چیز راخوب میفهمند
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    واردات ماسک هم خوبه ماسک هایی که نخود از توش رد نمیشه:)
  • عليرضا ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    كارنامه كاري خانم ابتكار در دوره قبل ، قابل قبول نبوده و متاسفانه بخش عمده اي از گرفتاريهاي زيست محيطي حاضر ، محصول آن ايام مي باشد و سركار عليه و اطرافيانش نيز در تلاش براي رفع مشكلات برنمي آيند وليكن در طرف مقابل الحق و الانصاف وزير بهداشت منشا اثر و اميدواري بوده و عملكرد بي نظيري را ارائه داده و آبروي دولت را خريده است و حق نيست هر كس و ناكسي به وي اهانت كند .
  • aras ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعا سخته بفهمید ایشون داره برای انتخابات ریاست جمهوری و شهرت این کار ها رو انجام میده؟؟؟؟ هر جا لازم باشه خودشو میندازه وسط تا به چشم بیاد ، قضیه زیر میزی گرفتن پزشکا چی شد؟ فقط باعث دعوا و تنش بین پزشکا و از طرف دیگه پزشکا و پرستارها شده ، پرستارا مدعین ما داریم کار پزشکا رو تو بیمارستانها انجام میدیم (!) پس حقمونه مثل این پزشکای زیر میزی بگیر درآمد داشته باشیم ایشون که خیلی حلال حروم حالیشه و از زیر میزی گرفتن پزشکها ناراحتن بگن با کدوم رانت و سرمایه اون مطب نقلی رو (بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی نور ، تقاطع نیایش-آفریقا) بسازن و ریاست کنن؟ ساده لوح نباشید
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اين اقا حيات وحش براش مهمتر از سلامت هموطناش هست,اصلا هم مشخص نيست که به صورت خودجوش از کی حمايت مى کنى برو خجالت بکش سلامت مردم وقاطى سياست نکن
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وزیر معتدل یعنی وزیر بهداشت وزیرپرکار وزیرفداکار وزیرمردمی
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ابتکار تو دولت خاتمی رئیس سازمان حفاطت از محیط زیست بود این ریز گرد ها هم از سال 80 شروع شدن ایشون 4 سال فرصت داشت موضوع رو حل کنه ولی هیچ کاری نکرد حالا هم همه چیز رو به گردن احمدی نژاد میندازه
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    چرا که نه اتفاقا گزینه خوبی برای ریاست جمهوری ممنون هستم از راهنمای شما من خودم از امروز روی این موضوع کار می کنم
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    برخی هم قاشق بدست منتظر آشند!!! و از پایتخت تکون نمی خورند که مبادا سفره پهن شود و جا بمانند. امان از سیاسی کار بی انصاف.
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    گاها اشتباه رو پذیرفتن نشانه مسئولیت پذیری است. اینها نه تنها کم کاری هایشان رو نمی پذیرند بلکه وقتی یه نفر هم پیدا میشه به درد مردم برسه ناراحت میشن. چرا خانم دکتر با قطار یا ماشین یا یا اتوبوس اختصاصی نرفت؟ نکنه میترسیدن گرد و خاک و انواع آلودگی ها که همراه این گرد و خاک هست مریضشون کنه و از عمر و مدت خدمت رسانیشون به مردم بکاهه؟
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حق با شما ست تازه طرف میگه راه حل فوری توزیع ماسک خوب برین توزیع کنید نکنه این کار رو هم میخواید وزارت بازرگانی یا علوم انجام بده اقایون نخود هر اش
  • علی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام واقعا بهتر نیست که دخالت تو کار دیگران نکنیم و یا به فکر راه حل باشیم نه اینکه دنبال خاله زنک بازی و پشت دبگران حرف بزنیم شما بلدی بسم اله نمیتونی بزار اونی که مثل مرد تو صحنه هست کارش انجام بده
  • حامد ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حالا یکی هم که پیدا شده برای مردم داره کار میکنه این آقا صداش دراومده!
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    شمایی که تفاوت بیابان رو با کویر بنظر خودتون میفهمید چرا هیچ اقدامی نمیکنید . متاسفم واسه شماهایی که فقط سیاست کاری میگنید . یه مرد توی کابینه هست اونم دکتر هاشمیه
  • ناشناس ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    مشاورش هم بی ادب و بی فرهنگ و بی منطق است .
  • ناشناس ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این حرفها نمیتواند توجیه نرفتن خانم ابتکار به اهواز باشد.
  • سید ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اتفاقا جزو وظایف وزیر بهداشت هم هست که به این منطقه سفر داشت مگه نبود که خیلی مردم برا این قضیه مریض شدن باید بره بررسی کنه این آقا چی حالیش میشه
  • مجید ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب aras آقای هاشمی حداقل از لحاظ ظاهری خیلی هم فعالیت فوق العاده زیادی نداشته که اینطوری قضاوت میکنید. ایشون فقط دارن وظایفشونو به نحو مطلوب انجام میدن. منتها چون سایر اعضای کابینه هیچ فعالیتی ندارن شما و دیگر اعضا فکر کردین که ایشون دارن سو استفاده میکنند.
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای13:41 حالا چرا جلیلی؟
  • کرمانی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    تمام دعوا ی این ناکارشناس ،رفتن به یک ماموریت خارج از کشوراست ، آنجا که می گوید: "دلیلی ندارد که وی به عراق برای رفع معضل ریزگردها سفر کند. باید ابتکار و جمعی از کارشناسان به این سفر بروند."
  • حسین پروینی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    کمترین کاری که اقای کهرم وخانم ابتکارمیتوانن انجام بدهندعذرخواهی کتبا از اقای هاشمی می باشد
  • مندل ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    نخود رو خوب اومده
  • ارش شيخ رباط ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام .يا شما فرق وزيرو با يك چشم پزشكو نميدونيد يا اينكه اصلا مدير نبوديد كه فرق اينارو بدونيد لطفا تو كار خودتون دخالت كنيد اقاي هاشمي برا ريا حتي امده باشه عزيزه اين بزرگوار وزير بهداشت شما از قول خودتون حرف بزنيد لطفا اگه هر كس حد خودشو بدونه خيلي خوبه لطفا انقدر اصلاح طلب يا حذبهاي سياسيرو وسط نكشيد
  • شهرستانی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای کهرم فرق بیابان و کویر را از کلاس پنجم ابتدایی یادمان دادند ولی بی تربیتی و بی ادبی را و رعایت ادب در کلام و سخن را در دو سالگی یادمان دادند
  • شناس ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    aras عزیز .دکتر هاشمی خودشون به شخصه گفتن هیچ میلی به ریاست جمهوری ندارن.
  • امید ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این وزیر بهداشتی که ما دیدیم فقط حقوق 5 میلیونی پزشکان را 10 میلیون کرد فکر کارمندان وزارت بهداشت که نیست فقط به فکر پر کردن جیب پزشکان است
  • عماد ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ايشان از نظر مسئوليت خود وارد شدهاست شما چرا كوتاهي در وظايفتان كرده ايد؟
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    مردم فرق کسانی که شو اجرا مکنن و کسانی که بهشون خدمت میکنن خوب میفهمن .
  • خواننده ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    در رعایت ادب و نزاکت ، جناب مشاور، انصافا ابتـــــکار !!!به خرج دادند.
  • اشنا ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جای تعجبه ، اقای هاشمی یک فردی علمی است چطور میتونه مدعی ریاست جمهوری باشه، به نظرم ایشان در رفتار با رسانه ها و مردم صداقت و امانتداری را رعایت میکند. بهتر است به اظهارات مشاور خانم ابتکار کمی توجه شود که از نزاکت خارج شده.
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    aras حسادت و کینه در حرفهایت موج میزند افسادیون از عدم محبوبیت خود بین مردم آگاهند تا می بینند یکی به مردم خدمت میکند برای جلوگیری از محبوبیت او فورا زیرآبش را می زنند! دیگه تابلو شدند فرمول کلی اینکه هرگاه افسادطلبها بد کسی را بگویند یعنی او آدم کار درستی است و بالعکس!
  • ساینا ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    به ایشون باید گفت آدم نخود هر آشی باشه بهتر از اینه که نخودی یا بیخودی باشه بعععععله اینطوریاست
  • مهدی ص ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اسماعیل کهرم مواظب حرف زدنت باش درحدی نیستی که درمورد وزیر محترم وکاربلد بهداشت حرف بزنی اگه تواین دولت یه کاربلد باشه اونم وزیر بهداشته توفعلا برو تحقیق کن ببین خارجیا چطور میان یوز پلنگامونو شکارمیکنند تو ورییست متوجه نمیشی!!!!!!!!
  • امید ایران ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اگه این دولت یک وزیر جهادگر و کوشا داشته باشه اون فقط جناب دکتر هاشمی عزیز هستند سلامتی این بزرگوار صلوات
  • محمد ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ولشون کنید مردم دارن می بینن وزیر بهداشت چقدر داره زحمت می کشه واقعا همه دوسش داریم ...................................................
  • بنده خدا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای کهر واقعا متاسفم با این طرز صحبت آقای هاشمی مورد تایید ملت هستنند وبه ایشان افتخار می کنیم انشالله همیشه اینگونه با اخلاص باشند
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جادارد به جنابان دکتر هاشمی وجلیلی برای همدردی با مردم خوزستان خسته نباشید بگم اقای کهرم فعلا برود با بی بی سی مصاحبه کند این حرفاروهم ابتکار از زبان این اقا گفته وحرف خودشه
  • محمد ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    معلومه علاقه وافری به نخود داره خالا خوبه کاره ای نیست
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    به نظر من آقای هاشمی بهترین وزیر کابینه آقای روحانی هستن چون واقعا فعاله.
  • رضا ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خوب به استحضار خانما واقایون محترم باید برسونم که مساله ی ریز گردا به وزیربهداشت هم ربط داره دیگه بخاطر اینکه مردم شریف خوزستان وقتی بجا همه چیزای خوب خاک باید بخورن خوب مریض میشن وباید وزیر بهداشت به فکر مداواشون باشه دیگه یعنی باید دستور بده هر چه زودتر مریضا مداوابشن توسط همکارای پزشکش "بی خودی حیاهوراه ندازیت دولت ووزاخوب دارن کاراشون وپیش می برن جلو"
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    تو برو سوت بلبلیت رو بزن
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بی ادب
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اخه یکی نیست به این بنده خدا مشاور بگه وزیر بهداشت از بعد انسانی و وزیر بهداشت بودنش رفته ، خانم ابتکار نرفت توکه میتونستی بری
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    دقیقا درست میگه هاشمی میخواد رئیس جمهور بشه
  • علی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام واقعا بهتر نیست که دخالت تو کار دیگران نکنیم و یا به فکر راه حل باشیم نه اینکه دنبال خاله زنک بازی و پشت دبگران حرف بزنیم شما بلدی بسم اله نمیتونی بزار اونی که مثل مرد تو صحنه هست کارش انجام بده
  • علی ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    انتخاب خانم ابتکار به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کاملا سیاسی بوده .نه بر اساس لیا قت ایشون .واین مشکل اساسی کشور ماست در همه جناحا
  • پرویز ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    به نظر من چون محیط زیست جنبه چند بعدی دارد باید شورای محیط زیست زیر نظر رییس جمهور داشته باشیم و متخصصین پزشکی، هواشناسی، جغرافی، زمین شناسی، زیست شناسی و حتی متخصصین نفتی با درجه تحصیل بالا همراه با کارشناسان نیروی انتظامی در آن عضو باشند. یکی از دلایل حل نشدن این مشکل و مشکلات دیگر هم عدم وجود این شورا است.
  • یک ایرانی ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خانم ابتکار به ابتکارای خودش برسه نمی خواد در مورد وزیر همچی تمام نظر بده....
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خوب دکتر رفت خوزستان چه ربطی داشت ابتکار نره
  • ناشناس ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حالا یکی هم که کار درسته زیرابش را بزنید
  • عادل ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    به نظر من اگر نگوئیم بهترین لا اقل آقای هاشمی یکی از بهترین وزرای دولت است که واقعا" در سیستم بهداشت و سلامت خوب کار کرده و این مسئله ریز گردها بعد اول آن بهداشتی است که سلامت مردم را به خطر انداخته حالا خانم رئیس سازمان غیرت نکردن برن اهواز از زبان مشاور بی ادبشون این حرفا رو میزنن ایشون فقط به دلیل جناحی وارد دولت شدن و باید استعفا بدن
  • مرادی ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    مشاور خانم ابتکار نباید از تنها وزیر بالیاقت اقای روحانی خرده بگیرد
  • رضا ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    قبل توجه اقایی که گفتن وزیر بهداشت سر از الودگی هوا در نمیاره باید بگم که معاونت سلامت و محیط وزارت بهداشت دارای کارشناسان برجسته در زمینه آلودگی هوا هستند .رشته مهندسی بهداشت محیط و مهندسی بهداشت حرفه ای که عمده تخصصشون در زمینه آلودگی هوا بر کنترل آن آلودگی هوا هست .همچنین مسول کنترل کمیته آلودگی هوا کارشناسان مهندسی بهداشت محیط هستند.ق
  • محمد ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    چه انتخاب تیتر مغرضانه ای
  • r قاسم خان ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خانم ابتکار ضعف های خودتان را با حاشیه سازی خل مال نکنید مردم همه چیز را میبینند و خوب هم میفهمند آقای هاشمی یا هر کسی دیگر وقتی داره کار مفید مکنه
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقا از حسادتشونه که یک وزیر مخلصانه به مردم خدمت میکنه
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بهتره آقای دکترروحانی ازفردی توانمندتربجای این خانم استفاده کنن محیط زیست فردی می خوادشب وروز بدود این خانم اهل این کارانیست عوضش کنه به صلاح مملکته هرکی می خوادباشه شوخی نداریم
  • محمد ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ازبی ادبی مشاور ناراحت شدم تنها وزیری که صادقانه کار میکنند ایشانند
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای مشاورمحترم نمیدونن سلامت مردم شوخی بردارنیست اتفاقاًخیلی هم به وزیرمحتم وقهرمان بهداشت مربوطه وعرضه وتوان بالی خوشوداره به اثبات میرسونه مردمم خوب میدونن
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    فکرمیکنم مشاورمحترم حسادت ورزیدن نسبت به وزیرتوانمندوانقلابی ورزمنده بهداشت که دردمردمو لمس میکنه
  • r قاسم خان ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    عاشق سوت بلبلی کهرم هستم خداییش این یک کارا خوب بلته!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعا که اقای مشاور همانطور که دریاچه ارومیه رانجات دادید ریز گردها را هم مهار خواهید کرد
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    دکتر هاشمی فرد پاکی هست و صادقانه داره خدمت میکنه ایشون خودشون گفتن اهل سیاست بازی نیستند و انتقاد شدید کرد از کسانیکه گفتن میخوای کاندید بشی باری ریاست جمهوری آقای کهرم شما هم ادب داشته باش
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خانم ابتکار فعلا در فکر واردات بنزين و خصوصی سازی جزیره های دریای خزره
  • غریب آشنا ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    میگم خوب شد نگفتید نرفتن ابتکار به اهواز به خاطر آقای احمدی نژاد بوده
  • رضا ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خدمت شما عارضم که خانم ابتکار وزیر نیست
  • غریب آشنا ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جیگر طلا برو بخواب عزیزم داری چرت می زنی
  • غریب آشنا ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    میگم خوب شد نگفتید نرفتن ابتکار به اهواز به خاطر آقای احمدی نژاد بوده
  • رضا ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حداقل خانم ابتکار باید از مشاوران خوبی استفاده کنند.
  • غریب آشنا ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    میگم خوب شد نگفتید نرفتن ابتکار به اهواز به خاطر آقای احمدی نژاد بوده
  • حسین ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب آقای هاشمی یک تنه جور همه کاستی های دولت را بکش از زحماتت متشکریم
  • حسین ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب آقای هاشمی یک تنه جور همه کاستی های دولت را بکش از زحماتت متشکریم
  • غریب آشنا ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    میگم خوب شد نگفتید نرفتن ابتکار به اهواز به خاطر آقای احمدی نژاد بوده
  • علی ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    یا خودتو بزرگ کن . یا اگر اینقدر حقیری که نمیتونی بزرگ بشی بقیه رو کوچیک کن تا ضعفت به چشم نیاد این استراتژی بعضی هاست ...
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    این معاون خانم ابتکار چی می گه بدتر کردی که بابا وظیفه خودتونو انجام نمی دید یکی هم که بفکره حسودیتون می شه خانم ابتکار بره دنبال سیاسی کاریهاش
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بهش بگید بره تو جلسه سوت بلبلی بزنه! فعلا تنها کسی که داره برا دولت آبرو میخره همین یه نفره!!!!!!!
  • ارتقا سلامت ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    با سلام به همه دوستانی که نظر شان را نوشته اند. سیستم سلامت یک امر بین بخشی است. وزیر بهداشت هرچه قدر هم کارکند نمی تواند سلامت مردم را تضمین کن چرا که سلامت امری بین بخشی است . وزیر بهداشت بگوید نان سبوس دار بخورید تا بیماری ...... پیشگیری کنید .اگر وزات جهاد و گشاورزی یا بازرگانی آرد سبوس دار به نانوایی ها ندهند و اینکه فرمانداری ها نانوا ها را ملزم به پخت نان سبوس دار نکند آموزش های وزارت بهداشت نیز بی اثر خواهد شد. در مورد آلودگی هوا نیز همینطور وزیر بهداشت به عنوان بخشی از سیستم سلامت احساس وطیفه کرده است .حالا اگر خانم ابتکار نیامده چه ربطی به وزیر یهداشت دارد.
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    1000تا مثبت از طرف من به خاطر نظرت
  • علیرضا ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    وزیر بهداشت دیگه ، این ریزگردها هم برای بهداشت و سلامت مردم مسئله ساز و وزیر بهذاشت هم مسئوله ! اگه وزیر بهداشت مملکت ورود نکنه به این معضل کی باید ورود کنه پس ؟؟؟ یعنی واقعا" درکش اینقد سخته ؟؟؟
  • احمد اشرفي نوشنق افغاني ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    نوكرتم مشرق عالي بود
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بهتره شما هم از این وزیر یاد بگیرد! به جای حرف زدن از این وزیر یاد بگیرید. نمی خواهیم هیچ حرفی از شما بشنویم. فقط عمل می خواهیم همین و بس
  • همایون ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    حالا یکی توی این دولت پیدا شده می خواهد خدمت کند بعضی ها نمی گزارند . از مردم حیا نمی کنید ؟
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    ای بی ادب!
  • محمد ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    یک نفر هم که کار حسابی می کنه شما اعتراض می کنی می خواستید شما هم به اتفاق خانم ابتکار و زیر مجموعه سازمان نیز بروید احسنت به این وزیر اگه ده تا ادم مثل ایشان بودند خیلی از مشکلات بوجود نمی آمدند
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    شرم باشد بر شما که به جای حل مشکلات مردم به جون هم می افتید البته مقصر رییسشان هست اگه مسامحه نکنند و بر خورد کنند کسی دنبال این بچه بازی ها نمی رود وبرای مردم کار میکند
  • سامان ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    کهرم تو هم؟؟!!!!!!!
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    الان جر و بحث روی اینه که این ریزگرد ایا تاثیر بهداشتی دارد یا نه و نه اینکه تاثیر محیط زیستی دارد یا نه؟ و کار خوبی کرد که ایشان رفتند به اهواز. چون خانم ابتکار نمیتواند در خصوص تاثیر بهداشتی ریزگرد اعلام نظر کند.
  • علی ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای کهرم !!!!مودب باش وبااین وزیر درست صحبت کن ای بی ادب
  • ابوالفضل ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    باید هم اینجوری بگن! این وزیر وصله ناجور دولت تدبیر!! و امید!!! ه!
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آفرین واقعا یه کاردرست تو این دولت بخوای نام ببری ایشانه
  • از سار کاشان ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    درود بر دکتر هاشمی و خانم دکتر ابتکار
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    احتمالا توی همین فکره که کاری نمیکنه!! یه دستگاه منحصر به فرد!
  • کمال ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    خدایی اگربخواهیم یک وزیرنمونه مردمی وپرتلاش وباسوادو......آقا....راانتخابکنیم ....فقط وفقفط دکترهاشمی وزیربهداشت است ودکترظریف عزیز....یک کلام ختم کلام.....
  • احمد ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای کهرم به آقای روحانی پیشنهاد بدین آقای وزیر ورزش یا تعاون رو بفرستند یکمی منطقی تر از بهداشت و محیط زیست هستن که به اهواز بره تا گرد غبار رو مهار کنن
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    بیشتر از اینکه به محیط زیست مرتبط باشد به بهداشت و سلامت و وزیر بهداشت مرتبطه. مثلا خانم ابتکار در خصوص تاثیر منفی ریزگرد بر بیماری قلبی و عروقی چه نظری میتواند بدهد؟
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    کاش بقیه مسئولین هم به نیت کاندیداتوری هم شده یه تکونی به خودشون بدن، رضای خدا و خلق پیشکش
  • محمد ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    یکی از ارگانایی که خوب به کارمنداش حقوق نمیدونم واسه چی بالایی میده وزارت بهداشته. سیرمونی که ندارن هرچی بیشتربهشون بدن بیشترمیخوان
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    اصلا از این خانم خوشم نمیاد . جای کار علمی و عملی فقط کار سیاسی انجام میده .
  • محسن ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    اگه ارتباط ميخواي ريزگرد با چشم وسلامت خيلي سروكار داره. اگه يه نفر درستكار و صديق باشه دكتر هاشمي بي كفايتي و بي لياقتي خودتونو نذاريد پاي دكتر خب خانم ابتكار هم زحمت ميكشيدن ميرفتن يعني مردم خونگرم خوزستان اينقد ارزش نداره كه دو مقام مسئول برن بررسي. واقعا عيب كار از اونيه كه شما رو مشاور كرده شما بيشتر به مشاوره نياز داريد
  • علیرضا ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    واقعا متاسفم از این حرفا تنها نکته مثبت این دولت اقای هاشمی هستند که ازش اینطور حرف میزنن اصلا طوری شده یه ادم حسابی هم پیدا میشه اینقدر حرف می زنن تا از کارش دست بکشه
  • محمدجواد ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    لعنت بر فتنه گر
  • سیستانی ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    تازه فهمیدم خانم ابتکارچه رقابتی با اقای هاشمی دارند!ازبین تمام عوامل دولتی،فقط جناب هاشمی بدون دروغ وریاکاری حرف میزنندواصلا سیاسی بازی درنمی اورند!عامل محبوبیت ایشان نزدمردم نیزهمین است که خالصانه به کارشان ادامه میدهندودربرابرکاستی ها،کاسه گدایی توجیه رابدست نمیگیرندوراحت کمبودهارامیپذیرندولی برای برداشتن موانع تلاش میکنند!این ادم مدتی گم بود!!خدابه خیرکند!تلاشهابرای منصرف کردن اوبرای مصاحبه با بی بی سی دوباره شکست!وقتی گوش مفت گیربیاورند.....
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    کجاش مثبته دقیقا؟
  • مجد ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    اينقدر در حمايت از آقاي دكتر هاشمي مطلب مينويسيد فكر نميكنيد كه اين تعريف و تمجيدها به ضرر مردم و شخص آقاي دكتر تمام ميشود چرا زود فراموشكار شديد ؟ يادتون رفته وزيران فعال و مردمي قبل از ايشان را كه تا فهميدند تنها شخص فعال و مورد حمايت مردم در كابينه هستند معطل نكردند و به سه سوت از كابينه كنار گذاشتند لازم هست بشماريم و نام ببريم ..........؟ ديگه بسه تعريف نكنيد چيزي كه براي همه عيان است چه حاجت به بيان است
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    راستى پوپوليست را به چه كسى نسبت دادند؟!!
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    ناشناس 16:29 چون جلیلی هم رفته بید خوزستان.. اوکی؟
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    یکی نیست به مشاور بگه کی ادعا کرده که وزیر تو حوزه ریزگرد ها تخصص داره؟! ایشون وزیر بهداشته، رفته اهواز از بیمارهای ناشی از ریزگرد ها ملاقات کنه و مشکلات رو از نزدیک ببینه، نه از تلوزیون؟! تازه خوبه بنده خدا از طرف رهبر انقلاب مأمور شده به رفتن اهواز، اگه سر خود میرفت که وا ویلا...
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    اشتباه مثبت شد
  • مهدی 90085 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    تنها کسی که توی وزراکه داره واقعاًکار میکنه وسابقه بدی هم نداره همین آقای هاشمی است اونم که ................
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    خانم ابتکار، استعفا استعفا
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    استعفا استعفا
  • رضا ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    دکتر پوپوليستان نژاد یا دکتر پوپوليست زاده اصل یا دکتر پوپوليست اصل یا دکتر پوپوليست پاچه زاده یا دکتر کهرم
  • رضا ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    خانم ابتکار در حد و اندازه های شغلش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس