یک خواهر شهید از بیرون کردن اجباری مادر شهید بیمار از بیمارستان آتیه تهران خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ یک خواهر شهید از بیرون کردن اجباری مادر شهید بیمار از یک بیمارستان تهران خبر داد.

بنا براین گزارش یک خواهر شهید اظهار داشت: شب گذشته در ساعت 8 شب  در حالی که مادرم که مادر شهید هستند عفونت شدید داخلی داشت و توان حرکت و خوردن هیچ غدایی را نداشت، وی را به سرعت به اورژانس این بیمارستان رساندیم و پس از معاینه و عکس برداری، پزشک عفونت ریه و قفسه سینه شدید را علت وضعیت مادر شهید دانست و سریعا دستور بستری شدن و انتقال بیمار به بخش را نوشت اما پذیرش بیمارستان اعلام کرد تخت خالی ندارد و ما هم مجبور شدیم مادر شهید را در اورژانس نگه داریم تا مراحل مداوا و انجام آزمایشات آغاز شود تا صبح با خالی شدن تخت بستری شوند. اما علی رغم اینکه این بیمارستان تا ساعت 10 شب سونوگرافی انجام می داد بعد از اصرار های من برای انجام سونوگرافی و مشخص شدن علت اصلی عفونت شدید مادر شهید سونوگرافی را انجام ندادند.
یک بیمارستان
وی ادامه داد: مادر شهید تا ساعت 24 در اورژانس بود که ناگهان حراست بیمارستان با لحن بسیار بد و با دادکشیدن بر سر مادر شهید اعلام کرد که باید تخت اورژانس را خالی کنیم و بحث ما با حراست تا ساعتی طول کشید و سرانجام مادر شهید را مجبور به بیرون رفتن از اورژانس نمودند.

این خواهر شهید گفت: اقدام زشت این بیمارستان در حالی بود که ما چند بار تاکید کردیم ایشان مادر شهید هستند و در حال حاضر حال مساعدی ندارند و دکتر اورژانس کتبا دستور بستری شدن ایشان را در همین بمارستان داده است و این حق ماست که در اورژانس بمانیم که صبح به بخش منتقل شود چرا که به دلیل شدت عفونت حتی توان حرکت و تغذیه ندارد و حداقل در اورژانس می توانند تحت نظر قرار گرفته و مراحل ابتدایی درمان ایشان شروع شود اما پذیرش و حراست این بیمارستان با برخورد بسیار بدی مانع ماندن مادر شهید در بیمارستان شدند و نهایتا با تزریق یک آنتی بیوتیک ما را مجبور به ترک بیمارستان کردند.

این مادر شهید صبح امروز در یک بیمارستان دیگر با حال بسیار وخیم بستری شد.

این اقدام در حالی صورت پذیرفته است که چندی پیش هم یک جانباز شیمیایی 70 درصد مورد بی مهری شدید حراست یک بیمارستان در شمال تهران قرار گرفت و این عامل باعث ایجاد عارضه قلبی و جراحی قلب وی در بیمارستان خاتم گردید.
*پایگاه خبری شهدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    باید بامسولین بیمارستان بر خورد بشه واقعا که شهدا منت بزرگی بر ما دارند ... مادر شهید خانواده شهید احترامش بر همه ما واجبه واقعا که ....
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    دیگه چی مانده بشنویم؟ چرا با اینها برخورد نمی شود؟ نباید مریض بغیر از درد بیماری درد دیگری داشته باشد برای پول و بودجه هزار بهانه است برای شعور واخلاق چی؟
  • فریاد ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    پس کجایند مسئولینی که از صدقه سری خون شهدا به پست ومقام رسیدند .
  • حسن توکلی ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    متاسفم برای مسئولین این بیمارستان ، چند سال پیش هم که یه بیمار رو به خاطر نداشتن پول از در بیابان رها کردن
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    آدم باید خیلی نفهم باشه که ندونه . این خاکی که روش وایساده رو از صدقه سر همین خانواده شهدا داره ... فراموش نکنیم.خیلی ها هم بودن که با شنیدن تبل جنگ چپیدن تو یه سوراخ و جرات نکردن برن جلو.. حالا حقه که با خانواده ی اون بزرگ مردا و زن ها اینطور برخورد بشه ؟ به قول شهید چمران رحمه الله علیه : وقتی شیپور جنگ نواخته شود فرق بین مرد و نامرد، تشخیص داده میشود. یارو اونقدر مرد نبوده با یادگار اون مرد ها درست برخورد کنه..
  • ممد ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 0
    روزي صد تا از اين اتفاقا ميفته بابا بيان شهر ما ببينين شهيد و غير شهيد هم نداره
  • سارا ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    شهدای جایگاه خاصی برای ما دارند و مادراشون باید روی سر همهء ما جا داشته باشند. ولی بطور کل نه بعنوان یک مادر شهید بعنوان یک بیمار بدحال عفونی که به بیمارستان مراجعه کرده, بعنوان یک شخص عادی و بیمار؛ هیچ بیمارستانی نباید حق چنین برخوردی داشته باشه. به نظر من که محاله برای یک بیمارستان, امکان تهیهء یک تخت برای یک بیمار وجود نداشته باشه و اینکار بی مسئولیتی شدید رئیس بیمارستان و عدم رسیدگی و شکایات بیماران توسط مسئولین ذیربط رو می رسونه. اگر برخورد با خاطیان بسیار جدی و قاطع باشه, در هیچ بیمارستانی چنین رفتارهایی دیده نخواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس