کد خبر 418851
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هدف اصلی تکواندو کسب مدال در المپیک برزیل است و قطعاً برای رسیدن به این هدف باید امتیازهای لازم جهت حضور در این رویداد‌ها را کسب کنیم.

به گزارش مشرق،‌ تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از کسب 3 مدال طلا و 2 برنز، صبح امروز(چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در صحبت‌های خود اظهار داشت: به اعتقاد من کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان اتفاق مهمی برای ورزش کشورمان بود. طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده بودیم سرانجام به هدفمان که همان کسب سکوی قهرمانی بود دست یافتیم.

وی در ادامه افزود: ما برای کسب سهمیه المپیک قطعاً باید در مسابقاتی که پیش رو داریم امتیازهای لازم را کسب کنیم چرا که هدف اصلی ما حضور در المپیک لندن و کسب بهترین نتیجه است. اصلی ترین برنامه تکواندو کسب چهار مدال در المپیک برزیل است. تکواندو در ر‌قابت‌های جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما نباید این موفقیت باعث غرور ما شود و از اهداف خود دور شویم. برای رسیدن به این هدف ما نیاز به دو فاکتور داریم. نیاز به یک بر‌نامه‌ریزی مناسب و حمایت، از فاکتورهای اصلی ما است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته از پشتیبانی رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که همواره در این مسیر دشوار از ما حمایت کردند. امیدوارم که با تداوم این حما‌یت‌ها تا بازی‌های المپیک برزیل بتوانیم شاهد کسب مدال در بزرگ‌ترین ر‌قابت‌های ورزشی جهان باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس