کد خبر 418826
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی با کادر فنی فعلی تا المپیک برزیل کار رو خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق،‌ تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از کسب 3 مدال طلا و 2 برنز، صبح امروز(چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند.

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در صحبت‌های خود، اظهار داشت: خدا را شاکریم که با کسب این موفقیت بزرگ توانستیم دل مردم را شاد کنیم و نمایندگان خوبی برای مردم ایران باشیم. ر‌قابت‌ های قهرمانی جهان بعد از بازی‌های آسیایی مهمترین رویداد بین‌المللی است که امتیاز آن سه برابر قهرمانی آسیا است. با تمام سختی‌هایی که این رقابت‌ها داشت ما در نهایت توانستیم قهرمانی را در خاک روسیه به دست بیاوریم.

رئیس فدراسیون تکواندوی در ادامه خاطر‌نشان کرد: برای رسیدن به عنوان قهرمانی در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان با توجه به تعداد بالای کشورهای حاضر در این مسابقات کار سختی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشتیم، اما در نهایت تنها کشوری بودیم که با شایستگی توانستیم سه مدال طلا را کسب کنیم و توانمندی خود را به همه دنیا نشان دادیم. امیدوارم که موفقیت‌های ایران تا بازی‌های المپیک برزیل ادامه داشته باشد و بتوانیم در آن بازی‌ها باز هم مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم.

پولادگر در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی در ادامه راه با همین کادر فنی به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: قطعاً تا بازی‌های المپیک 2016 برزیل کادرفنی فعلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تلاش می‌کنیم تا در چهار وزن در بازی‌های المپیک نماینده داشته باشیم. امیدواریم با یک قرعه مناسب شانس خوبی برای کسب مدال در المپیک داشته باشیم. با این حال تمام تمرکز خود را برای کسب بهترین نتیجه‌ گذاشته‌ایم.

پولادگر در پایان اظها‌ر کرد: از این که به وسیله رشته تکواندو توانسته‌ایم بار دیگر قدرت ایران را به جهانیان نشان دهیم بسیار خرسندم و امیدوارم که این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس