کد خبر 1620119
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
موافقت شورای برون‌مرزی با حضور گاریدو در پرسپولیس

با اعلام محمد شروین اسبقیان، شورای برون مرزی با حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمد شروین اسبقیان امروز چهارشنبه در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو به خبرنگاران گفت: امروز مجمع خوبی برگزار شد و امیر صدیقی نیز برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. ما از امروز وی را به عنوان رئیس فدراسیون به رسمیت می‌شناسیم و اگر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان وقت داشته باشد، حکم ریاست وی صادر خواهد شد.

وی در خصوص احتمال شکایت برخی از نامزدها افزود: هر عزیزی می‌تواند نقطه نظری داشته باشد و حتی شکوائیه به نهادهای نظارتی ببرد اما من به عنوان مسئول مجمع و معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گویم انتخابات مشکلی نداشت و صدیقی از امروز رئیس فدراسیون است زیرا مجمع به صورت قانونی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

سیاست مالی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات

اسبقیان در پاسخ به سوالی در خصوص مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو مربی پرسپولیس اظهار داشت: ما با کلیات این موضوع موافقت کردیم اما یک سری مسائل اداری هست که آن نیز انجام می‌شود.

مجوز حضور تیم پرسپولیس در اردوی خارجی از دیگر سوالات خبرنگاران بود که اسبقیان در پاسخ به آن گفت: در رابطه با اردوهای خارجی باید مکاتبه انجام شود اما تا کنون نامه‌ای به دست ما نرسیده است. شاید نامه به دفتر مشترک فدراسیون‌ها ارسال شده اما به من نرسیده است. برای اردو باشگاه با فدراسیون مکاتبه می کند و فدراسیون فوتبال نیز درخواست را برای ما ارسال خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس