تیم ملی فوتبال شیلی میزبان رقابتهای کوپا آمریکا در دیدار افتتاحیه این تورنمنت برابر اکوادور به پیروزی رسید تا گام محکمی را در آغاز مسابقات بردارد.

میزبان با پیروزی بر اکوادور شروع کرد/ شیلی مدعی نشان داد
به گزارش مشرق، در نخستین بازی از چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا که در شیلی در حال برگزاری است، تیم میزبان بامداد امروز (جمعه) در گروه A در ورزشگاه ناسیونال خولیو مارتینس پرادانوس واقع در شهر سانتیاگو موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد اکوادور بگذرد.

شاگردان خورخه سامپائولی در نخستین بازی کوپا آمه‌ریکا 2015 توسط آرتورو ویدال (67- پنالتی) و ادواردو وارگاس (84) به گل رسیدند. همچنین در این دیدار ماتیاس فرناندس، هافبک 29 ساله شیلی که در دقیقه 68 به زمین آمده بود در دقیقه 90 با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بازی اخراج شد تا اولین اخراجی این رقابت‌ها به نام وی ثبت شود.

مطابق با آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان شیلی در رتبه 19 و اکوادور در رتبه 31 قرار دارند. شیلی و اکوادور تنها کشور‌های آمریکای جنوبی هستند که با برزیل مرز مشترک ندارند.

در ادامه این رقابت‌ها بامداد فردا (شنبه) در گروه A از ساعت 4 مکزیک به مصاف بولیوی می‌رود و در همین روز و در  گروه B از ساعت 23:30 دو تیم اروگوئه و جامائیکا به دیدار هم می‌روند. مکزیک رتبه 23 و بولیوی رتبه 89 جدول فیفا را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس