کد خبر 433591
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۲

گروه تروریستی القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ملقب به عزام آمریکایی سخنگوی خود را در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در مرز پاکستان و افغانستان تایید کرد.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ملقب به عزام آمریکایی سخنگوی خود را در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در مرز پاکستان و افغانستان تایید کرد.

القاعده روز پنجشنبه مرگ «آدام گادن» ملقب به عزام آمریکایی سخنگوی خود و دو گروگان غربی در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در مرز پاکستان و افغانستان در اوایل سال ۲۰۱۵ را تایید کرد.

مرگ سخنگوی القاعده تایید شد

این تایید در نسخه «ویژه» نشریه انگلیسی زبان «حیات مجدد القاعده» انجام گرفت که روز پنجشنبه توسط مرکز آمریکایی نظارت برگروه های افراطی منتشر شد.

به گفته "حسام یوسف" سردبیر نشریه در این بخش گزیده ای از مصاحبه با عزام آمریکایی پیش از کشته شدنش در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. وی افزود احمد فاروق از دیگر اعضای القاعده و وارن وینیستین آمریکایی و جیوانی لوپورتو ایتالیایی امدادگران غربی در حمله مشابه دیگری چند هفته پیش کشته شدند.

باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا ۲۳ آوریل کشته شدن اشتباه دو گروکان را در عملیات نظامی این کشور اعلام و با بر عهده گرفتن مسئولیت آن، عذرخواهی کرده بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    گروه های تروریستی مثل داعش و القاعده برای آمریکا مثل درخت ثمردهی ان که گاهی صاحبش تصمیم می گیره هرسشون کنه، صرفا به این خاطر که خوب میوه بدن. و نمی خواد قطع بشن، ولی هرسشون می کنه. ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس