"جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی، دو اسلحه خود را به مزایده گذاشت تا از این راه به سازمان "دوستان ارتش اسرائیل" از حامیان مالی ارتش رژیم صهیونیستی کمک کند.

گروه بین‌الملل مشرق- "جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم" (Criminal Minds)، دو اسلحه خود را به مزایده گذاشت تا از این راه به سازمان "دوستان ارتش اسرائیل" از حامیان مالی ارتش رژیم صهیونیستی کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری "انتفاضه الکترونیک"، این مراسم یک‌شنبه 23 آگوست (1 شهریور) برگزار شد و تأمین هزینه‌های مالی آن را "صنایع تسلیحاتی اسرائیل-آمریکا" و باشگاه تیراندازی یهودی "گلوله و بِیگِل" (نوعی شیرینی محبوب یهودیان) به عهده گرفتند.

شرکت‌کنندگان در مراسم مذکور، هم فرصت پیدا کردند تا به تیراندازی با دو اسلحه رایفل "تاور" Tavor متعلق به مانتگنا بپردازند و هم آموزش‌های ابتدایی تیراندازی را ببینند. پس از پایان مراسم هم دو اسلحه به مزایده گذاشته و درآمد حاصل از مزایده به "دوستان ارتش اسرائیل" داده شد.

"دوستان ارتش اسرائیل" یک سازمان مستقر در آمریکاست که به‌رغم اعتراف سازمان عفو ​​بین‌الملل، دیده‌بان حقوق بشر، سازمان ملل متحد و سازمان‌های متعدد دیگر به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی، همچنان از این ارتش حمایت مالی می‌کند. فعالان جنبش‌های هم‌بستگی با فلسطین همواره این سازمان را هدف قرار داده‌اند. حدود سه ماه پیش، دو مرد جوان یهودی در ایالت کنتیکت به دلیل اعتراض به حمایت‌های این سازمان از ارتش اسرائیل، دستگیر شدند.

اقدام مانتگنا در جمع‌آوری کمک برای ارتش اسرائیل کاملاً متضاد با بازیگر دیگری است که قبلاً نقش اصلی را در سریال "ذهن‌های مجرم" بازی می‌کرد. "مندی پاتینکین" که نقش "جیسون گیدیون" را بازی می‌کرد، از منتقدان جدی سیاست‌های رژیم صهیونیستی است. وی حتی سال 2010 بیانیه‌ای را امضا کرد که خواستار تحریم فرهنگی شهرک‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری شده بود.

مزایده دارایی‌های بازیگر هالیوودی برای حمایت از ارتش اسرائیل
"جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم"

مزایده دارایی‌های بازیگر هالیوودی برای حمایت از ارتش اسرائیل
"جو مانتگنا" بازیگر هالیوودی و ستاره سریال تلویزیونی "ذهن‌های مجرم"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    گور باباش
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    ارتش اسرائیل سوسکه... کافی هرمسلمون یه سطل آب بریزه این پست فطرتا رو آب ببره.
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    ان شاء الله زمانی که صهیونیست ها رومیریزیم تو دریا نزدیکه.
  • amir ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    بیگل همون شیرینیه که با خون در ست میکنن ؟
  • کرمانشان ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    یکی بگه اخه بچه خوشگل تو و چه به این حرفا تو بشین فیلمته بازی کن.
  • ناشناس ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    پس چرا اینقدر فیلم های امریکایی پخش میشه از صدا و سیما؟فیلم هاشون همه مزخرفن مخصوصا فیلم های اکشن و فیلم های وسترن ؟
  • قریشی ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    واقعا که. ما فقط عادت کردیم به فیلمهای هندی بخندیم که یک نفر ده نفر رو میزنه، ولی خداییش فیلمهای امریکایی خیلی خنده دار تره! دوتا کماندوی امریکایی میرن یک اردوگاه نظامی رو نابود می کنند سالم هم برمی گردن!
  • محسن ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    بچه سوسول برو تفنگ بازیتو بکن
  • جواد ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    به یاد جمله حضرت علی ع می افتم: دشمنان در باطل خودشون استوار هستند و مومنان در حق متفرق تاسف انگیزه بنده حقیر با کمک دوستان دانشجو، دربه در دنبال منابع مالی هستیم تا فرهنگ مهدویت رو بوسیله توزیع رایگان کتاب، بروشو، سی دی،و غیره...بین مردم ترویج بدیم اما ادارات سازمان ها میگن بودجه نداریم. میگم وام بدین به نام هیئت تا کار فرهنگی کنیم میگن تا سپرده نذاری نمیشه. درد از این بالاتر!!!! خب دیگه چه انتظاری هست از مردم که دین گریز نشن!!!! یا صاحب الزمان خودت مددی کن
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    اون وقت ما برای نخوردن کوکا و پپسی باید با بچه مذهبی هاش هم بحث کنیم...
  • ناشناس ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    این بدبخت فلک زده هم بالاخره پول می خواد دیگه ببینیدبرای یه لقمه نون چه کارا که می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس