جدیدترین مستند برنامه تلوزیونی ثریا، امروز ساعت19:30 از شبکه یک بازپخش می‌شود.

به گزارش مشرق، «بهشت فراموش‌شده» روایتی از فراموشی‌ها و کم‌کاری‌های گذشته و حال، در منطقه خوزستان است. مردم منطقه‌ای که بزرگ‌ترین دلیرمردی‌ها را در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، حالا شاهد بی‌مهری‌ها و معطل ماندن ظرفیت‌های بزرگ پیشرفت در منطقه خود هستند. مستند بهشت فراموش شده، نخستین بار شب گذشته به روی آنتن شبکه یک رفته است. طبق اعلام روابط عمومی شبکه اول سیما، قرار بود این مستند ساعت 22:50 از این شبکه پخش شود که به دلیل برخی ایرادات فنی با یک ساعت تاخیر پخش شد.

در بخش‌های از این مستند، به برخی زمزمه ها و خبرهای غیر رسمی از احتمال واگذاری شرکت کشت و صنعت عظیم هفت‌تپه به سرمایه‌گذاران خارجی در آینده پرداخته شده‌است. این کارخانه که بر روی ویرانه‌های شهر قدیمی هفت‌تپه بنا شده‌است، با در اختیار داشتن 25 هزار هکتار زمین مستعد در منطقه راهبردی هفت‌تپه چند سالی است که از دوران اوج سوددهی خود فاصله گرفته است.

با مطرح شدن این اخبار، اکنون مردم محلی نگران تکرار شدن سرنوشت کارخانه قند، در هفت تپه هستند. هم‌چنین قرار داشتن آثار باستانی در محدوده زمین‌های متعلق به این کارخانه نگرانی‌ها را در خصوص بی‌توجهی به این آثار در صورت واگذاری کارخانه به شرکت‌های خارجی می‌دهد.

گفتنی است فصل اول مجموعه مستند اقتصادی ثریا با عنوان عبور از بن بست در هشت قسمت تهیه و تولید شده‌است که تا کنون دو قسمت نخست این مجموعه، از شبکه یک پخش شده‌است. سایر قسمت‌های این مجموعه نیز قرار است سه‌شنبه شب‌ها از این شبکه پخش شود.

«بدون فرمان» و «تسخیر جمهوری» نام دو قسمت دیگر از این مجموعه می‌باشد که به وضعیت خودروسازی و تبلیغات برندهای خارجی در ایران پرداخته‌اند.

بینندگان محترم می‌توانند نظرات خود پیرامون این مستندها را به شماره 300001435 پیامک کنند يا با ذخیره سازی شماره همراه 09300001435 از طریق شبکه‌های اجتماعی با برنامه در ارتباط باشند.

هم‌چنین با عضویت در کانال تلگرامی برنامه ثریا با شناسه @soraya_tv یا دنبال کردن صفحه رسمی برنامه ثريا در اینستاگرام با شناسه @sorayatv می‌توان از آخرین اخبار مربوط به ثریا و تولیدات آن با خبر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا شوش دانیال علیه ااسلام ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    شوش واقعا بهشتی است که فراموش شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس