کد خبر 509913
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

مدافع تیم فوتبال استقلال مقابل دوربین ۹۰ با مدافع جوان و هم تیمی‌اش به شوخی پرداخت.

به گزارش مشرق، حنیف عمران زاده، امیرحسین طاحونی مدافع جوان استقلال را که امروز برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت مقابل دوربین 90 آورد و با او شوخی کرد.

عمران‌زاده مقابل دوربین گفت: طاحونی در سمت چپ استقلال طاعون انداخته تا میثم مجیدی و یعقوب کریمی نتوانند بازی کنند تا خودش در این پست به میدان برود!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    طاحونی نه امید نورافکن
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    بعد از خداحافظی قهرمانی به خاطر اون مسائلی که آقا قلدره واسش ایجاد کرد داور این بازی بدجوری سنگ تموم گذاشت همون اول بازی الکی بازیکن استقلالو اخراج کرد تا یه وقت نگن به اون سمت غش کرده! و سرنوشتش مثل قهرمانی نشه. آخرش ما نفهمیدیم قهرمانی چرا محروم شد؟؟ اگه غش کرده بوده چرا شفاف سازی نکردید و تیمی رو که قهرمانی به سمتش غش کرده بود رسوا نکردید اگه غش نکرده بوده چرا اقا قلدره رو بابت اینهمه توهین و افترا محاکمه نکردید؟! اسطورتون هم که بعد از باخت نیومد برای مصاحبه لابد باز هم میخواید بگید "آفرین به تیزهوشی اقای دایی که فلان کارو کرد فلان کارو نکرد!" بقیه رو چی فرض کردید؟ یه دونه از این رفتارها رو قلعه نویی یا مظلومی یا هر کس دیگه انجام بده کلی مزخرف علیهش میگید فرض کنید قلعه نویی به داور بگه خجالت نمیکشی به من کارت زرد نشون میدی من کاپیتان تیم ملیم! یا مثلابعد از باخت بگه من از شب قبل فهمیده بودم داور به اون سمت غش کرده! یا مثلا تو اولین بازی لیگ که مظلومی شده مربی استقلال دقیقه چهل که بازی هنوز مساویه یه عده شروع کنن شعار بدن علیه مظلومی و بگن امیر قلعه نویی . دقیقا ماجرایی که برای استیلی تو بازی اول لیگ اونزمان که مربی پرسپولیس شده بود اتفاق افتاد!! همه جوره داور به نفع صبا سوت زد. سازمان لیگ هم قربونش برم جوری برنامه ریزی کرده که تمام بازیهایی که استقلال میزبانه روز غیرتعطیل برگزار میشه و برعکس تمام بازیهایی که تیم لنگ میزبانه روز تعطیله! با اینهمه ظلم و حق خوری باز هم اس اس کبیر آسیا صدرنشینه اینحاست که فرق پرافتخارترین تیم اسیا با تیم های بی ریشه مشخص میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس