دبیر فدراسیون هندبال حاضر به انجام مصاحبه در مورد عملکرد تیم ملی در بازی با عربستان نشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی هندبال ایران روز گذشته در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه 26 بر 21 مغلوب عربستان شد. در حالی که سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون مانند سایر سفرهای گذشته تیم ملی همراه با ملی‌پوشان این بار به بحرین رفته است، فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال هم حاضر به انجام مصاحبه در مورد عملکرد تیم ملی در بازی برابر عربستان نشد.

خبرنگار ورزشی ما که در تلاش بود تا نظرات فنی و کارشناسی اهالی هندبال را درمورد بازی با عربستان جویا شود با فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال که پیش از اعزام تیم ملی به اردوی آماده‌سازی اروپا به دلیل نوشتن نام همسر و فرزندش در لیست تیم ملی، نامش در راس خبرهای هندبالی بود تماس گرفت، اما می‌‌آبادی زمانی که با سوالی درمورد ارزیابی عملکرد تیم ملی روبرو شد اظهار داشت: شرمنده‌ام؛ من مصاحبه نمی‌کنم! لطفاً با روابط عمومی فدراسیون هماهنگ کنید.

وی در پاسخ به این سوال که پس از ممنوع‌المصاحبه شدن ملی‌پوشان، آیا شما هم ممنوع‌المصاحبه شده‌اید، عنوان کرد: خیر؛ من ممنوع‌المصاحبه نیستم، بلکه خودم تصمیم گرفته‌ام تا زمانی که دوستان جور دیگری رفتار می‌کنند با کسی صحبت نکنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس