کد خبر 543850
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت گفت: پیشنهاداتی از بخش خصوصی برای خرید باشگاه نفت مطرح شده اما امیدوارم تصمیم مدیران ارشد وزارت نفت به حفظ تیم و تیمداری در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر باشد.

به گزارش مشرق، شاهرخ شهنازی در خصوص مطالبی که در مورد واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی مطرح شده، گفت: ابتدا جا دارد درگذشت دارستانی را به خانواده محترم وی و جامعه ورزش تسلیت بگویم. او در ورزش به ویژه دوومیدانی و فوتبال زحمات زیادی کشید و زود بود که از بین ما برود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های متعدد زیادی تحت پوشش وزارت نفت قرار دارند اما تیم نفت تهران یکی از برندهای مطرح وزارت نفت است که در عرصه بازیکن سازی در فوتبال ایران یکی از باشگاه‌های پیشتاز است. این تیم در فصل قبل در سه جام مدعی بود و در این فصل هم حداقل شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد.  شنیده‌ام پیشنهاداتی از بخش خصوصی برای خرید باشگاه نفت مطرح شده اما امیدوارم تصمیم مدیران ارشد وزارت نفت به حفظ تیم و تیمداری در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر باشد.

شهنازی در پاسخ به این پرسش که به عنوان عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت تصمیم شما در این خصوص چیست، تأکید کرد: نظر من این است که باید تیم نفت را حفظ و از آن حمایت کرد.

عضو شورای عالی ورزش وزارت نفت در مورد مشکلات مالی شدید این روزهای باشگاه نفت تصریح کرد: طبق قانون وزارت نفت نمی‌تواند در ورزش حرفه‌ای هزینه کند و مقامات ارشد وزارت نفت به دنبال پیدا کردن راه‌های قانونی در این خصوص هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس