کد خبر 554305
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: فقط ۶ بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و در حال حاضر تعویض سرمربی تیم تصمیم منطقی نیست اگر چه کمیته فنی باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

به گزارش مشرق، منوچهر نیکفر در خصوص نتایج ضعیف اخیر تیم سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گفت: هواداران حق دارند بابت نتایجی که تیم در  لیگ برتر و آسیا گرفته ناراحت باشند اما معتقدم تعویض سرمربی درحالی که فقط 6 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده درست و منطقی نیست و همه مشکلات تیم با این موضوع حل نمی‌شود ضمن اینکه کمیته فنی در این مورد تصمیم گیرنده اصلی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافاتی که برخی از بازیکنان تیم از جمله نویدکیا، عقیلی و خلعتبری با استیماچ پیدا کرده‌اند، مربوط به این است که سرمربی کروات سپاهان چندان اعتقادی به بازیکنان با تجربه تیم نداشته و می‌خواهد بیشتر از بازیکنان جوان تیم استفاده کند، اظهار داشت: من معتقدم برای اینکه یک تیم موفق شود باید از ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم استفاده شود و مطمئن باشید اگر اختلافاتی در تیم وجود دارد آن را حل می‌کنیم. صحبت‌های لازم در این خصوص انجام شده و مدیریت باشگاه نیز هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام داده و در موارد اینچنینی کمیته فنی باشگاه نیز تصمیم گیرنده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس