به گزارش مشرق، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیهای اعلام کرد: تنها کارتهای هواداری که از نظر باشگاه معتبر بوده و قابلیت کاربری دارد، کارتهای بانکی – هواداری کوثر است که هم اکنون توسط این موسسه مالی و اعتباری ارائه میشود. در این بیانیه آمده است:
متاسفانه هر از چند گاهی شکایتهایی از هواداران پرسپولیس دریافت میشود، مبنی بر اینکه از طریق بعضی موسسات یا فضای مجازی نسبت به دریافتهای کارت هواداری کردهاند، اما یا این کارتها را دریافت نکردهاند یا خدماتی که به آنها وعده داده شد، ارائه نمیشود.
در این ارتباط به اطلاع هواداران پرسپولیس میرساند، این باشگاه بیش از یک سال است که نسبت به ارائه کارتهای هواداری جدید یا تمدید کارتهای قبلی با توجه به پایان همکاری با بعضی شرکتها اقدام نکرده است. در این مدت تقاضاهای فراوان از سوی هواداران دریافت میشد ولی با توجه به تجارب قبلی باشگاه و به منظور آنکه صدور مجدد کارتهای هواداری بدون هرگونه فشار مالی به هواداران صورت بگیرد و ارائه خدمات هم تضمین شده و مداوم باشد، ضروری بود که پس از مطالعه زیر ساختهای لازم ایجاد شود. حالا این امکان در همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، سامانه 3090 و موسسه مالی و اعتباری کوثر که در آستانه تبدیل شدن به بانک است، فراهم شد و ارائه مجدد کارت هواداری که کاربردی است، پیش از دربی آغاز گردید.
این کارتهای هواداری همزمان کارت بانکی است که حداقل خدمات آن برای هواداران، امکان استفاده از آن برای انجام خدمات بانکی و البته استفاده از تخفیفهای در نظر گرفته شده برای دارندگان کارت توسط مراکز طرف قرارداد مثل؛ فروشگاههای افق کوروش، اینترنت آسیاتک، کفش ملی و رستورانهای پدر خوب است.
به این ترتیب کارتهای هواداری جدید مشکلات کارتهای قبلی را هم نخواهد داشت و هواداران بدون آنکه مجبور باشند هزینه خاصی پرداخت کنند، تنها همان روالی را انجام میدهند که برای دریافت هر کارت بانکی دیگر طی میکنند. هواداران عزیز به این منظور فقط باید به یکی از شعبات موسسه مالی و اعتباری کوثر مراجعه کنند که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت میکند و شعبات آن رو به گسترش است و این کارتها در شبکه شتاب قابل استفاده است.
بر همین اساس، بار دیگر تاکید میشود، تنها کارتهای رسمی هواداری پرسپولیس، کارتهای بانکی – هواداری کوثر خواهد بود و هواداران برای افتتاح حساب و دریافت کارت باید به یکی از شعبات این موسسه در هر نقطه از کشور مراجعه کنند.
متاسفانه هر از چند گاهی شکایتهایی از هواداران پرسپولیس دریافت میشود، مبنی بر اینکه از طریق بعضی موسسات یا فضای مجازی نسبت به دریافتهای کارت هواداری کردهاند، اما یا این کارتها را دریافت نکردهاند یا خدماتی که به آنها وعده داده شد، ارائه نمیشود.
در این ارتباط به اطلاع هواداران پرسپولیس میرساند، این باشگاه بیش از یک سال است که نسبت به ارائه کارتهای هواداری جدید یا تمدید کارتهای قبلی با توجه به پایان همکاری با بعضی شرکتها اقدام نکرده است. در این مدت تقاضاهای فراوان از سوی هواداران دریافت میشد ولی با توجه به تجارب قبلی باشگاه و به منظور آنکه صدور مجدد کارتهای هواداری بدون هرگونه فشار مالی به هواداران صورت بگیرد و ارائه خدمات هم تضمین شده و مداوم باشد، ضروری بود که پس از مطالعه زیر ساختهای لازم ایجاد شود. حالا این امکان در همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، سامانه 3090 و موسسه مالی و اعتباری کوثر که در آستانه تبدیل شدن به بانک است، فراهم شد و ارائه مجدد کارت هواداری که کاربردی است، پیش از دربی آغاز گردید.
این کارتهای هواداری همزمان کارت بانکی است که حداقل خدمات آن برای هواداران، امکان استفاده از آن برای انجام خدمات بانکی و البته استفاده از تخفیفهای در نظر گرفته شده برای دارندگان کارت توسط مراکز طرف قرارداد مثل؛ فروشگاههای افق کوروش، اینترنت آسیاتک، کفش ملی و رستورانهای پدر خوب است.
به این ترتیب کارتهای هواداری جدید مشکلات کارتهای قبلی را هم نخواهد داشت و هواداران بدون آنکه مجبور باشند هزینه خاصی پرداخت کنند، تنها همان روالی را انجام میدهند که برای دریافت هر کارت بانکی دیگر طی میکنند. هواداران عزیز به این منظور فقط باید به یکی از شعبات موسسه مالی و اعتباری کوثر مراجعه کنند که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت میکند و شعبات آن رو به گسترش است و این کارتها در شبکه شتاب قابل استفاده است.
بر همین اساس، بار دیگر تاکید میشود، تنها کارتهای رسمی هواداری پرسپولیس، کارتهای بانکی – هواداری کوثر خواهد بود و هواداران برای افتتاح حساب و دریافت کارت باید به یکی از شعبات این موسسه در هر نقطه از کشور مراجعه کنند.