مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد اولادی امروز (پنج‌شنبه) در قائم‌شهر انجام شد و پیکر این مرحوم در روستای محل تولدش به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، مهرداد اولادی روز سه‌شنبه دار فانی را وداع کرد. بعد از درگذشت مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال همه در تدارک برگزاری مراسم تشییع بودند، اما از آنجا که پدر مهرداد اولادی به تازگی عمل جراحی قلب انجام داده و شرایط سفر به تهران را ندارد این تصمیم گرفته شد که پیکر مهرداد در زادگاه اصلی او به خاک سپرده شود.

آخرین وداع با مهرداد اولادی ساعت 9 صبح امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شد تا پیکر وی به سمت آرامگاه قادیکلای شهر قائمشهر در خانه ابدی‌اش آرام بگیرد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم اولادی/ حضور پر تعداد مردم در آخرین دور افتخار مهرداد

مسئولان شهرستان قائمشهر تدابیر و تدارکات خوبی اندیشیده‌اند و مراسم تشییع پیکر مهرداد اولادی با وجود حضور بیش از 30 هزار نفر از دوستداران وی با نظم خوبی برگزار شد.

حضور پر تعداد هواداران مهرداد اولادی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر موجب شد تا ترافیک سنگینی در این شهرستان ایجاد شود.

دوست‌داران و علاقه مندان این فوتبالیست در هنگام تشییع پیکرش به صورت یک صدا جمله "روحش شاد، مهرداد" را فریاد می زدند. تعداد زیادی از مردم قائم‌شهر و شهر های اطراف مازندران، خودشان را برای آخرین حضور فوتبالیست شهرشان در زمین فوتبال به ورزشگاه رسانده‌اند.

پیکر این مرحوم پس از دور افتخار در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر، توسط مردم به سمت میدان طالقانی قائمشهر هدایت شد تا حاضران نماز میت این مرحوم را اقامه کنند.

از افراد مشهور حاضر در این مراسم می‌توان به محمد رویانیان، میثم بائو، جواد کاظمیان و ... اشاره کرد.

تمام خیابان‌های اطراف ورزشگاه و خیابان اصلی قائمشهر مملو از جمعیت هستند که این موضوع نشان دهنده حضور پر تعداد مردم در این مراسم است.

از نکات جالب توجه این مراسم امتناع مردم از گرفتن عکس‌ سلفی است. پیش از این مراسم چالش نگرفتن عکس سلفی آغاز شده بود که مردم به همین واسطه مردم کمتر موبایل‌های خود را در دست می‌گیرند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خودشان را به شهرستان قائم‌شهر و به‌سمت منزل پدری مهرداد اولادی رساندند. در این بین همبازی‌ها و دوستان مهرداد هم خودشان را به مراسم رساندند.

جواد کاظمیان، ایمان مبعلی و پژمان نوری شب گذشته هم در کنار خانواده اولادی بودند. نفراتی همچون محمد رویانیان، امیرحسین صادقی، خانواده مرحوم هادی نوروزی، بهداد سلیمی، مهرداد میناوند، ایمان مبعلی و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های نساجی، خونه به خونه، ملوان هم در مراسم حضور داشتند.

مراسم تشییع پیکر مرحوم اولادی/ حضور پر تعداد مردم در آخرین دور افتخار مهرداد

حجت السلام نظری، بر پیکر مرحوم اولادی نماز میت را قامه کرد و سپس پیکر این مرحوم برای خاک‌سپاری راهی روستای قادیکلای بزرگ قائم‌شهر شد.

پس از گذشت حدود یک ساعت و نیم از اقامه نماز میت، به دلیل ترافیک شدید در راه روستای قادیکلای، آمبولانس حامل مرحوم اولادی قادر به حرکت نبود و مردم پیکر این مرحوم را بر روی دستان‌شان تا روستا حمل می‌کنند. با توجه به ترافیک، به نظر می‌رسد مراسم تدفین این مرحوم مقداری طولانی شود.

مرحوم اولادی رو سه شنبه هفته جاری به دلیل ایست قبلی در بیمارستان شهدای تجریش دارفانی را وداع گفت.

اولادی سابقه بازی در تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس، تیم‌ملی را در کارنامه خود دارد و در این فصل برای ملوان توپ می‌زد.

مردم مهرداد را تنها نگذاشتند/ آخرین دور افتخار در زادگاه +عکس

وداع باشکوه بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با نظم خاصی انجام شد و پیکر اولادی با حضوری بیش از 30 هزار نفر به خاک سپرده شد و در خانه ابدی آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    مشرق دیگ شورشو در آوردی خفه خون بگیر بخواب
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    زردنیوز تمام کن این اراجیفتو خدا رحمتش کنه ولی شورشو در آوردی
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    روحت شاد
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    اتفاقا من اینجا به جد از این کار مشرق تشکر میکنم. همه میدونن که من فراستی مشرق بودم ولی این یکیو ایول. خدا رحمتش کنه. مساله مرده پرستی نیست مساله اینه که یه جوون که برای خیلی ها شادی آفریده ازش قدردانی میشه. ضمن اینکه اموات بعد از مرگشون به مردم بیشترم نیاز دارند به خاطر خیرات و گشایش در کارشون در اون دنیا.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    از خدا بترسيد و عبرت بگيريد
  • محمد ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    خفه خون بگیر مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس