کد خبر 573717
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

رده بندی نهایی بازیکنان شرکت کننده در مسابقات شمشیربازی جهانی اسپانیا مشخص شد که بر اساس آن عابدینی و پاکدامن رده های سیزدهم و چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مشرق، دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا با قهرمانی ویسنت انستد از فرانسه و نایب قهرمانی ساندرو بازادزده از گرجستان به پایان رسید. در این رقابت ها لوکا کوارتولی از ایتالیا و کیم جونگ هوآن از کره جنوبی که در جدول ۱۶ نفره مسابقات با غلبه بر علی پاکدامن و مجتبی عابدینی باعث حذف این دو شمشیرباز المپیکی کشورمان شدند هم با قرار گرفتن بر روی سکوی سوم مشترک صاحب مدال برنز شدند.

دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا با حضور ۱۸۲ شمشیرباز از کشورهای مختلف برگزار شد. در رده بندی نهایی این رقابت ها مجتبی عابدینی و علی پاکدامن که تا جدول ۱۶ نفره مسابقات پیش رفتند به ترتیب در رده سیزدهم و چهاردهم قرار گرفتند.

فرزاد باهر ارسباران که در جدول ۶۴ نفره به کار خود پایان داد صاحب رده ۵۷ شد و محمد رهبری که در جدول ۹۶ نفره از دور رقابت ها کنار رفت نیز صاحب رده ۶۶ شد.

مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی پیگیری می شود و تیم ایران با هدایت پیمان فخری در نخستین دیدار به مصاف فر انسه می رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس