کد خبر 574325
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

تنها نماینده ایران در کمیسیون بازنگری و تالیف مجدد کتب قوانین جهانی شمشیربازی نتایج دومین نشست این کمیسیون را تشریح کرد و گفت: در این نشست پیش نویس قوانین جهانی آماده ارائه به هیات رئیسه شد.

به گزارش مشرق، دومین جلسه کمیسیون بازنگری و تالیف مجدد کتب سه گانه قوانین فدراسیون جهانی شمشیربازی از سه شنبه هفته گذشته به میزبانی لوزان سوئیس آغاز شد. در این نشست سه روزه که با حضور نمایندگان کشورهای ایران، انگليس، ايتاليا، آلمان، سويس و مصر و همچنین رئيس كميسيون قوانين، مدير فنى و مدير اجرايى فدراسيون جهانى شمشيربازى برگزار شد. در این نشست که به مدت سه روز ادامه داشت ادامه بحث و بررسی ها در مورد قوانین قبلی شمشیربازی و ایرادات وارد شده به آن و همچنین قوانین پیشنهادی جدید انجام شد.

عباسعلی فاریابی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی که به عنوان تنها نماینده ایران در این نشست کمیسیون بازنگری و تالیف مجدد کتب سه گانه قوانین حضور داشت، در مورد بررسی های انجام شده در دومین نشست این کمیسیون و مصوبات آن توضیح داد.

وی در این زمینه اظهارداشت: در نشست اولیه کمیسیون بازنگری و تالیف مجدد کتب سه گانه قوانین بر اساس پیشنهادهای مطرح شده پیش نویس اولیه از قوانین فدراسیون جهانی تهیه شد اما در نشست هفته گذشته نقطه نظرات دوباره و پیشنهادات دوباره ای مطرح و بررسی های مجددی انجام شد. بر اساس این بررسی های دوباره، پیش نویسه اولیه تهیه شده از قوانین جهانی آماده ارائه به هیات رئیسه فدراسیون جهانی شد.

فاریابی تاکید کرد: اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی شمشیربازی حدودا یک ماه دیگر در صوفیه بلغارستان تشکیل جلسه می دهد.

نماینده ایران در کمیسیون بازنگری و تالیف مجدد کتب سه گانه قوانین در مورد سومین نشست این کمیسیون و زمان برگزاری آن گفت: برگزاری این جلسه به نتیجه به دست آمده در هیات رئیسه یک ماه آینده بستگی دارد. اگر نظرات در نشست هیات رئیسه نسبت به پیش نویس ارائه شده، مثبت بود باید بعد از آن کارهای اصلی برای اصلاح و نگارش کتب قوانین را آغاز کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس