کد خبر 580814
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به اتمام مسابقات جهانی جایزه بزرگ مسکو منتشر شد که بر اساس آن علی پاکدامن دو پله صعود کرده اما مجتبی عابدینی با سقوط مواجه شده است.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی شمشیربازی جدیدترین رده بندی خود را بر اساس نتایج رقم خورده در رقابت های جهانی جایزه بزرگ روسیه که شنبه شب در مسکو به پایان رسید، منتشر کرده است. بر اساس رده بندی منتشر شده، علی پاکدامن که در مسابقات مسکو تا جدول ۳۲ نفره مسابقات پیش رفت و صاحب جایگاه ۲۶ شد، با دو پله صعود در رده ۲۱ جهان قرار گرفته است. این شمشیرباز المپیکی ایران بعد از مسابقات جهانی اسپانیا که اردیبهشت ماه برگزار شد نیز با سه پله صعود در رده ۲۳ رنکینگ جهانی قرار گرفته بود.

مجتبی عابدینی دیگر شمشیرباز المپیکی ایران نیز که در مسابقات جهانی جایزه بزرگ مسکو شرکت داشت، در اولین دیدار خود در این رقابت ها که در جدول ۶۴ نفره برگزار شد، شکست خورد و حذف شد. بر همین اساس عابدینی در رنکینگ جهانی با یک پله سقوط در رده ۱۲ قرار گرفته است. این در حالی است که بعد از اتمام رقابت های جهانی اسپانیا، عابدینی با یک پله صعود صاحب جایگاه ۱۱ در رنکینگ جهانی شده بود.

محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران دو شمشیرباز دیگر ایران بودند که در رقابت های جهانی جایزه بزرگ مسکو شرکت داشتند. این دو شمشیرباز در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی به ترتیب در رده های ۴۸ و ۸۶ قرار گرفته اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس