قرعه کشی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی مسکو انجام شد که بر اساس آن عابدینی در مرحله مقدماتی استراحت دارد و سه نماینده دیگر ایران به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش مشرق، مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ روسیه از امروز جمعه در شهر مسکو آغاز می شود و طی آن نمایندگان اسلحه سابر ایران در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود می روند.

قرعه کشی دیدارهای مقدماتی این رقابت ها که در رنکینگ جهانی بازیکنان تاثیرگذار است، شب گذشته انجام شد.

بر اساس گروه بندی انجام شده، مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی ایران به واسطه جایگاه قابل توجه در رنکینگ جهانی در مرحله مقدماتی با قرعه استراحت مواجه شد اما علی پاکدامن دیگر نماینده المپیکی ایران همراه با محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران در این مرحله از مسابقات مقابل حریفانشان صف آرایی خواهند کرد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، علی پاکدامن در مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی جهانی مسکو، با نمایندگانی از ایتالیا، روسیه، انگلیس، ژاپن، بلاروس و لهستان دیدار می کند. محمد رهبری در این مرحله با حریفانی از روسیه، ایتالیا، گرجستان، اوکراین، لهستان و قزاقستان مبارزه خواهد داشت. ضمن اینکه شمشیربازان آمریکا، چین، فرانسه، آلمان، مجارستان و روسیه نیز حریفان فرزاد باهرارسباران در مرحله مقدماتی هستند.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی روسیه که تنها در بخش انفرادی برگزار می شود، روز شنبه با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران یکشنبه گذشته برای حضور در این رقابت ها با هدایت پیمان فخری عازم روسیه شد.

طی روزهای گذشته شمشیربازان ایران در اردوی مشترک با روس ها تمریناتشان را پیگیری کردند.

دیدارهای نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی مسکو از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس