تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی جایزه بزرگ اسپانیا را به فرانسه واگذار کرد تا دیدارهای خود را برای کسب رده های نهم تا شانزدهم دنبال کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی شمشیربازی ایران در جدول ۳۲ تیمی مسابقات جهانی جایزه بزرگ اسپانیا با قرعه استراحت مواجه شد و به طور مستقیم از این مرحله صعود کرد. بدین ترتیب نخستین دیدار این تیم در این بخش از رقابت های جهانی جایز بزرگ اسپانیا در جدول ۱۶ تیمی و مقابل تیم فرانسه برگزار شد که طی آن تیم کشورمان با نتیجه نزدیک ۴۵ بر ۴۳ شکست خورد و از صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها بازماند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ملی شمشیربازی ایران در رده هشتم جهان قرار دارد و فرانسه جایگاه نهم را در اختیار دارد.

بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر دیدارهای خود در مسابقات تیمی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا را برای کسب رده نهم تا شانزدهم ادامه می دهد. تیم کشورمان در این مرحله ابتدا به مصاف لهستان خواهد رفت.

دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی جهانی جایزه بزرگ اسپانیا طی دو روز گذشته برگزار شد. در این بخش از مسابقات مجتبی عابدینی در میان ۱۸۲ بازیکن شرکت کننده در رده ۱۳ و علی پاکدامن در رده ۱۴ قرار گرفت. فرزاد باهر ارسباران و محمد رهبری هم به ترتیب صاحب جایگاه های ۵۷ و ۶۶ شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس